Ohlala ,
( misschien moet het Oekraïnse Euromaidan eerst wat leren kaartlezen vooraleer ze met fake news komen aandraven
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Ohlala ,
Dit doe je met opzet! Het kan niet dat je zó'n simpele duif bent dat je niet eens beseft dat Wit-Rusland een annex van Poetins Rusland is.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Maar wel raar dat je dat alleen op Euromaidan leest. Zoek eens op of de Polen hier ook melding van hebben gemaakt ( met een link a.u.b. ).

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.https://kyivindependent.com/russian-mil ... land-says/
En als diene helicopter nu eens van Kaliningrad zou komen Fred....

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Enne hoe is die helicopter tot in Kaliningrad geraakt zonder opgemerkt te worden door een Baltische staat ? Per boot ? Per spoor ? Het verschil tussen jou en mij is dat ik steeds een stapje verder kan denken ....

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Jij weet echt van toeten noch blazen, kerel.Fred1950 schreef: ↑29 apr 2025, 16:26Van Zelensky moet je toch geen enkele toegeving verwachten , nietwaar. Hij wil niet weten van een driegaags staakt het vuren , maar wel over een maand staakt het vuren dat niet eens met Poetin afgesproken werd. Hij acht zich al de baas over het "Russische Volk" . Dat komt nooit goed. Ik hoop dat het Westen begint in te zien dat dat ventje een beetje gek is.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Zelensky heeft in een videoboodschap de wereld vertelt dat hij tijdens die drie dagen "Russisch feest" de wapens niet gaat laten zwijgen. Wat is dan "jouw tegendeel" ?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.