Hij bedoelt natuurlijk tegenover China in de toekomst.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Het tegenoffensief moet eerst nog "succesvol" blijken. De Russen hebben volgens Housen ( die regelmatig in de Afspraak opduikt , je weet wel ) een bijzonder sterke verdedigingslinie opgebouwd. Mij lijkt het erop dat de Russen hun doel , dus hun "nieuwe" grenslijn met Oekraïne , hebben waargemaakt en niet verder gaan willen oprukken.
Waarom zegt hij dan de positie van de VS aan ELKE onderhandelingstafel?Hij bedoelt natuurlijk tegenover China in de toekomst.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Mocht de rus worden verslagen dan staan we er goed voor in de onderhandelingen met ChinaBelgië is ook betrokken partij: wij leveren schietgeweren en warme dekentjes

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.door Fred1950 » 45 minuten geleden
Het tegenoffensief moet eerst nog "succesvol" blijken. De Russen hebben volgens Housen ( die regelmatig in de Afspraak opduikt , je weet wel ) een bijzonder sterke verdedigingslinie opgebouwd. Mij lijkt het erop dat de Russen hun doel , dus hun "nieuwe" grenslijn met Oekraïne , hebben waargemaakt en niet verder gaan willen oprukken.
Enne ... 't zal te nemen of te laten zijn , de Amerikanen zullen Zelensky tot toegevingen moeten dwingen.
Laatst gewijzigd door Dicksy op 14 jun 2023, 13:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Er is inderdaad maar een minderheid van de Belgen die willen onderhandelen over een onafhankelijk republiek VlaanderenBelgen zijn nederig; ze willen niet aan elke onderhandelingstafel zitten.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Nope. Doorstoten tot bijna aan de Zwarte zee en zo de Russische aanvoer naar de Krim blokkeren. De Krim zelf heroveren is onmogelijk - het is één groot fort geworden. Vervolgens kan men gaan onderhandelen over het statuut van de Krim. AlstublieftIk gok nog altijd op De Krim ondanks die vernietigde dam.
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.