Bluft Poetin?
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Ik heb het ook over jouw argumenten en je kijk op het wereldgebeuren die ik klasseer. Zo'n kijk kan men alleen maar toeschrijven aan naïevelingen. Een kijk die U hier etaleert en dus ja, dan bent u een naïeveling.door Wil. » 1 minuut geleden
door Dicksy » "drogredenering"
Volg eens een cursus, dan leer je het verschil:
Ik heb het over jouw argumenten die ik klasseer. Jij hebt het over de persoon.
Moeilijk te begrijpen.....dacht het niet. Maar daar bestaan cursussen voor.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Persoonlijk zou ik dat openbaar maken.Dicksy schreef: ↑31 jul 2023, 15:00Dat pact heeft hij al met Wit-Rusland en misschien bestaat dat ook al met Xi en Kim maar dan stilzwijgend. En dat is veel gevaarlijker voor het Westen dan het openbaar maken.door Fred1950 » minder dan een minuut geleden
Ik zou graag hebben dat Poetin , Xi en Kim een "pact" sluiten in de stijl van het NAVO artikel 5Dan gaan er nogal wat Westerse haviken op hun achterste poten staan roepen.
![]()
![]()
-
Wat u doet Wil. is bij elke reactie zwemmen, zwemmen en nog eens zwemmen en steeds verder weg van het strand. Ik zwem u na in de hoop u de weg terug naar het strand te tonen maar het lukt mij niet.door Wil. » minder dan een minuut geleden
Je komt altijd 1 stapje later en kunt als 'argument' enkel nabazelen wat ik je voorzeg.
Blijven oefenen, mijn beste.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Xi heeft geen interesse in die oorlog tussen UA en RU. Die wil enkel dat de economie van China terug vlot draait. Xi gaat zijn hand niet in een wespennest steken. Los dat zelf maar op, Vlad, denkt hij.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
... jaja , tot wanneer de Amerikanen naar zijn goesting teveel NAVO posten in de Stille Oceaan zullen willen installeren.
En a propos , is het Poetin die een terug een groot Rusland wil of is het Zelensky die droomt van zijn Kiev rijk van weleer ...

Laatst gewijzigd door Fred1950 op 31 jul 2023, 15:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Denk na, Fred: is Zelensky al met zijn tanks RU binnengevallen, of Wit-Rusland of Roemenië? Je zegt het maar.

En niet vergeten dat Trump nog altijd aan kop staat om als Republikeins presidentskandidaat genomineerd te worden.Peilingen onder Amerikanen suggereren dat er brede steun is om Oekraïne te helpen in zijn strijd tegen Rusland.
Aan het begin van het conflict heerste er bijna een 'Koude Oorlog'-geest met een brede consensus achter het besluit om Oekraïne te bewapenen en de 'Russische vijand' terug te dringen. Het is gebruikelijk om Oekraïense vlaggen op Amerikaanse veranda's te zien wapperen.
In een tweedaagse peiling die eind juni werd gehouden door Reuters en Ipsos, zei 65% van de respondenten de verzending van wapens naar Oekraïne goed te keuren. Dat in vergelijking met 45% in een peiling een maand eerder. Als we de peiling verder uitsplitsen, was 81% van de Democratische kiezers voorstander van de bewapening van Oekraïne en zei 56% van de Republikeinen dat ze het steunden.
Onder politici zijn de Republikeinse en Democratische leiders op Capitol Hill een fervent voorstander van het lopende Amerikaanse steunpakket voor Oekraïne.
Er is echter een cohort aan de rechterkant van de Republikeinse partij die aanzienlijke bezorgdheid heeft geuit over wat zij zien als de niet-gecontroleerde en niet-gefinancierde levering van wapens aan Oekraïne. Deze politici zijn aanhangers van Trump. Ze wijzen op uitdagingen dichter bij huis en presenteren een enigszins binaire nulsomkeuze tussen bijvoorbeeld 'beveiligen van de grenzen van Oekraïne' en 'beveiligen van de Amerikaanse grenzen'.
Naarmate de Amerikaanse verkiezingen van volgend jaar dichterbij komen, kunt u verwachten dat dit verhaal aan kracht wint.
Samenvattend: de Amerikaanse steun voor Oekraïne blijft solide, maar verwacht afleiding naarmate het verkiezingsseizoen dichterbij komt. Het is een van de redenen waarom de huidige regering het vermogen van Oekraïne om zijn eigen oorlog te voeren 'toekomstbestendig' maakt door nu wapens te leveren.
En vergeet niet dat Donald Trump heeft gezegd dat hij de oorlog binnen enkele dagen kan beëindigen. Maar in hoeverre zou dat een capitulatie voor de Russen betekenen?
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Fazal schreef: ↑31 jul 2023, 13:03En toch heeft Poetin het spel niet eerlijk gespeeld.
Eerst Oekraïne omsingelen, en daarbij nog beloven dat hij het land niet zou aanvallen, en dat het slechts oefeningen waren. En dan opeens een speciale militaire operatie bevelen, zónder de oorlog aan Oekraïne te verklaren? Leugens en valsheid troef bij Poetin. Een leider niet waardig!
Dat is toch "normaal" ?Wat heeft A.H. niet allemaal beloofd, wat heeft Stalin aan Hitler beloofd, wat heeft Hitler aan Mussolini beloofd, wanneer zullen de massamoordwapens alla G. Bush in Irak eindelijk gevonden worden ? In oorlog en in liefde is....
Ik zie ook niet in waarom de Navo Rusland onder de knie zou willen krijgen.
En al zeker niet als de handel tussen beide partijen voor algemene welvaart zou zorgen.
Ik vermoed dat dat zou kunnen geweest zijn om het gevaar van het communisme in te dijken en daarna om de invloed van RU in Europa niet te groot te laten worden.
Maar ja, zelfs dan, zou Rusland tóch 'blijven' dwarsliggen, en zoals het al altijd heeft gedaan, het Westen angst in te boezemen door steeds weer over hun nucleaire wapens te 'stoeffen'.
Daarin zijn de Russen toch niet anders dan de Amerikanen ? De Russen hebben wel nog nooit een a-bom op steden gedropt.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Hobo - Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40
Vaak wordt de Russisch-Orthodoxe Kerk aangeduid als het grootste kerkgenootschap
na de Rooms-Katholieke Kerk. Er wordt echter geen lidmaatschap bijgehouden
waardoor alleen schattingen over het aantal gelovigen beschikbaar zijn. 4De kerk leefde vanaf 1980 weer op, met als resultaat een groeiend aantal gelovigen, kerkgebouwen en religieuze instellingen in de voormalige Sovjetstaten.…
EINDE Citaat
Gelooft die Putin in de Orthodoxe Kerk en Godsdienst!?
Of is hij de baarlijke duivel zelf

Vaak wordt de Russisch-Orthodoxe Kerk aangeduid als het grootste kerkgenootschap
waardoor alleen schattingen over het aantal gelovigen beschikbaar zijn. 4De kerk leefde vanaf 1980 weer op, met als resultaat een groeiend aantal gelovigen, kerkgebouwen en religieuze instellingen in de voormalige Sovjetstaten.…
EINDE Citaat
Of is hij de baarlijke duivel zelf
-
Leugenaar Poetin aan het woord:
Na de Boekarest verklaring door de Nato volgde de bezetting van een stuk van het soevereine land Georgië. Toen vroeg de journalist of UA de volgende was die aan de beurt zou komen. Immers de Nato had zowel Georgië als UA beloofd dat ze ooit bij de Nato zouden kunnen aansluiten.

Na de Boekarest verklaring door de Nato volgde de bezetting van een stuk van het soevereine land Georgië. Toen vroeg de journalist of UA de volgende was die aan de beurt zou komen. Immers de Nato had zowel Georgië als UA beloofd dat ze ooit bij de Nato zouden kunnen aansluiten.

socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Hogere macht dan goddelijke bestaat niet, kerkleiders vertegenwoordigen die hogere macht en spreken en handelen dus in naam daarvan. Potentaten hebben de invloed en de macht van geloofsdienaren altijd al kunnen "gebruiken" ook al geloven zij enkel in zichzelf en dan nog...Hobo schreef: ↑31 jul 2023, 16:33QUOTE
EINDE Citaat
Of is hij de baarlijke duivel zelf![]()
![]()
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.