Bluft Poetin?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
st...t ??? Wat mag dát wel zijn? Stamppot??
Je durft het niet te benoemen, vrees ik?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Wie had dát gedacht? Professor Dag Øistein Endsjø van de Universiteit van Oslo in Noorwegen nomineerde in januari 2026 gezamenlijk het Oekraïense volk en president Volodymyr Zelenskyy voor de Nobelprijs voor de Vrede van 2026.
Een Nobelprijs kun je pas krijgen als iemand je vooraf heeft voorgedragen als mogelijke kandidaat.
Maar wie zijn ze vergeten? Vlad Poetin, de man die bezig is een heel land te bevrijden van het Nazistisch regime waaronder de bevolking gebukt gaat.
Een Nobelprijs kun je pas krijgen als iemand je vooraf heeft voorgedragen als mogelijke kandidaat.
Maar wie zijn ze vergeten? Vlad Poetin, de man die bezig is een heel land te bevrijden van het Nazistisch regime waaronder de bevolking gebukt gaat.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Oekraïense drone-operators hebben in de afgelopen twee dagen, tussen 4 en 6 april, met succes de volgende economische infrastructuur getroffen, vlak voor de extreem hoge prijzen van ruwe olie uit de Oeral:
De NORSI-raffinaderij (Nizjni Novgorod),
de olieraffinaderij van Saratov,
de olieterminal van Sheskharis,
de olieterminal van Primorsk,
de chemische fabriek van Togliattikauchuk,
de chemische fabriek van Kuibyshev Azot,
de vliegtuigfabriek van Beriev (Taganrog) en het vliegveld van Kirovské.
Door de directe drone-aanvallen zijn de distillatie-installaties van beide raffinaderijen beschadigd, waardoor het Kremlin 480.000 vaten per dag misloopt, wat overeenkomt met de dagelijkse productie van deze twee raffinaderijen samen.
Ondanks de hoge olieprijzen voor ruwe olie in Rusland heeft Oekraïne de toekomstige winst van Rusland ernstig geschaad door de vernietiging van cruciale infrastructuur die nodig is voor de raffinage en export van deze olie.
Slava Ukraïni!
De NORSI-raffinaderij (Nizjni Novgorod),
de olieraffinaderij van Saratov,
de olieterminal van Sheskharis,
de olieterminal van Primorsk,
de chemische fabriek van Togliattikauchuk,
de chemische fabriek van Kuibyshev Azot,
de vliegtuigfabriek van Beriev (Taganrog) en het vliegveld van Kirovské.
Door de directe drone-aanvallen zijn de distillatie-installaties van beide raffinaderijen beschadigd, waardoor het Kremlin 480.000 vaten per dag misloopt, wat overeenkomt met de dagelijkse productie van deze twee raffinaderijen samen.
Ondanks de hoge olieprijzen voor ruwe olie in Rusland heeft Oekraïne de toekomstige winst van Rusland ernstig geschaad door de vernietiging van cruciale infrastructuur die nodig is voor de raffinage en export van deze olie.
Slava Ukraïni!

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.