Nieuws

Bluft Poetin?

Gestart door wardje op 30 jan 2022, 10:27 16505 berichten 909.003 keer gelezen Reageer
Dicksy 31 jul 2023, 14:29 8.381 berichten
door Wil. » 13 minuten geleden
Dicksy schreef: ↑28 minuten geleden
klimaatakkoord en bla-bla-bla
Dat is een akkoord op vrijwillige basis dat door een president met één pennentrek kan worden teniet gedaan.
Het punt is echter dat dit niet gebeurt telkens een andere president wordt verkozen. Dat schreef jij nochtans:
Die kontlikkende president van de UA werd de laan uitgestuurd waardoor alles wat die kontlikkende president van de UA besliste/beslist had kwam te vervallen.
Wat schreef ik precies:
Die kontlikkende president van de UA werd de laan uitgestuurd waardoor alles wat die kontlikkende president van de UA besliste/beslist had kwam te vervallen. UA wou per se Westers gericht zijn en dan zijn afspraken (Russisch georiënteerd) gemaakt door een kontlikkende president van geen enkele waarde meer, ook die 20 jaar (pacht)recht op de haven Sebastopol niet.
De kern hier is per se Westers gericht en Russisch georiënteerd. Kern en bijzaak weet je nog. :roll:
    Citeer
    Wil. 31 jul 2023, 14:32 24.095 berichten
    Geopolitiek blijft toch een moeilijk onderwerp voor u hé
    Straf argument. Ik dacht eerst dat het van Fred kwam 8)
    AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
      Citeer
      Dicksy 31 jul 2023, 14:35 8.381 berichten
      door Wil. » minder dan een minuut geleden
      Straf argument. Ik dacht eerst dat het van Fred kwam 8)
      Ben blij dat je het eindelijk snapt want ik begon echt te twijfelen of je nu echt zo naïef bent of maar doet alsof.
      Maar aan je reactie te lezen moet ik niet meer twijfelen.
        Citeer
        Wil. 31 jul 2023, 14:36 24.095 berichten
        Dicksy schreef: ↑
        31 jul 2023, 14:29
        De kern hier is per se Westers gericht en Russisch georiënteerd. Kern en bijzaak weet je nog. :roll:
        Neen, ook dán blijven dergelijke afspraken gelden, bazeke.
          Citeer
          Wil. 31 jul 2023, 14:40 24.095 berichten
          Je blijft moeite doen, DiXi, maar je bent nog niet aan de beurt.
          Ik klasseer het in dat speciale kastje met jouw naam erop.
            Citeer
            Fred1950 31 jul 2023, 14:47 14.327 berichten
            Wil. schreef: ↑
            31 jul 2023, 13:23
            31 jul 2023, 13:00
            (waar heb ik trouwens het woordje bezet gebruikt in mijn posting?)
            Dat was hier: je vroeg je af waarom die door Fred ingebeelde bezetting fantasie zou zijn. Je verwijst er dus duidelijk naar.

Afbeelding
            Ach man , WIJ zijn ook toch door de NAVO bezet. Wie wil er meer van ons BBP in defensie , wie verplicht ons F35's te kopen , enz .... Dat doen alleen maar "bezettingsmachten" ....
            Wil. schreef: ↑
            31 jul 2023, 14:36
            31 jul 2023, 14:29
            Neen, ook dán blijven dergelijke afspraken gelden, bazeke.
            De afspraken van vóór 2014 ? Dan ben je inderdaad wel heel naïef !

Laatst gewijzigd door Fred1950 op 31 jul 2023, 14:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Citeer
              Wil. 31 jul 2023, 14:48 24.095 berichten
              Dank u wel, Fred, dat je mijn lezing bevestigt. :wink:
                Citeer
                Dicksy 31 jul 2023, 14:48 8.381 berichten
                door Wil. » 1 minuut geleden
                Laat alles gerust weer de revue passeren :P als jij je daar gelukkig bij voelt. Maar het is een feit dat je op het gebied van geopolitiek een naïeveling bent en altijd zult blijven.
                  Citeer
                  Wil. 31 jul 2023, 14:50 24.095 berichten
                  Maar het is een feit dat je op het gebied van geopolitiek een naïeveling bent en altijd zult blijven.
                  Ad Hominem. →→→ drogredenering

Feiten en argumenten, daar kijk ik naar uit.
                    Citeer
                    Dicksy 31 jul 2023, 14:54 8.381 berichten
                    door Wil. » minder dan een minuut geleden
                    Maar het is een feit dat je op het gebied van geopolitiek een naïeveling bent en altijd zult blijven.
                    door Wil. » 1 minuut geleden
                    Ad Hominem. →→→ drogredenering

Feiten en argumenten, daar kijk ik naar uit.
                      Citeer
                      Fred1950 31 jul 2023, 14:56 14.327 berichten
                      Ik zou graag hebben dat Poetin , Xi en Kim een "pact" sluiten in de stijl van het NAVO artikel 5 :twisted: Dan gaan er nogal wat Westerse haviken op hun achterste poten staan brullen. :lol: :mrgreen:

Laatst gewijzigd door Fred1950 op 31 jul 2023, 15:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Citeer
                        Wil. 31 jul 2023, 14:59 24.095 berichten
                        door Dicksy » "drogredenering"

Volg eens een cursus, dan leer je het verschil:

Ik heb het over jouw argumenten die ik klasseer. Jij hebt het over de persoon.
                          Citeer
                          Dicksy 31 jul 2023, 15:00 8.381 berichten
                          door Fred1950 » minder dan een minuut geleden
                          Ik zou graag hebben dat Poetin , Xi en Kim een "pact" sluiten in de stijl van het NAVO artikel 5 :twisted: Dan gaan er nogal wat Westerse haviken op hun achterste poten staan roepen. :lol: :mrgreen:
                          Dat pact heeft hij al met Wit-Rusland en misschien bestaat dat ook al met Xi en Kim maar dan stilzwijgend. En dat is veel gevaarlijker voor het Westen dan het openbaar maken. :roll:
                            Citeer
                            Wil. 31 jul 2023, 15:00 24.095 berichten
                            Fred1950 schreef: ↑
                            31 jul 2023, 14:56
                            Ik zou graag hebben dat Poetin , Xi en Kim een "pact" sluiten in de stijl van het NAVO artikel 5 :twisted: Dan gaan er nogal wat Westerse haviken op hun achterste poten staan roepen. :lol: :mrgreen:
                            Dat wordt moeilijk: 3 jongens die allemaal de grootste willen zijn.
                              Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.