Een overzicht van hun getroffen zwarte vloot.......

Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards

Zelenskyj komt naar de Veiligheidsconferentie van München
De Oekraïense president Volodymyr Zelenskyj komt naar de Veiligheidsconferentie van München en ontmoet daar ook de Amerikaanse vice-president Kamala Harris. Het Witte Huis maakte het gesprek tussen de twee zaterdagavond (lokale tijd) bekend in het officiële programma van de vice-president voor haar bezoek aan Duitsland. Harris zal ook bondskanselier Olaf Scholz ontmoeten in München.
Van vrijdag tot en met zondag zullen naar verwachting ongeveer 50 staatshoofden en regeringsleiders en meer dan 100 ministers van over de hele wereld de veiligheidsconferentie in het Bayerischer Hof Hotel bijwonen. Onder hen zijn onder meer bondskanselier Olaf Scholz (SPD), de Amerikaanse vice-president Kamala Harris en de Israëlische president Izchak Herzog.
De regeringen van Rusland en Iran zijn niet uitgenodigd.
Als je voor een posting applaus zou krijgen van Poetin, dan weet je dat je aan de verkeerde kant staat.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Ik hoef voor mijn haat tegen al het oorlogsgebroed en graaigebroed geen applaus , van welke kant dat applaus ook mag komen.
In de boomende jaren 60 werd België zelfs als een van de rijkste tien landen gerekend. Maar toen hadden we nog wel een kolonie...
Met dat zilverpapier, is die intussen ter ziele gegane ex-kolonie niet meer te redden.
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.