Klimaat
-
Paul Siemons - Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22
-
Hobo - Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40
OOIT heeft men via een piramide gezien, dat de uitgang van een koningin haar kamerPaul Siemons schreef: ↑11 feb 2024, 10:04tegen die tijd moet je dan ook een andere "Poolster" gaan zoeken!
niet meer op de juiste ster was gericht.
En via computersimulatie is men er dan achter gekomen, dat het verschil kwam door
de scheve aardas...
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Eigenaardig dat andere apen daar geen last van hebben. Evenmin hebben de duizenden generaties vóór ons zich daar iets van aangetrokken.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
voorn schreef: ↑10 feb 2024, 23:18Die koolstof kan nooit gebruikt worden als brandstof; omdat de nodige hitte niet kan verwekken.
Mischien wel als een soort katalisator in een zuiveringsketen
https://www.google.com/search?q=koolsto ... e&ie=UTF-8
Voilà , en als Wil-punteke nu nog niet overtuigd is van zijn waanidee van houtskool als energiebron voor het maken van zonnepanelen , mag hij zich aanbieden aan het Dr. Guislain ziekenhuis in Gent.
De silica ( SiO2 ) wordt gereduceerd (zuurstof wordt weggenomen) door middel van een reactie met koolstof in de vorm van steenkool, houtskool en het verhitten tot 1500-2000°C in een vlamboogoven. Het resultaat is metallurgisch zuivere silicium (MG-Si). Het is 98% zuiver en wordt veel gebruikt in de metallurgische industrie.
-
"Zo oud als Metusalem"
Volgens de Hebreeuwse Bijbel, werd Metusalem 'slechts' 782 jaar oud, waarmee Adam met 930 jaar de oudste zou zijn. Volgens de Tenach zijn die 782 jaren echter Metusalems levensjaren na de geboorte van zijn zoon Lamech, waarmee men de volgende generatie van de mensheid zou hebben willen aanduiden.

Een logica van een iemand die maar tot zijn 14-de naar school is geweest zoals jij , en niet eens het verschil kent tussen een A2 en Wiskunde-Wetenschappen ( of het vroegere Wet.A ) ? Daar kan niet veel "logisch denken" uit komen.
------ ( "Zo oud als Metusalem" )
Inderdaad , hou het maar bij Bijbels , de Islam , en extreem rechts , daar ben je een "krak" in ....
-
Freddie, brave knaap, ik heb gisteren nog even verwezen naar je 'kennis' van CO2-uitstoot wanneer men 1 kWh elektriciteit uit gas opwekt of wanneer men olie als bron gebruikt.Fred1950 schreef: ↑11 feb 2024, 11:51![]()
Een logica van een iemand die maar tot zijn 14-de naar school is geweest zoals jij , en niet eens het verschil kent tussen een A2 en Wiskunde-Wetenschappen ( of het vroegere Wet.A ) ? Daar kan niet veel "logisch denken" uit komen.![]()
------ ( "Zo oud als Metusalem" )
Inderdaad , hou het maar bij Bijbels , de Islam , en extreem rechts , daar ben je een "krak" in ....![]()
Er lezen hier ook enkele verstandige mensen mee, hoor. Het schaamrood staat op je gezicht af te lezen.
Wil je blijven graven om uit je put te komen? Doen, joh! Ik moet alleen maar glimlachen om zoveel vasthoudendheid.

En ik ween om je embarmelijke persoonlijkheid. Dergelijke mensen zouden beter nooit geboren worden.
( je hebt totaal ongelijk , en dat weten verstandige mensen die alles gelezen hebben ook )
-
Mooie gedachte. Past dat wel in de levensvisie van Confucius?
In een discussie speelt persoonlijkheid geen rol. Argumenten wel. Jouw trommel is leeg.

voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Het verschil tussen een gewone A2 en de A2 industriele wetenschappen en de afd Wiskunde wetenschappen is de kennis van Integrale wiskunde die noodzakelijk is voor te starten in de A1
Er was voor die studenten een tussenjaar om dit probleem op te lossen.
Er was voor die studenten een tussenjaar om dit probleem op te lossen.