Bluft Poetin?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Dmitri Utkin is een nazi. Hij verafgoodt Hitler.
Waarom heet zijn groep eigenlijk 'Wagner'? Omdat Wagner de call sign van Utkin is. En waarom heeft hij die gekozen? Omdat Wagner de favoriete componist van Hitler was.
Passen puzzelstukjes nu?
Utkin is de echte oprichter van Wagner. Utkin en Prygozhin zijn twee opperbeste kameraden met een gelijkaardige wereldvisie. Prygozhin zat meermaals aan tafel met Putler. Waarom zou deze laatste zich niet inlaten met zulke figuren? Enkel voor de pers ontwijkt hij hun samenkomsten.
Deze jongens zijn Russische strijders:

Deze kerel heb ik voordien reeds aan het woord gelaten: een overtuigde Rus die Oekraïne haat en strijdt in deze oorlog:

in een interview zegt hij:

en natuurlijk:

In het ganse oostblok (ook in UA) zijn restanten van het nazisme aanwezig gebleven. In tijden van politieke en militaire oproer komen deze figuren al snel op de voorgrond.
Waarom heet zijn groep eigenlijk 'Wagner'? Omdat Wagner de call sign van Utkin is. En waarom heeft hij die gekozen? Omdat Wagner de favoriete componist van Hitler was.
Passen puzzelstukjes nu?
Utkin is de echte oprichter van Wagner. Utkin en Prygozhin zijn twee opperbeste kameraden met een gelijkaardige wereldvisie. Prygozhin zat meermaals aan tafel met Putler. Waarom zou deze laatste zich niet inlaten met zulke figuren? Enkel voor de pers ontwijkt hij hun samenkomsten.
Deze jongens zijn Russische strijders:

Deze kerel heb ik voordien reeds aan het woord gelaten: een overtuigde Rus die Oekraïne haat en strijdt in deze oorlog:

in een interview zegt hij:

en natuurlijk:

In het ganse oostblok (ook in UA) zijn restanten van het nazisme aanwezig gebleven. In tijden van politieke en militaire oproer komen deze figuren al snel op de voorgrond.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Eenvoudige puzzels zijn perfect aangepast aan uw logica
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
HLN:
“Waar zijn jullie mee bezig? Dit is heiligschennis”: kerkhof met honderden Wagner-strijders wordt na dood van Prigozjin met de grond gelijkgemaakt
https://www.hln.be/buitenland/waar-zijn ... ~aee1f377/
“Waar zijn jullie mee bezig? Dit is heiligschennis”: kerkhof met honderden Wagner-strijders wordt na dood van Prigozjin met de grond gelijkgemaakt
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Wat is het verband, had prigozjin dat dan kunnen beletten ?Charlie Maru schreef: ↑26 aug 2023, 19:38HLN:
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
werewoef - Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53
Dat voorval is gewoon één grote " mise en scène " .
Als Prigo weet dat hij in de mouw van Poetin steekt, dan gaat hij toch geen vliegtuig nemen vanuit Moscou .En dan gaat zijn halve staf van de Wagner toch niet mee in dat zelfde vliegtuig .
Alleen het onderzoek van de tanden van de verkoolde lijken gaat uitsluitsel geven .
werewoef
Als Prigo weet dat hij in de mouw van Poetin steekt, dan gaat hij toch geen vliegtuig nemen vanuit Moscou .En dan gaat zijn halve staf van de Wagner toch niet mee in dat zelfde vliegtuig .
werewoef
AMEN en AUM
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Kan goed zijn dat Prigo niet in dàt vliegtuig zat, maar misschien wel in het tweede.
Dat zal Poetin vast wel geweten hebben, en heeft hij het eerste laten vernietigen om het tweede een flinke waarschuwing te geven. En verder zal het hem wel worst wezen 'wie' allemaal in dat toestel zat.
En Prigo zelf, zal het ook wel geweten hebben.
In zulke conflicten werden al eens meer medewerkers opgeofferd.
Maar ik schreef het al, we kunnen hier eindeloos blijven over gokken.
Misschien komen we er nooit achter wat er wèrkelijk is gebeurd.
Dat zal Poetin vast wel geweten hebben, en heeft hij het eerste laten vernietigen om het tweede een flinke waarschuwing te geven. En verder zal het hem wel worst wezen 'wie' allemaal in dat toestel zat.
En Prigo zelf, zal het ook wel geweten hebben.
In zulke conflicten werden al eens meer medewerkers opgeofferd.
Maar ik schreef het al, we kunnen hier eindeloos blijven over gokken.
Misschien komen we er nooit achter wat er wèrkelijk is gebeurd.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Het Pentagon ( de Amerikaantjes ) zijn zo goed als pertinent zeker dat het vliegtuig niet door een raket werd neergehaald , maar dat er een bom aan boord was. Hoe zouden die dat weten ?
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 27 aug 2023, 09:25, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Oekraïne heeft al een oproep gelanceerd naar gepensioneerde F16-piloten of die bereid zijn die vliegtuigen te besturen in dienst van Oekraïne.door Fred1950 » Vandaag, 09:24
Het gaat goed in OekraïneTwee ervaren piloten botsen tijdens een oefenvlucht tegen elkaar. Beide komen om. Dat ziet er goed uit voor de "ervaren" overblijvers die "ooit" met een F16 gaan vliegen.
Dicksy 19 mei 2023, 09:07
In de lucht houden in normale omstandigheden of in de lucht houden tijdens een luchtgevecht zal wel een wezenlijk verschil maken en daarom neem ik het ook met een korreltje zout dat deze F16's een wezenlijk verschil zullen maken in het voordeel van Oekraïne tenzij zij niet zullen gevlogen worden door Oekraïense piloten maar Westerse piloten met Oekraïense insignes op hun vliegpakken. Iets wat ook al in Vietnam werd toegepast door de Russen en de VS zich verbaasde over de vliegkwaliteiten van de 'Noord-Vietnamezen' in hun Mig's.
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Gewoon omdat een bom aan boord de meest aanvaardbare versie is.
Er zijn geen sporen van een raket te vinden.
En verder lijkt het mij nogal logisch dat de Amerikaantjes er meer van weten dan wij zouden denken.
Ze zijn er godganse dagen mee bezig. En spionnen van overal, zijn in alle landen te vinden.
Het zal in ieder geval geen Amerikaanse bom zijn geweest.