Bluft Poetin?
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Hetgeen nu (mogelijks) met Prigozhin is gebeurd, was niet eens zo moeilijk te voorspellen.
Zo schreef ik op 04 jul 2023, 10:31
gezien hij wist wat er 'kon' gebeuren, en daardoor extreem op zijn hoede was, is het niet uitgesloten dat hij de dans is ontsprongen. Hij kon evengoed als passagier zijn ingeschreven, maar was misschien niet aan boord. Het onderzoek zal het uitwijzen, ofwel ... horen we er niets meer over.
Want wat in Rusland gebeurt, 'blijft' in Rusland.
En zo kunnen we (en misschien nog lang) 'hierover' blijven gokken!?
Zo schreef ik op 04 jul 2023, 10:31
Evenwel is ook het volgende mogelijk:Ik schreef: ↑04 jul 2023, 10:31De dagen van Wagner-topman-Prigozhin blijken geteld.
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/other/ ... 2d8e7&ei=4
gezien hij wist wat er 'kon' gebeuren, en daardoor extreem op zijn hoede was, is het niet uitgesloten dat hij de dans is ontsprongen. Hij kon evengoed als passagier zijn ingeschreven, maar was misschien niet aan boord. Het onderzoek zal het uitwijzen, ofwel ... horen we er niets meer over.
Want wat in Rusland gebeurt, 'blijft' in Rusland.
En zo kunnen we (en misschien nog lang) 'hierover' blijven gokken!?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Zoals de meesten wel weten, was er nog een tweede privéjet van Prygozhin op weg naar St.Petersburg.
Nadat het eerste vliegtuig was neergeschoten, keerde het tweede terug naar Moskou.
En dan dit pittig detail: alle passagiers van dat 2e vliegtuig zijn aangehouden.
Gesprek over de radio:
- Toren: Vlucht Prygo 2, zojuist is Prygo 1 tegen een raket aangevlogen, je kunt kiezen: ofwel keer je terug naar Moskou waar je 'vriendelijk ontvangen zult worden' door de lokale autoriteiten, ofwel probeer je verder te vliegen ... het is jouw keuze.
Prygo 2: eeuuuh... geef ons 5 minuten bedenktijd
Toren: je krijgt 5 seconden ...
De landing in Moskou is vlot verlopen
Nadat het eerste vliegtuig was neergeschoten, keerde het tweede terug naar Moskou.
En dan dit pittig detail: alle passagiers van dat 2e vliegtuig zijn aangehouden.
Gesprek over de radio:
- Toren: Vlucht Prygo 2, zojuist is Prygo 1 tegen een raket aangevlogen, je kunt kiezen: ofwel keer je terug naar Moskou waar je 'vriendelijk ontvangen zult worden' door de lokale autoriteiten, ofwel probeer je verder te vliegen ... het is jouw keuze.
Prygo 2: eeuuuh... geef ons 5 minuten bedenktijd
Toren: je krijgt 5 seconden ...
De landing in Moskou is vlot verlopen

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Een legermakker was toch gaan zien, zijn baas miste ook een stukje vinger.
Gaten van geweerschoten vond men ook op dat vliegtuig (ambras in de vlieger?).
Gaten van geweerschoten vond men ook op dat vliegtuig (ambras in de vlieger?).
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Als propaganda verhaal kan dit "accident" niet worden toegeschreven aan UA of aan collaborateurs. Op zich is het immers in die rol niet anders of "sterker" dan "iemand" die van een balkon valt of iemand die foute thee heeft gedronken. Dit voorval op rekening van UA schrijven zou immers ook betekenen dat UA zelfs binnen RU grote invloed kan uitoefenen.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
De volgende is dien VarkenskopFazal schreef: ↑24 aug 2023, 12:07Hetgeen nu is gebeurd met Prigozhin, was niet eens zo moeilijk te voorspellen.
Fazal schreef: ↑04 jul 2023, 10:31De dagen van Wagner-topman-Prigozhin blijken geteld.
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/other/ ... 2d8e7&ei=4
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen 
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
https://meduza.io/en/feature/2023/08/24 ... -a-missile
Je weet implosie, explosie.
Je weet implosie, explosie.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Wagner militanten zitten een potje te janken om de dood van hun chef(-kok). 't Was zo ne goeie 

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
RyanR - Lid geworden op: 05 mei 2022, 20:10
Een cliché: In een oorlog is het eerste wat sneuvelt de waarheid.
Een aantal partijen, de VS, UK, Rusland en Oekraïne zijn nu al anderhalf jaar bezig met desinformatie.
Iedere (ex) militair kan dat weten. Het neerhalen van de MH17 boven de Oekraïne is nooit opgehelderd. Zo zal het ook wel gaan met het vliegtuig van het Wagner kader.
De Amerikanen wilden destijds niks over de MH17 bekendmaken, en nu weten ze te melden dat het Russische toestel niet met een raket is neergehaald?
Uiterst vreemd.
Maar ga gewoon door met speculeren...
Een aantal partijen, de VS, UK, Rusland en Oekraïne zijn nu al anderhalf jaar bezig met desinformatie.
Iedere (ex) militair kan dat weten. Het neerhalen van de MH17 boven de Oekraïne is nooit opgehelderd. Zo zal het ook wel gaan met het vliegtuig van het Wagner kader.
De Amerikanen wilden destijds niks over de MH17 bekendmaken, en nu weten ze te melden dat het Russische toestel niet met een raket is neergehaald?
Uiterst vreemd.
Maar ga gewoon door met speculeren...
-
RyanR - Lid geworden op: 05 mei 2022, 20:10