Bluft Poetin?
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Meer uitleg behoeft het niet.Westerse media creëren fout beeld van Oekraïens offensief: “Als de Russen dat deden, zouden we kritiek hebben”
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/other/ ... 35b8&ei=59
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Tja....voor 't zelfde geld zit hij daar nu misschien ergens te vloeken.....
Dan zou Poetin toch ook weeral een serieuze steek laten vallen hebben.
https://www.hln.be/buitenland/ruslandex ... ~a4e8a685/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Inderdaad.door Charlie Maru » 3 minuten geledenTja....voor 't zelfde geld zit hij daar nu misschien ergens te vloeken.....Dicksy schreef: ↑Vandaag, 20:03
Ondertussen melden Telegram-kanaalbronnen dat Prigozhin mogelijk niet in dit vliegtuig zat. Wetende dat hij veel vijanden had, registreerde de curator van het PMC "Wagner" zich vaak aan de ene kant en vloog met een ander vliegtuig.
Dan zou Poetin toch ook weeral een serieuze steek laten vallen hebben.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Toch wel.Dicksy schreef: ↑23 aug 2023, 21:06Meer uitleg behoeft het niet.Westerse media creëren fout beeld van Oekraïens offensief: “Als de Russen dat deden, zouden we kritiek hebben”
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/other/ ... 35b8&ei=59
Simoens is stellig: “Als je de rollen zou omdraaien en het zouden de Russen zijn die dit offensief voerden, dan zouden we daar waarschijnlijk heel veel kritiek op hebben. Dan zouden we zeggen dat ze er niet door raken, dat ze maar met hun hoofd tegen de muur blijven lopen en dat ze geen terreinwinst boeken. Dat het onhoudbaar is. Net zoals we dat zeiden rond het Russische offensief bij Bachmoet in de winter.”
Hij vergeet te vertellen dat de Oekraïners moeten vechten met één hand op de rug gebonden:
- ze hebben geen steun uit de lucht, terwijl de Russen die wel hebben en tóch de Oekraïners pas na 1 jaar uit Bachmoet konden verdrijven.
- ze mogen de Russen niet aanvallen op eigen terrein met de westerse langeafstandraketten terwijl de Russen naar hartenlust de burgerbevolking in UA kunnen terroriseren met hun raketten die vanuit Rusland en vanop de schepen in Sevastopol worden afgevuurd.
Stel je voor dat de geallieerden in '45 de nazi's niet mochten bestoken in hun eigen land, maar dat de Duitsers dat wel konden doen.
Stel dat er geen vliegtuigen waren waarmee de nazi-legers konden aangevallen worden in Frankrijk en in Duitsland maar dat de Duitsers die wél hadden.
Dan zou je van een vergelijkbare situatie kunnen spreken.
Ik vraag me af wie deze info 'per toeval vergeten is' ? Was het de journalist, of was het die Simoens?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Beiden hebben u proberen te bereiken maar blijkbaar was u niet thuis om de ‘juiste Info’ te geven. Ze hebben zich dus maar gebaseerd op hun eigen waarnemingen.
Niet teveel achter zoeken, zij missen gewoon de gave van het diepere logisch denken waardoor zij (die journalist of Simoens
) verkeerde besluiten trekken.
Niet teveel achter zoeken, zij missen gewoon de gave van het diepere logisch denken waardoor zij (die journalist of Simoens
-
Wat dan te denken van de poster die schreef: "Meer uitleg behoeft het niet." ??

Het verschil is dat ik dat bericht niet corrigeer:door Wil. » 40 minuten geleden
Wat dan te denken van de poster die schreef: "Meer uitleg behoeft het niet." ??
Uw reactie begint onmiddellijk met:Ondertussen melden Telegram-kanaalbronnen dat Prigozhin mogelijk niet in dit vliegtuig zat. Wetende dat hij veel vijanden had, registreerde de curator van het PMC "Wagner" zich vaak aan de ene kant en vloog met een ander vliegtuig.
Het is opmerkelijk dat het vandaag precies twee maanden is na de datum van de poging tot opstand die Wagner PMC in de nacht van 23 op 24 juni 2023 ondernam.
Zelensky kan rustig slapen vannacht. Als dit bericht klopt zal Poetin zeker geen vergeldingsacties ondernemenof mogelijks dat er morgen of één van de dagen er wel ergens een videootje van hem verschijnt waar hij eens goed lacht met deze gebeurtenissen.
Hij vergeet te vertellen dat de……….
U ziet dat zelfs een kolonel van het Belgisch leger niet in staat is de puntjes te verbinden, een schande voor het leger denk ik dan. Het verwonderde mij eigenlijk dat u dat niet geschreven had in uw reactie.
Maar ja, gelukkig zijn we niet allemaal even slim. Wat zouden de slimmeriken zonder de dommeriken zijn, niet ?
Slaapwel,
-
Prighozyn en zijn mentor - Dmitri Utkin, een rasechte nazi - zijn ondertussen op weg naar de hel.
Nu valt het te bezien wat de 2e in rang zoal kan uitrichten. Een paar Wagnergroepen zijn op weg naar Moskou, beweren ze.
Nu valt het te bezien wat de 2e in rang zoal kan uitrichten. Een paar Wagnergroepen zijn op weg naar Moskou, beweren ze.

Het was een privévliegtuig van Prighozyn. De piloot moet alvast akkoord gaan met de werkwijzen van die krapuleuze kerel anders mag hij niet vliegen met P. Ook hij was een Wagnermilitair; geen brave huisvader.

Zou het Westen niet knarsetandend dat bericht gelezen hebben, voor het Westen was Prighozyn tot voor zijn dood toch de hoop op een putsch. Zijn mars op Moskou werd uitgemolken tot op het bot en dat is nu (misschien) gedaan.
Wie de aanslag gepleegd heeft zal koffiedik kijken blijven maar het zal door beide partijen gretig gebruikt worden in hun propagandaoorlog.
Wie de aanslag gepleegd heeft zal koffiedik kijken blijven maar het zal door beide partijen gretig gebruikt worden in hun propagandaoorlog.
-
De Russen werden uitgesloten van het onderzoek naar het opblazen van de Nord streampijpleidingen, hun eigen pijpleiding en in internationale wateren. Tja......door figaretto » 1 minuut geleden
Uit de pers vernam ik dat het onderzoek naar de oorzaak van de crash, onderzocht zou worden door een Russische commissie. Tja...
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Hetgeen nu is gebeurd met Prigozhin, was niet eens zo moeilijk te voorspellen.
Fazal schreef: ↑04 jul 2023, 10:31De dagen van Wagner-topman-Prigozhin blijken geteld.
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/other/ ... 2d8e7&ei=4