Bluft Poetin?
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Het tegenoffensief moet eerst nog "succesvol" blijken. De Russen hebben volgens Housen ( die regelmatig in de Afspraak opduikt , je weet wel ) een bijzonder sterke verdedigingslinie opgebouwd. Mij lijkt het erop dat de Russen hun doel , dus hun "nieuwe" grenslijn met Oekraïne , hebben waargemaakt en niet verder gaan willen oprukken.
Enne ... 't zal te nemen of te laten zijn , de Amerikanen zullen Zelensky tot toegevingen moeten dwingen.
( wat China van Wil. hier komt bij doen .... nu ja , 't is vandaag terug snikheet
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Waarom zegt hij dan de positie van de VS aan ELKE onderhandelingstafel?Hij bedoelt natuurlijk tegenover China in de toekomst.
Zij willen toch overal en altijd de 'democratische' lakens uitdelen, zeker als er olie in de buurt is ...
Natuurlijk zijn de VS betrokken partij in Oekraïne!
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
door Fred1950 » 45 minuten geleden
Het tegenoffensief moet eerst nog "succesvol" blijken. De Russen hebben volgens Housen ( die regelmatig in de Afspraak opduikt , je weet wel ) een bijzonder sterke verdedigingslinie opgebouwd. Mij lijkt het erop dat de Russen hun doel , dus hun "nieuwe" grenslijn met Oekraïne , hebben waargemaakt en niet verder gaan willen oprukken.
Enne ... 't zal te nemen of te laten zijn , de Amerikanen zullen Zelensky tot toegevingen moeten dwingen.
Als het echt uitzichtloos wordt voor Oekraïne zal Zelensky gewoon bedankt worden voor bewezen diensten en bij het groot huisvuil gezet worden.
Wat veel annalisten aangeven, ook bij de Russen, is dit nog maar het voorspel van het lenteoffensief en moet de hoofdmoot nog komen. Ik gok nog altijd op De Krim ondanks die vernietigde dam.
Laatst gewijzigd door Dicksy op 14 jun 2023, 13:34, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Hier een filmpje waarin te zien is hoe vluchtende Russische soldaten worden opgewacht door door de Stalinistische 'tweede linie' die hen gewoon afschiet.
Broeders onder elkaar ...
Je moet niet vragen hoe ze met hun Oekraïens broedervolk zouden omgaan.
(Spoiler alert: gewoon opgenomen in de Kalmthoutse heide
)
Broeders onder elkaar ...
Je moet niet vragen hoe ze met hun Oekraïens broedervolk zouden omgaan.
(Spoiler alert: gewoon opgenomen in de Kalmthoutse heide

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Nope. Doorstoten tot bijna aan de Zwarte zee en zo de Russische aanvoer naar de Krim blokkeren. De Krim zelf heroveren is onmogelijk - het is één groot fort geworden. Vervolgens kan men gaan onderhandelen over het statuut van de Krim. AlstublieftIk gok nog altijd op De Krim ondanks die vernietigde dam.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
De Krim.
waarom is die plots belangrijk geworden? Het schiereiland is 10 jaar geleden door Rusland geannexeerd. Dat gaat niet meer wijzigen, echt niet.
Trouwens de inwoners van de Krim zijn best tevreden zoals het nu is.
Toen de Russen en later de Amerikanen de Afghaanse inwoners gingen ´beschermen´ in hun eigen land werden ze er met hun klikken en klakken door dezelfde inwoners buiten gegooid.
waarom is die plots belangrijk geworden? Het schiereiland is 10 jaar geleden door Rusland geannexeerd. Dat gaat niet meer wijzigen, echt niet.
Trouwens de inwoners van de Krim zijn best tevreden zoals het nu is.
Toen de Russen en later de Amerikanen de Afghaanse inwoners gingen ´beschermen´ in hun eigen land werden ze er met hun klikken en klakken door dezelfde inwoners buiten gegooid.