Drogredenering van het type 'stroman'.Vertel me eens. Wat is het verschil tussen de "dictatuur van de representatieve democratie" en een autocratie.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Drogredenering van het type 'stroman'.Vertel me eens. Wat is het verschil tussen de "dictatuur van de representatieve democratie" en een autocratie.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Trek de redenering dan recht. Nogmaals , wat is het verschil tussen de "dictatuur van de representatieve democratie" en een autocratie voor de man van de straat.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Het type stroman is Biden, die dans zoals de wapenlobby speelt,en daar die al heel ver over pensioen datum is,maakt het hem niet veel meer uit hoe het verder met de wereld vergaat,hij is echt ge wilt hij de geschiedenis ingaan als de president die toch op de knop laat drukken, is het niet tegen de rus, dan provoceert hij Noord Korea, maar Bidden vind dat Amerika baas moet zijn over de wereld......hij is echt niet beter dan Poetin.
Er zijn veel Amerikanen die je gelijk geven. Poetin heeft de verkiezingen in eigen land compleet naar zijn hand gezet door de tegenkandidaten te vermoorden of te intimideren. Biden heeft volgens nogal wat Amerikanen de verkiezingen in de VS helemaal vervalst.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.We zullen ons 'altijd' blauw 'blijven' betalen, derde wereldoorlog of niet.
Leidt de lijst met onuitgenodigde gasten tot een compleet fiasco?Wil. Gisteren, 11:04De ene is een dictator die er zijn hand niet voor omdraait om duizenden van zijn landgenoten zonder rechtsgeding levenslang in een 'goelag' te gooien.Dicksy schreef: ↑Gisteren, 10:46
De ene provoceert en dat mag, moet zelfs getolereerd worden.
De andere provoceert en dat mag niet. Waar zit het verschil?
De andere is een leider van een land waar een acceptabele vorm van democratie bestaat. Die leider kan zelfs worden afgezet indien de vertegenwoordigers van het volk dat beslissen.
De ene hond moet je een muilkorf aandoen. De andere mag onder toezicht vrij rondlopen.
Voor de VS zijn er maar 2 opties. Kan het niet goedschiks, dan maar kwaadschiks maar naar hun pijpen zul je dansen en dat is zo hatelijk aan die VS ondanks dat ze zo’n prachtig land hebben.Dicksy 02 jun 2022, 07:14
Ik denk dat er nog genoeg landen zijn (met een nucleair arsenaal) die maar al te graag een “eitje” willen pellen met die arrogante Amerikanen.
Het zou mij niet verwonderen, of het zou wel eens kunnen, dat er dan van het ‘Grote VS’ niets meer over blijft.
Rien ne va plus, fait le jeu.
"uw" Amerikaantjes??

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Bush en Obama werden natuurlijk niet "afgezet" - ze hebben beiden de maximaal toegelaten termijn van 8 jaar presidentschap volbracht.ja, Bush Jr was zo’n leider net zoals Obama. Gelukkig hebben ze hen ‘afgezet na 8 jaar’.
Weet ik wel frits1955door frits1955 » 14 minuten geledenBush en Obama werden natuurlijk niet "afgezet" - ze hebben beiden de maximaal toegelaten termijn van 8 jaar presidentschap volbracht.ja, Bush Jr was zo’n leider net zoals Obama. Gelukkig hebben ze hen ‘afgezet na 8 jaar’.
- Als men weet dat Irak werd binnengevallen onder een vals voorwendsel gelanceerd door de VS(BUSH jr als president) in 2003 had men hem bij de verkiezingen in 2004 gemakkelijk aan de kant kunnen schuiven. Alsof heel de VS achter die oorlog stond maar daar heeft de propaganda (en lobby) heel goed haar werk gedaan, zoals altijd en overal als men iets wil bereiken en het niet op vreedzame wijze kan.door Wil. » Gisteren, 11:04
De andere is een leider van een land waar een acceptabele vorm van democratie bestaat. Die leider kan zelfs worden afgezet indien de vertegenwoordigers van het volk dat beslissen.
Dat was al eens voorgedaan.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.