Mondmaskers verplicht
-
Prima Vera - Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10
Wat een zever. Wij hebben al 20 jaar een griepprik (mijn man en ik) én wij leven nog steeds hoor. We behoren tot een risicogroep én worden aangeraden om die griepprik te laten zetten wat we ook doen.Ice schreef: ↑27 aug 2020, 00:40Neen, dat zijn onverdraagzame, bange azijnpissers die (schijn)heiliger willen zijn dan de paus, die zijn overgebleven want die de griepprik gehad hebben, zijn reeds overleden mét corona dóór de griepprik...daarom dat er in Italië zoveel meer corona-doden waren bij ouderen door de verplichting van de griepprik voor ouderen vorig jaar....1+1=2![]()
En wat wij ook niet doen is een mondvod dragen als het niet nodig is! Hoe minder hoe liever, dat maakt je nu net ziek.
-
Ice
Ik beweer nergens dat ze stierven door de griepspuit, de feiten BEWIJZEN een verband tussen een verzwakt immuunsysteem door de griepprik en vatbaarheid voor corona waardoor in Italië zoveel oudere mensen stierven omdat zij door de overheid verplicht werden tot de griepprik!
Dat verband werd aangetoond en is trouwens logisch voor normaal denkende mensen, enkel angstige voorstanders van de griepprik blijven dat ontkennen voor vanzelfsprekende redenen.
Niet paniekeren, dafke en Prima Vera: zorg voor een optimaal werkend immuunsysteem en kies zelf of je het risico op een verzwakking van je systeem wil lopen door de griepprik.
Die, zoals meermaals al werd aangetoond, geen garantie kan geven dat je geen griep kunt krijgen of je zelfs een vaccin krijgt voor het verkeerde griepvirus...500+ griepvirussen met talloze mutaties waaruit ze dan 1 virus pikken voor het jaarlijkse seizoensvaccin
Het werd zelfs toegegeven dat de griepprik niet gewerkt heeft omdat het vaccin ontwikkeld was voor een ander griepvirus dan die seizoensgriep dat jaar...onvoorstelbaar dat mensen dat feit negeren en het gaat nog wel om hún gezondheid!
Angst is een slechte raadgever.
En wie toch nog de griepprik wil laten zetten: ga uw gang, het is uw gezondheid maar bij mij moeten ze met die gifspuit niet afkomen, ik neem geen onnodige risico's met mijn gezondheid.
-
Ice ik heb griep gekregen nadat de griepspuit was uitgewerkt én wees maar zeker dat ik doodziek ben geweest. Ik wil dat risico echt niet meer lopen hoor.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Waar haal je dat, al eens gekeken hoeveel senioren nog op dit forum komen? We kunnen niemand meer missen. Mevrouw Ice mag gerust blijven hoor, zij brengt tenminste nog een beetje animo. En iemand moet toch uit al die te gekke websites kopiëren.
Het zou natuurlijk wel fijn zijn als ze mijn ouders buiten de discussie zou houden ...
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
bluevelvet - Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Prima Vera schreef: ↑27 aug 2020, 20:54Ice ik heb griep gekregen nadat de griepspuit was uitgewerkt én wees maar zeker dat ik doodziek ben geweest. Ik wil dat risico echt niet meer lopen hoor.
Ofwel heb je een spuit gekregen die je tegen dat bepaalde griepvirus niet beschermde.
Elk jaar wordt een nieuw griepprik gemaakt omdat de griepepidemie elk jaar door een andere variant van het griepvirus wordt veroorzaakt. Zo wordt het jaarlijkse vaccin slechts toegespitst op specifieke griepstammen die dat jaar een epidemie zullen veroorzaken.
Hoe effectief die griepprik zal zijn kan men op voorhand dus niet zeggen.
Aan iedereen de keuze om zich al dan niet te laten inenten.
Ik ken persoonlijk wat ouderen die geen griepprik meer willen omdat zij toch ziek werden na vaccinatie.
Zelf heb ik nog nooit een griepspuit gehad ondanks dat ik risicopatient ben.
Er bestaan natuurlijke middelen die ons kunnen beschermen tijdens de griepperiode.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Je hebt er ook die een zware verkoudheid als een griep beschouwen of ervaren, nochtans is het verkoudheidsvirus van een heel andere soort ( en het kan zelfs een klassiek corona geval zijn ). Daar ben je uiteraard niet tegen gevaccineerd.bluevelvet schreef: ↑27 aug 2020, 23:21Prima Vera schreef: ↑27 aug 2020, 20:54Ice ik heb griep gekregen nadat de griepspuit was uitgewerkt én wees maar zeker dat ik doodziek ben geweest. Ik wil dat risico echt niet meer lopen hoor.Als je een griepprik hebt gehad, dan ben je normaal ongeveer een half jaar beschermd tegen de virussen in de prik. Kreeg je later toch de griep dan was je immuunsysteem misschien verzwakt!
Ofwel heb je een spuit gekregen die je tegen dat bepaalde griepvirus niet beschermde.
Elk jaar wordt een nieuw griepprik gemaakt omdat de griepepidemie elk jaar door een andere variant van het griepvirus wordt veroorzaakt. Zo wordt het jaarlijkse vaccin slechts toegespitst op specifieke griepstammen die dat jaar een epidemie zullen veroorzaken.
Ik ken persoonlijk wat ouderen die geen griepprik meer willen omdat zij toch ziek werden na vaccinatie.
Er bestaan natuurlijke middelen die ons kunnen beschermen tijdens de griepperiode.
-
De griepspuit was toen uitgewerkt hoor, dat was de reden. In oktober gekregen én eind april de griep gekregen én dus doodziek.bluevelvet schreef: ↑27 aug 2020, 23:21Prima Vera schreef: ↑27 aug 2020, 20:54Ice ik heb griep gekregen nadat de griepspuit was uitgewerkt én wees maar zeker dat ik doodziek ben geweest. Ik wil dat risico echt niet meer lopen hoor.Als je een griepprik hebt gehad, dan ben je normaal ongeveer een half jaar beschermd tegen de virussen in de prik. Kreeg je later toch de griep dan was je immuunsysteem misschien verzwakt!
1 jaartje ooit overgeslagen én ook zo doodziek geweest. Toen heeft het niet veel gescheeld. Dus hier zeker en vast de griepspuit. Ik heb voor de rest ook nauwelijks verkoudheden én uj ben iemand die altijd vrij licht gekleed loopt, zo wel winter als zomer. Zelfs in de winter geen kousen als het niet nodig is. Dan mag het zelfs vriezen, kan geen kwaad.
-
Ice
Hoe kan een griepspuit uitgewerkt zijn als die net bedoeld is om je te beschermen door je immuun te maken zodat je geen griep kunt krijgen?Prima Vera schreef: ↑28 aug 2020, 14:04De griepspuit was toen uitgewerkt hoor, dat was de reden. In oktober gekregen én eind april de griep gekregen én dus doodziek.
1 jaartje ooit overgeslagen én ook zo doodziek geweest. Toen heeft het niet veel gescheeld. Dus hier zeker en vast de griepspuit. Ik heb voor de rest ook nauwelijks verkoudheden én uj ben iemand die altijd vrij licht gekleed loopt, zo wel winter als zomer. Zelfs in de winter geen kousen als het niet nodig is. Dan mag het zelfs vriezen, kan geen kwaad.
Dat is onlogisch.
De werking van de griepspuit is nét om immuniteit op te wekken en als je dan tóch nog griep krijgt, dan werkt de griepspuit om immuniteit op te wekken NIET.
Het feit dat je, ondanks de griepprik, tóch nog griep krijgt is toch het bewijs dat het vaccin dan niet werkt want dan zou je immers immuun moeten zijn.
Zoals bluevelvet schreef is dan dát vaccin mogelijk bedoeld voor een ánder griepvirus én dus ook volkomen nutteloos (zoals gezegd kúnnen ze helemaal niet weten voor wélk van de 500+ griepvirussen én mutaties ze dit jaar een vaccin zullen moeten knutselen: gíswerk)
óf
het griepvaccin is bullshit als het wél het juiste virus betreft want dan werkt het ook helemaal niet==>want dat is immuniteit opwekken.
In beide gevallen laat je je dus nodeloos inspuiten.
Denk toch eens logisch na.
En dan kunnen we natuurlijk ook nog eens gaan muggenziften over de immuniteit.
Waarvan gewéten is dat opgewekte immuniteit door een vaccin ofwel onbestaande is (zie maar de griep) ofwel beperkt in tijd is alwaar, bij het doormaken van de ziekte, er levenslange immuniteit ontstaat - dat is reeds 30 jaar wetenschappelijk bewézen door onderzoeken bij kinderziekten.
Laten we het mazelen vaccin eens onder de loep nemen:
De who heeft zelf verklaard "Technisch verslag nummer 6", Genève, 25-28 mei 1949!
Dat wisten ze dus al in 1949 en is dan ook bewézen en uitgekomen ná vaccinatie!Mocht er OOIT een vaccin tegen mazelen komen, dan mogen we dat zeker niet veralgemeend toedienen want dan gaan mensen die ziekte op latere leeftijd krijgen en dan krijgen we meer complicaties.
Iedereen weet ook dat mazelen een kínderziekte is en op volwassen leeftijd uiterst gevaarlijk en zelfs dodelijk kan zijn?
Iedereen weet ook dat het vroeger zeldzaam was dat een volwassene de mazelen kreeg en nu schering en inslag is?
Vroeger amper 10% gevallen van mazelen boven de leeftijd van 10 jaar en sinds het vaccin meer dan 50%...een no-brainer dus???
Mijn gezondheid is mij meer waard dan onlogische misleiding en het onnodige risico van vaccinatie, gepromoot door who voor de winsten van de big farma die intussen who óók sponsoren.
Maar zoals gezegd: iedereen mag vaccinatie (vooralsnog!!) voor zichzelf beslissen.
-
Ice dat is algemeen geweten dat een griepspuit na de eerste 4 tot 5 maanden uitgewerkt is! Immuniteit bestaat niet. Als dat wel was moest je die niet elk jaar opnieuw laten zetten. Ik sta paf van je onwetendheid.
-
Ice
De voorspelde griepvirussen? Weet je ook hoe en wélke van de 500+ griepvirussen en mutaties ze dan uitkiezen elk jaar? Vogele-pik?
Als volledige bescherming uitgesloten is, waarom zou je je dan laten inspuiten? Voor de lol?
En polio, mijn beste, brengt nog teveel op door de hele wereld onnodig te kunnen blijven vaccineren. Daarom wordt polio IN STAND GEHOUDEN in de drie laatste landen! Je zou beter verontwaardigd zijn dat ze polio blijven in stand houden voor de poen waardoor vele kinderen (over)lijden...nódeloos!
-
Ice
DIT zijn FEITEN die algemeen geweten zijn:Prima Vera schreef: ↑28 aug 2020, 18:00Ice dat is algemeen geweten dat een griepspuit na de eerste 4 tot 5 maanden uitgewerkt is!
Er werd nog nooit en door niemand wetenschappelijk bewezen dat vaccins werken of veilig zijn....NIET!
Dus, waarom laat je het dan inspuiten als het toch niet werkt??
Wat is dan de 'werking'? Waarvoor dient een vaccin?
Om het afweersysteem van het lichaam aan te zetten tot opbouw van antilichamen tegen de (gedééltelijke/dóde) ziekteverwekker in het vaccin dat ze je inspuiten...
Maw: OPBOUW van IMMUNITEIT tegen het afgezwakte virus in het vaccin..
Dát is het DOEL van vaccins, dáárvoor worden vaccins ontwikkeld
Om je 4 tot 5 maanden na inspuiting te beschermen tot het 'uitgewerkt' is?
Ook dat werkt niet, jijzelf bent daarvan het levende bewijs want ná vaccinatie kreeg je wel griep of was de smoes dat het dan misschien al 'uitgewerkt' was?
OMG...je moet elk jaar opnieuw de griepprik laten zetten omdat dat opbrengt...kassa, kassa...een no-brainer, al járenlang geweten... en wie bang genoeg is, die neemt het risico wel.Prima Vera schreef: ↑28 aug 2020, 18:00Immuniteit bestaat niet. Als dat wel was moest je die niet elk jaar opnieuw laten zetten. Ik sta paf van je onwetendheid.
Immuniteit is net het doel van vaccinatie zodat je niet elk jaar opnieuw zou moeten gevaccineerd worden...ik sta paf over jouw naïviteit en onwetendheid over het doel van vaccins....
Poen, poen, poen...je gezondheid zal hen worst wezen..
En daarom maken ze je wijs dat ze weten tegen welk virus ze je nu gaan beschermen (de 500+ vogele-pik weetjewel?) terwijl ze geen idee hebben en maar wat gissen....soms mikken ze ernaast en dan komen ze je zelfs vertellen dat in het vaccin het verkeerde virus zat en de jaarlijkse griepprik dus níet werkte...
Ze maken je ook wijs dat immuniteit door vaccinatie niet bestaat en daarin hebben ze ook gelijk: een dood/gedeeltelijk virus kan nooit het afweersysteem zodanig triggeren dat er antilichamen worden opgebouwd om levenslange bescherming te bieden door immuniteit....en dat weten ze maar al te goed...Dat weten ook de fabrikanten of waarom zetten ze waarschuwingen op bijsluiters en wimpelen de verantwoordelijkheden voor schadelijke gevolgen van vaccins af? Weer een no-brainer...
Immuniteit bestaat wel degelijk maar niet door een vaccin - jij en de farmaceutica hebben dus volkomen gelijk dat het onmogelijk is om immuun te worden door een vaccin dus waarom zou je je dan nog laten vaccineren als het vaccin toch niet werkt? Want er wordt toch geen immuniteit opgebouwd en dat is net de bedoeling van vaccins...dus volkomen onzinnig, nodeloos maar uiterst lucratief voor de big farma want je moet elk jaar opnieuw die gifspuit halen voor zogenaamde bescherming zonder dan nog immuniteit op te bouwen....zo blijven ze je uitmelken en de ongemakken van eventuele bijwerkingen? Daar hebben ze ook al een hele rits medicatie voor...
Het bewijs dat immuniteit wél en nog wel levenslang bestaat: kinderziektes zijn EENMALIG omdat de ziekte wordt doorgemaakt en er wél antilichamen tegen de zíekteverwekker worden opgebouwd: immuniteit dus.
Wie als kind de mazelen, windpokken ea kinderziektes heeft gehád, zal dat niet meer opnieuw kunnen krijgen, nooit, want ze zijn levenslang beschermd door opgebouwde antilichamen en verkregen immuniteit door de ziekte door te maken.
NOGMAALS:
Deze stewardess werd het slachtoffer van dit vaccin waarvoor werd gewaarschuwd in 1949!!De who heeft zelf verklaard "Technisch verslag nummer 6", Genève, 25-28 mei 1949!
Mocht er OOIT een vaccin tegen mazelen komen, dan mogen we dat zeker niet veralgemeend toedienen want dan gaan mensen die ziekte op latere leeftijd krijgen en dan krijgen we meer complicaties.
Een hogere 'dosis' had niks uitgehaald want er wordt geen immuniteit opgebouwd tegen het gedeeltelijke, afgezwakte mazelenvirus in het vaccin...ze zou dus nooit beschermd geweest zijn tegen mazelen.15 augustus 2019:
Een stewardess, die de mazelen had opgelopen tijdens een vlucht van New York naar Tel Aviv, is op 43-jarige leeftijd overleden.
De stewardess was ooit eenmalig ingeënt tegen mazelen. Nu, na haar dood, wordt gezegd dat ze toen een hogere dosis had moeten krijgen.
Ze overleed na 4 maanden in coma en aan een complicatie.
Het vaccin is nét de oorzaak geweest van haar dood want als ze als kind de mazelen, de zíekte, had doorgemaakt, dan was ze immuun geweest en had ze op volwassen leeftijd nooit de mazelen kunnen oplopen.
-
dafke - Lid geworden op: 23 feb 2005, 12:43
Een griepvaccin kost welgeteld 14 euro zonder terugbetaling want ik koop ze bij de apotheker voor ik naar de dokter ga Een kennis van mij is ook gloeiend tegen een griepspuit Ik heb hem er eens op gewezen dat hij met èèn sigaret meer vuiligheid in zijn lijf krijgt dan met een griepvaccin (hij rookt) Met mij praat hij niet meer over de spuit!