Bluft Poetin?
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Als de Russen denken , terecht of onterecht , dat hun eigen grondgebied aangevallen wordt ( door om het even wie ) gaat het boeltje escaleren. Dan vrees ik voor het ergste ....Fred1950 schreef: ↑05 mei 2022, 22:54Intercontinentale raketten die baantjes om de aarde draaien en dan plotseling uit de hemel vallen ? Laagvliegende lange afstands "stealth" kruisraketten ?Charlie Maru schreef: ↑05 mei 2022, 22:44Er gebeuren rare dingen.....daar in Rusland....![]()
HLN:
Opnieuw mysterieuze brandstichting op strategische plekken in Rusland, maar door wie?
https://www.hln.be/buitenland/opnieuw-m ... ~ae2ceaeb/
Als het dat zou zijn , dan hoef je maar één keer te raden wie daar verantwoordelijk voor is.
Als ge de retoriek hoort en het gedrag ziet van sommigen ( Boris , Ursula , Scholz , zelfs Biden en onze Verhofstadt ) , dan lijkt het er toch op dat corona de hersenen aantast en leidt tot agressief gedrag ...
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Fred, wat er achter de schermen gebeurt - zowel langs oosterse als westerse kant - gaan ze zeker niet aan onze neus komen hangen, en dat is misschien maar best ook.
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Boris, Ursula, Scholz, Biden en Verhofstadt, maar vooral ... het gedrag van Poetin!
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Ja, maar wel kalm, hé? Dat moet je toch toegeven.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Men tracht blijkbaar de extreem rechtse Azov militie in de fabriek uit te roeien nog vóór het "feestje" in Marioepol op 9 mei.
Hoe eerder , hoe beter zou ik zeggen ... dan kunnen de burgers met hun kinderen er ook veilig buiten geraken.
Zelensky heeft dan ook geen reden meer om nog veel te janken.
Enne ... Poetin kan dan terug de overwinning vieren op de (neo-)nazi's
Enne ... Poetin kan dan terug de overwinning vieren op de (neo-)nazi's
-
Dolfje kent inderdaad achterstallig succes. Het is "frits1955" die hier ons als eerste kwam vertellen dat die Azov milities extreem rechts en neo-nazi's zijn. Achteraf is dat ook nog in het VRT nieuws gemeld geweest, en daar voegde men ook nog eens het woord "bedenkelijk" aan toe. Ik haal ook maar mijn info waar ze aan de oppervlakte opduikt. Ik heb geen PVDA lidkaart en ben ook geen Russische of Chinese spion.
------------------------------
Zonk Russisch oorlogsschip Moskva door Amerikaanse inlichtingen?
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/05/06/moskva/
En wat schreef ik op .....
Fred1950 schreef: ↑19 apr 2022, 21:28Er gaat mij een groot licht op ( enfin , als ik een groot licht zou hebben). In De Afspraak zit/zat een militair die beweert dat de Russen op de Moskva misleid zijn geweest. Ze hielden steeds maar een drone in de gaten die ergens links ( of rechts ) van hun schip vloog , en waardoor ze alle aandacht vanuit de andere richting verloren. En hierdoor konden de Neptune raketten van de Oekraïners ongemerkt dat schip benaderen.
En wat is nu mijn groot licht ? Dat is dat ik mij perfect en zonder enige twijfel herinner dat op diezelfde dag een NATO drone continu over gans de Kaspische zee ( nee : Zwarte Zee ) rondjes vloog ( gezien op https://www.flightradar24.com/ ). Dit was dus afgesproken.
Rusland kan de NAVO niet op het matje roepen , de drone bevond zich boven internationiale wateren , maar het is wel tekenend dat men een heel gevaarlijk spel aan het spelen is.![]()
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 06 mei 2022, 15:40, 2 keer totaal gewijzigd.
-
En jij wordt gemanipuleerd door al wat Amerikaans is. Je kan het woord "staatsgreep" 2014 in Oekraïne zelfs niet meer schrijven , laat staan uitspreken