Klimaat
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Omdat geen kat die opwarming als een gevaar ziet en er niets tegen begint gaan we ons dus moeten aanpassen ... ( en ervan dood gaan , oververhiiten , verdrinken , enzovoort
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Drogredenering! Waarom zouden er veel minder mensen sterven van de koude? Omdat het wereldwijd 2°C opwarmt? Nee toch.
Niet de opwarming opzich is het probleem wel de klimaatveranderingen ... en ons onvermogen (wegens te duur) om ons daaraan (snel genoeg) aan te passen.
Niet de opwarming opzich is het probleem wel de klimaatveranderingen ... en ons onvermogen (wegens te duur) om ons daaraan (snel genoeg) aan te passen.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Ja, dat komt al eens voor, he? De lente van 1983 was nog natter bij ons en in Nederland.
Voor Duitsland was het de 3e natste lente.
Volgens mij niets om paniekerig over te doen want dat is precies wat de klimaatalarmisten willen bereiken. Laat je niet voor hun kar spannen.
Voor Duitsland was het de 3e natste lente.
Volgens mij niets om paniekerig over te doen want dat is precies wat de klimaatalarmisten willen bereiken. Laat je niet voor hun kar spannen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Gij woont gij zeker op een appartementje op het 10-de verdiep ?
-
Dit zijn de hoogste temperaturen die dagelijks werden gemeten voor NY City.
Bemerk dat slechts 3 daarvan in de 21e eeuw te vinden zijn hoewel ons dagelijks gezegd wordt dat de temperatuurrecords allemaal in de laatste 2 decennia werden genoteerd.
Bemerk dat slechts 3 daarvan in de 21e eeuw te vinden zijn hoewel ons dagelijks gezegd wordt dat de temperatuurrecords allemaal in de laatste 2 decennia werden genoteerd.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Een boiler en centrale verwarmingsinstallatie gaan gemiddeld zo'n 15 tot 25 jaar mee, afhankelijk van de fabrikant en de kwaliteit van het aangeschafte toestel.
Afhankelijk van hoe oud haar boiler is zal ze tegen 2040 hem wel vervangen hebben.
Geen reden tot paniek.
Afhankelijk van hoe oud haar boiler is zal ze tegen 2040 hem wel vervangen hebben.
-
Toch pijnlijk :
Twee jaar geleden zei ze dat ‘hernieuwbare energiebronnen, isolatie en warmtepompen’ ‘op dit moment’ noodzakelijk waren als onderdeel van het ‘noodplan’ van de Groene Partij om de energiecrisis aan te pakken en de klimaatverandering te beperken.
Twee jaar geleden zei ze dat ‘hernieuwbare energiebronnen, isolatie en warmtepompen’ ‘op dit moment’ noodzakelijk waren als onderdeel van het ‘noodplan’ van de Groene Partij om de energiecrisis aan te pakken en de klimaatverandering te beperken.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.