Bluft Poetin?
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Heb een Garmin DriveAssistTM50, (2018) met ingebouwde camera.Charlie Maru schreef: ↑11 aug 2022, 22:39Heb hier nog nen oude Garmin Zumo 550 liggen van 15 jaar oud die ik al jaren niet meer gebruik, maar wegdoen doe ik niet. En die kaarten worden nog altijd zonder probleem geupdate.....![]()
Wordt elke maand geüpdatet, maar kent nòg altijd de knippen in het circulatieplan niet.
Fuck, die satellieten!
Daar heeft Poetin natuurlijk niks mee te maken. Alhoewel ... je weet maar nooit.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Nikse fuck satellieten , maar fuck Garmin of de Stad Gent die de kaartwijzingen niet aan Garmin heeft doorgegeven. Als die bij de volgende update nog niet te zien zijn , schrijf dan maar eens een boze brief naar Garmin met een kopie aan de Gentse "deskundige"' en "expert" ambtenaar ter zake.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
TomTom, Garmin en andere grote spelers zijn niet zo gemakkelijk te bereiken voor een stadsambtenaartje ...
De wijzigingen moeten trouwens ergens ver weg in India ofzo gebeuren.
Uitzondering is WAZE, als je geluk hebt dat een plaatselijk lid er (vrijwillig) werk wil van maken worden zelfs tijdelijke omleidingen bij wegenwerken opgenomen.
De wijzigingen moeten trouwens ergens ver weg in India ofzo gebeuren.
Uitzondering is WAZE, als je geluk hebt dat een plaatselijk lid er (vrijwillig) werk wil van maken worden zelfs tijdelijke omleidingen bij wegenwerken opgenomen.
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Nikske Garmin......Fred1950 schreef: ↑12 aug 2022, 15:31Nikse fuck satellieten , maar fuck Garmin of de Stad Gent die de kaartwijzingen niet aan Garmin heeft doorgegeven. Als die bij de volgende update nog niet te zien zijn , schrijf dan maar eens een boze brief naar Garmin met een kopie aan de Gentse "deskundige"' en "expert" ambtenaar ter zake.![]()
De kaarten dat Garmin gebruikt worden geleverd door "HERE" - vroeger NAVTEQ.
Anderzijds zal het wel aan de stad Gent liggen dat de wijzigingen niet (meteen) doorgeeft.
Toen men in Aalst 2 nieuwe ronde punten aanlegde waren de kaarten 6 maanden later al bijgewerkt.
Idem voor het rondpunt aan de Gentsesteenweg/Boudewijnlaan.......In Oktober 2019 ingehuldigd, de eerste kaartversie 2020.1 was al bijgewerkt......om maar te zeggen.....
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Lang , zeer lang geleden , toen er nog ingenieurs zoals ik
-
Als het aan de stad Gent ligt, dan ligt de schuld bij Filip Watteeuw, of in ieder geval bij zijn dienst.
Hij houdt niet op met van Gent een doolhof te maken. En het verergert nog, elke dag.
Nikske fuck die satellieten? Fuck Filip Watteeuw. Het is zelfs niet eens een Gentenaar.
Hij houdt niet op met van Gent een doolhof te maken. En het verergert nog, elke dag.
Nikske fuck die satellieten? Fuck Filip Watteeuw. Het is zelfs niet eens een Gentenaar.
Laatst gewijzigd door Fazal op 12 aug 2022, 16:25, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Na een verkiezing zit iemand anders op die stoel , maar wedden dat dit niets gaat oplossen ? De witte-boord ambtenaren van steden en gemeenten zijn de ergste in hun soort.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Zes maanden, na aanleg
WOW
Een goede routeplanner geeft bij de aanvang van de werken onmiddellijk de omleiding en direct na de opening van een rondpunt een aangepast stratenplan.
De "tekenaars" van Google en Here baseren zich uitsluitend op satellietbeelden, een nieuwe weg die niet op de foto staat bestaat niet ..
God ja "TeleAtlas" dat waren nog eens tijden ... nadien werd alles
Een goede routeplanner geeft bij de aanvang van de werken onmiddellijk de omleiding en direct na de opening van een rondpunt een aangepast stratenplan.
De "tekenaars" van Google en Here baseren zich uitsluitend op satellietbeelden, een nieuwe weg die niet op de foto staat bestaat niet ..
God ja "TeleAtlas" dat waren nog eens tijden ... nadien werd alles
Laatst gewijzigd door E.T. op 12 aug 2022, 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Wat heeft Watteeuw als schepen van Mobiliteit in Gent sinds 2012 te maken met de tribulaties bij een privaat bedrijf? Tele Atlas werd in 2008 opgeslorpt door het Nederlandse bedrijf TomTom . TomTom is nog steeds actief in Gent - in Ledeberg als ik mij niet vergis.Als het aan de stad Gent ligt, dan ligt de schuld bij Filip Watteeuw, of in ieder geval bij zijn dienst.
Uw uitspraak is bijgevolg complete onzin. Maar ik begrijp het: Watteuw is lid van Groen...
-
En fuck Mathias De Clercq! Hij is niet meer dan een marionette.
Na een bijna eindeloze discussie, heeft hij de sjaal gekregen op voorwaarde dat Watteeuw het voor het zeggen zou krijgen. En klaar was kees.
Mathias De Clercq is door het Gentse volk verkozen, mede door zijn belofte dat hij enkele knippen zou verwijderen. En wat is er gebeurd nadat hij marionette-burgemeestertje is geworden?
Niks, NADA, rien de knots! Feesten en gratis champagne zuipen.
Dat kunnen ze allemaal als de beste.
En wat kan mij groen, geel of zwart schelen, ook niks, hélemaal niks!
Na een bijna eindeloze discussie, heeft hij de sjaal gekregen op voorwaarde dat Watteeuw het voor het zeggen zou krijgen. En klaar was kees.
Mathias De Clercq is door het Gentse volk verkozen, mede door zijn belofte dat hij enkele knippen zou verwijderen. En wat is er gebeurd nadat hij marionette-burgemeestertje is geworden?
Niks, NADA, rien de knots! Feesten en gratis champagne zuipen.
Dat kunnen ze allemaal als de beste.
En wat kan mij groen, geel of zwart schelen, ook niks, hélemaal niks!
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Probeer nu eens uit te leggen wat een schepen van Mobiliteit van Gent te maken heeft met het feit dat Tele Atlas verdwenen is omdat het opgeslorpt werd door TomTom. Daar gaat mijn opmerking over. Uw gevloek hierboven heeft niks met Uw eerste opmerking te maken.
-
Hij wil iedereen op de fiets krijgen.
Hij houdt echter geen rekening met ouderen en minder validen, die het al moeilijk hebben te voet, of met bus en tram, hun boodschappen te halen.
Intussen zitten we al met een nieuw probleem, namelijk het fietsenstallingprobleem.
'Overal' staan ontelbare fietsen op het voetpad, zodat o.m. een rolstoelpatiënt, of mensen met kinderwagens zich op de rijbaan moeten begeven.
Nee, Gent is een echte doolhof geworden, dank zij die zgn schepen van 'mobiliteit'.
'Mobiliteit' is ver te zoeken, en is eigenlijk een vage term geworden.
En daar komt nog bij dat hij 'overal tegelijk', openbare werken aan het opstarten is, zodat automobilisten niet meer weten 'hoe', en 'langs waar', ze hun bestemming nog kunnen bereiken..
Maar ja ..., het budget moet op zekerst ...!?
Hij houdt echter geen rekening met ouderen en minder validen, die het al moeilijk hebben te voet, of met bus en tram, hun boodschappen te halen.
Intussen zitten we al met een nieuw probleem, namelijk het fietsenstallingprobleem.
'Overal' staan ontelbare fietsen op het voetpad, zodat o.m. een rolstoelpatiënt, of mensen met kinderwagens zich op de rijbaan moeten begeven.
Nee, Gent is een echte doolhof geworden, dank zij die zgn schepen van 'mobiliteit'.
'Mobiliteit' is ver te zoeken, en is eigenlijk een vage term geworden.
En daar komt nog bij dat hij 'overal tegelijk', openbare werken aan het opstarten is, zodat automobilisten niet meer weten 'hoe', en 'langs waar', ze hun bestemming nog kunnen bereiken..
Maar ja ..., het budget moet op zekerst ...!?
Laatst gewijzigd door Fazal op 12 aug 2022, 17:29, 3 keer totaal gewijzigd.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Is het dan ook niet aan Watteeuw om TomTom in kennis te stellen zoals Fazal probeert aan te geven? Het is geen kwestie van moeten maar een beetje goodwill zou hier toch niet misstaan denk ik al was het alleen maar uit respect voor die mensen die Gent willen bezoeken en gebruik maken van hun gps. En dit zonder zich vast te rijden of de één na de andere boete oplopen omdat ze onbekend zijn met de (onduidelijke) verkeerssituatie.door frits1955 » 38 minuten geleden
Probeer nu eens uit te leggen wat een schepen van Mobiliteit van Gent te maken heeft met het feit dat Tele Atlas verdwenen is omdat het opgeslorpt werd door TomTom. Daar gaat mijn opmerking over. Uw gevloek hierboven heeft niks met Uw eerste opmerking te maken.