Wetenschappers bewijzen leven na de dood
-
wayti - Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Denk jij nu werkelijk Reini dat Clausewitz dit zelf heeft opgezocht...???Wat opvalt is dat Wayti hier teksten over Rulof neerpoot, die hem in een gunstig daglicht stellen.
Wat een lafheid om zijn gelijk te halen.
Eens kijken hoe hij op de post van Clausewitz reageert...
Dat heeft hij gewoon van het internet gehaald en dan nog van de site van Skepp. Daar bij komt dat tijdens het proces al deze uit hun verband gerukte vooroordelen, die door één man (een scepticus), geplaatst zijn en dit zelfs onder verschillende namen...Misschien is hij zelfs ook actief op dit forum onder WEER een andere naam... Rulof is VOLLEDIG vrijgesproken van al de vervolgingen en aantijgingen tegen hem wat zijn meester trouwens toen reeds voorspeld had... Ze zulen er u zelfs voor vervolgen...en WEERAL opnieuw is uitgekomen..
Deze leer komt nog veel te vroeg op aarde maar zo was het toch ook met de eerste Christenen. Christus predikte liefde voor uw naaste, begreep men hem, neen.. men hong Hem zelfs aan het kruis.. door de sceptici van toen. We zijn 2000 jaar later en wat heeft men geleerd..... NIKS...
Laatst gewijzigd door wayti op 01 feb 2012, 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.
-
Exact de woorden van Jozef Rulof en de meesters zelf...Fantasten en bedriegers moet men aan de kaak stellen Janx, om verdere schade te voorkomen.
Grote God, roepen velen, hoe kan het toch? Is er wel een leven na
de dood? Waarom spreken die geesten niet over het astrale leven?
Nooit komt er één woord over het astrale bestaan waarin ze leven en
waarvan wij verlangen meer te weten. Nu zitten ze naast hun spiritistische
zusters en broeders en deze beweren dat dit medium heel goed
moet zijn. Spreekt Gene Zijde of…? De spiritisten weten van het echte
of verkeerde niets af, ook al doen ze alsof ze het weten. Ze zien niet dat
ze bedrogen worden. Zij laten deze bedriegers op de goedgelovigen los
en vragen zich niet af wat die mensen ervan denken, ze komen niet tot
deze opbouwende gedachten, zij weten het! Ze worden zélf bedrogen,
maar zien het niet doordat ze bewierookt worden. Ze vertegenwoordigen
onze wereld en ze dienen, denken ze. In werkelijkheid echter breken
ze meer af dan dat ze opbouwend werken. Ook die zielen zijn nog
levend-dood! Gene Zijde komt thans om ook hun de ogen te openen. Of hebben ze gedacht dat hun spel met leven en dood niet gezien is? Gene Zijde heeft hen niet vergeten, ze worden nu door ons belicht en ze leren zichzelf wellicht kennen. En uw charlatans als menselijke hyena’s waarschuwen wij om met hun bewust bedrog op te houden, en de onbewusten raden we aan zich af te vragen wat ze eigenlijk doen, want het leven na de dood stelt hun voor de Goddelijke Wetten!
-
Zondervrees - Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00
...???. . …? , . , , ! ,. ,. . ! . ? , . , , !wayti schreef:[…]
Zo. Dat is wat er over blijft als je de onzin uit die citaten van Rulof haalt.
Ni Dieu, Ni Maître
-
Zondervrees - Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00
POT!wayti schreef:[…] Denk jij nu werkelijk Reini dat Clausewitz dit zelf heeft opgezocht...???
Dat heeft hij gewoon van het internet gehaald …
Ni Dieu, Ni Maître
-
fonzarelli - Lid geworden op: 23 mar 2007, 11:30
Beste mensen, ER IS LEVEN NA DE DOOD, Freek Dejonge zingt het al jaaaaaren, en hollanders zullen het wel weten zeker....
AV,
Fonzarelli.
AV,
Fonzarelli.
-
Gast
Had hier iemand een leer besteld ? Zet ze anders maar in de hal.wayti schreef: Deze leer komt nog veel te vroeg op aarde maar zo was het toch ook met de eerste Christenen.
Duidelijk dat ze je ook vanalles kunnen wijs maken he joeng ?Christus predikte liefde voor uw naaste, begreep men hem, neen.. men hong Hem zelfs aan het kruis.. door de sceptici van toen.
Dat er nog steeds geloven in gene zijde ?We zijn 2000 jaar later en wat heeft men geleerd.....
-
Gast
Zeker weten, want die hebben een extra-grote bel op hun fiets.fonzarelli schreef:Beste mensen, ER IS LEVEN NA DE DOOD, Freek Dejonge zingt het al jaaaaaren, en hollanders zullen het wel weten zeker....
![]()
AV,
Fonzarelli.
-
Reini - Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Wayti tikte:
Denk jij nu werkelijk Reini dat Clausewitz dit zelf heeft opgezocht...???
Dat heeft hij gewoon van het internet gehaald en dan nog van de site van Skepp.
Dat staat er ook klaar en duidelijk bij Wayti.
Ik moet dus niks denken.
Maar als jij Rulof de gek citeert mag daar toch een passend antwoord op komen dacht ik.
De enige reactie die ik dus van jou onthoud is: je duwt Rulof in een slachtoffer-rol.
Men zal hem vervolgen; o jeetje.
Die verhaaltjes uit machteloosheid komen me de strot uit.
Dat staat er ook klaar en duidelijk bij Wayti.
Ik moet dus niks denken.
Maar als jij Rulof de gek citeert mag daar toch een passend antwoord op komen dacht ik.
De enige reactie die ik dus van jou onthoud is: je duwt Rulof in een slachtoffer-rol.
Men zal hem vervolgen; o jeetje.
Die verhaaltjes uit machteloosheid komen me de strot uit.
-
Paul Siemons - Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22
Wayti braakte in alle hopeloosheid het volgendepa uit:
Nu ben ik uit nieuwsgierigheid ook eens ne keer gaan kijken op die site en ja Wayti dat moet héél erg zijn dat ge met de schrijnfsels van uw eigen idool koud gepakt word!!!
Moet hard aankomen vermoed ik: met bronvermelding zoals Boektitel
Pagina
Alinea
Regel!!
Ontkennen, gaat ge wel proberen hé maar dat zijn we gewoon van mensen van uwe slag!
Mvg,
P.Siemons
Nu ben ik uit nieuwsgierigheid ook eens ne keer gaan kijken op die site en ja Wayti dat moet héél erg zijn dat ge met de schrijnfsels van uw eigen idool koud gepakt word!!!
Moet hard aankomen vermoed ik: met bronvermelding zoals Boektitel
Pagina
Alinea
Regel!!
Ontkennen, gaat ge wel proberen hé maar dat zijn we gewoon van mensen van uwe slag!
Mvg,
P.Siemons
-
Ik heb nog steeds geen enkel PASSEND antwoord gelezen alleen altijd opnieuw ongefundeerde kritiek net zoals bij Zondervrees...Dat staat er ook klaar en duidelijk bij Wayti.
Ik moet dus niks denken. Maar als jij Rulof de gek citeert mag daar toch een passend antwoord op komen dacht ik.
Is dit het enige wat je uit al mijn postings uithaalt of is dat het enige dat je WIL onthouden, je weet gewoon niet waarover je spreekt en bent dus duidelijk vooringenomen.. Ook geef je net als Zondervrees geen enkel gepast antwoord op wat ik schrijf.De enige reactie die ik dus van jou onthoud is: je duwt Rulof in een slachtoffer-rol. Men zal hem vervolgen; o jeetje.
Ik ga dus vanaf nu ook niet meer antwoorden op jullie postings dat is pure energieverspilling... we spreken elkaar later wel... want ik WEET waarover ik spreek of schrijf...
Waar is die machteloosheid bij mij...? Ik geef tenminste degelijke antwoorden. jullie komen altijd met dezelfde verhalen: het kan niet, het bestaat niet, het is niet enz.. Voor geen enkele rede vatbaar... maar ik verwacht ook helemaal niks anders van jullie.. Een goede remedie om u niet meer te ergeren is misschien een ander forum opzoeken waar meer mensen zoals jullie op posten. Ik ga verder op de door mij ingeslagen weg, kwaad of blij...Die verhaaltjes uit machteloosheid komen me de strot uit.
PS: Voor de belangstellenden: Op DINSDAG 7 FEBRUARI om 21.30 op TV één in KOPPEN XL voor en tegenstanders over: HET LEVEN NA DE DOOD..
Mvg: Wayti
-
Ben ik al lang over jong.. een ECHTE lezer weet wat er in de 11.000 pagina's geschreven staat.. en hoe de vork in de steel zit...Nu ben ik uit nieuwsgierigheid ook eens ne keer gaan kijken op die site en ja Wayti dat moet héél erg zijn dat ge met de schrijnfsels van uw eigen idool koud gepakt word!!! Moet hard aankomen vermoed ik:
Wat moet ik ontkennen....???met bronvermelding zoals Boektitel
Pagina Alinea Regel!!
Hoeveel citaten met pagina, alinea, regel wilt ge die dit alles verklaren of het tegenovergestelde zeggen... Trouwens de titel van dit topic gaat over de wetenschap en het leven hierna niet over Rulof.. Jullie zoeken gewoon een dooddoener...
Trouwens ik kan u ook citaten over het leven na de dood uit de Bijbel, de Apocrieven, de Koran, De Talmut, de Veda's, Dante, Swedenborg, Victor Zammit e.v.a geven.. wat wilt ge horen???
-
janx - Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52
Ach, we verschillen niet zoveel hoor. In boven staande tekst zijn ook foutjes, In percentage op de hoeveel woorden komt dat op 6%. Daarnaast nog een komma geperst tussen twee woorden wat eigenlijk een spatie moet hebben op het volgende woordje. Maar goed je bedoeling kom luid en duidelijk over dus dat is je gelukt.Clausewitz schreef:Alsvorens hier te komen orakelen,probeer eens een zin te schrijven zonder
een massa spelfouten.
Mijn schrijven heeft op de 54 woorden 5 fouten dat geeft een percentage van 9 %.
En voor zover ik zie heb je mijn schrijven ook wel begrepen. Zo, wat is je probleem?
Dus ... ik maak taalfouten omreden dat ik dat niet beheers en ook nog last van enige dyslexie heb. Maar ik heb geen zin nog de lust om in mijn 70e levensjaar daar nog wat aan te doen.
Ik zou jouw ook kunnen verwijten dat je enkel die teksten neemt, die geheel uit hun verband zijn gerukt, en zonder enige verder kennis van het schrijven van Jozef Rulof neer zet en dat als een soort bewijs wil laten gelden van je gelijk. Dus samenvattend kan ik zeggen we hebben alle twee gebreken. Jij de jouwe , ik de mijne.
Alles is Één en die Éne is Alles.
-
Paul Siemons - Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22
Wayti kotste de volgende negationistiche zinnen uit: Hoeveel citaten met pagina, alinea, regel wilt ge die dit alles verklaren of het tegenovergestelde zeggen
Dus u ontkend dat onderstaand schrijfsel komt uit het boek:
De volkeren der aarde op pagina's 216 en 217 (4e druk):
Het schreeuwen van de jood om zijn Messias zegt ons [de meesters] hier niets, wij laten hem schreeuwen, totdat zijn stembanden het woord niet meer doorlaten en hij is als een rochelende gestalte, als het lijkwit van zijn kerk, want dit moet hem het ontwaken geven. Hij moet zich losmaken van zijn bewust stoffelijke, bedriegelijke, sjacherige ik, of hij tuimelt lager en lager, tot hij zijn gezicht verliest, doordat het hellegedrocht hem heeft omarmd
Mvg,
P.Siemons
Dus u ontkend dat onderstaand schrijfsel komt uit het boek:
De volkeren der aarde op pagina's 216 en 217 (4e druk):
Het schreeuwen van de jood om zijn Messias zegt ons [de meesters] hier niets, wij laten hem schreeuwen, totdat zijn stembanden het woord niet meer doorlaten en hij is als een rochelende gestalte, als het lijkwit van zijn kerk, want dit moet hem het ontwaken geven. Hij moet zich losmaken van zijn bewust stoffelijke, bedriegelijke, sjacherige ik, of hij tuimelt lager en lager, tot hij zijn gezicht verliest, doordat het hellegedrocht hem heeft omarmd
Mvg,
P.Siemons
-
ines052 - Lid geworden op: 11 feb 2008, 17:01
Beste aanhangers van skepp
Misschien moeten jullie alvorens een standpunt in te nemen aangaande de boeken van Rulof eerst deze willen of kunnen lezen
De citaten die hier geplaatst zijn door claus komen zeker niet overeen met hetgeen in de boeken staat, dit zijn citaten van een journalist die eens zeer intressant wilde doen,bij enkele mensen wat informatie vroeg die de boeken gelezen hadden en vervolgens er een eigen verhaal rond breidde en samen met het centrum voor racisme bestrijding een proces begon.
Gelukkig hebben de rechters in Dendermonde ( met Freddie Troch als rechter een streng maar een van de beste magistraten die Belgie gekend heeft) zich de moeite getroost om de boeken te lezen met als resultaat dat de boeken over de ganse lijn zijn vrijgesproken, om correct te zijn zouden wij als lezers van de boeken, van skepp moeten eisen om de juiste informatie te geven, maar ja wat is skepp een paar (wetenschappers) die anders niet te doen hebben dan wat negatief te doen, ik lees daar weinig wetenschappelijk, maar misschien ben ik wel te slim voor skepp
Van die journalist achteraf niks meer vernomen is er zeker niet populair mee geworden.
HIER HET BERICHT UIT DE KRANT: ZET JULLIE BRIL OP EN LEES DIT EENS
DENDERMONDE/MOERBEKE-WAAS De Nederlandse uitgeverij Wayti en haar stichting De Eeuw van Christus zijn met uitgever Ludo Vrebos en verkoper Guido V. uit Moerbeke-Waas vrijgesproken van racisme en negationisme.
De boeken van Jozef Rulof die ze in België op de markt brengen zijn volgens de rechtbank van Dendermonde niet fascistisch. Het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding bracht de zaak aan het rollen. Het Centrum ontdekte dat op paranormale beurzen in België boeken werden aangeboden van Jozef Rulof. Met een deurwaarder trokken ze naar een beurs in Aalst. Daar werden de boeken van Jozef Rulof verkocht door Guido V. (54) uit Moerbeke. Bepaalde citaten in die boeken zouden volgens het Centrum voor Racismebestrijding een voedingsbodem zijn voor racisme en negationisme, het ontkennen van de genocide en zelfs het goedkeuren ervan. Citaten van Jozef Rulof zouden ook aanzetten tot rassenhaat, en mensen met een verschillende huidskleur en geloofsovertuiging tegen elkaar opjutten. et geminimaliseerd, niet gerechtvaardigd of goedgekeurd'', stelde voorzittMaar uit het vonnis van de rechtbank van Dendermonde blijkt dat het Centrum met zijn klacht tegen de boeken van Rulof eerder op een mug schoot. ,,Een boek of geschrift dient altijd in zijn geheel te worden beoordeeld. Er moet ook rekening worden gehouden met de context van de geuite woorden en de impact ervan. Daarom heeft de rechtbank zich de moeite getroost de boeken te lezen. Het blijkt duidelijk dat de genocide daarin niet wordt ontkend, nier Freddy Troch. Troch merkte in het vonnis verder op dat een van de boeken van Rulof al in 1939 verscheen, nog voor de holocaust plaatsvond. Nog volgens de rechtbank zetten de boeken ook niet aan tot rassenhaat of discriminatie. ,,Ongeacht de inhoud lijkt ook het openbaar karakter van de boeken van Jozef Rulof daarvoor te beperkt, nog aangenomen dat de gewone sterveling enige belangstelling zou koesteren voor zijn filosofische literatuur'', aldus nog Freddy Troch. Tenslotte wees de rechtbank erop dat een boek als Mein Kampf van Adolf Hitler in de meeste bibliotheken in het Nederlands is te verkrijgen. (dbs)
-------
© 2007 Vlaamse Uitgeversmaatschappij NV
Publicatie: Het Nieuwsblad / Waasland
Publicatiedatum: 4 april 2007
Auteur: dbs
Misschien moeten jullie alvorens een standpunt in te nemen aangaande de boeken van Rulof eerst deze willen of kunnen lezen
De citaten die hier geplaatst zijn door claus komen zeker niet overeen met hetgeen in de boeken staat, dit zijn citaten van een journalist die eens zeer intressant wilde doen,bij enkele mensen wat informatie vroeg die de boeken gelezen hadden en vervolgens er een eigen verhaal rond breidde en samen met het centrum voor racisme bestrijding een proces begon.
Gelukkig hebben de rechters in Dendermonde ( met Freddie Troch als rechter een streng maar een van de beste magistraten die Belgie gekend heeft) zich de moeite getroost om de boeken te lezen met als resultaat dat de boeken over de ganse lijn zijn vrijgesproken, om correct te zijn zouden wij als lezers van de boeken, van skepp moeten eisen om de juiste informatie te geven, maar ja wat is skepp een paar (wetenschappers) die anders niet te doen hebben dan wat negatief te doen, ik lees daar weinig wetenschappelijk, maar misschien ben ik wel te slim voor skepp
Van die journalist achteraf niks meer vernomen is er zeker niet populair mee geworden.
HIER HET BERICHT UIT DE KRANT: ZET JULLIE BRIL OP EN LEES DIT EENS
DENDERMONDE/MOERBEKE-WAAS De Nederlandse uitgeverij Wayti en haar stichting De Eeuw van Christus zijn met uitgever Ludo Vrebos en verkoper Guido V. uit Moerbeke-Waas vrijgesproken van racisme en negationisme.
De boeken van Jozef Rulof die ze in België op de markt brengen zijn volgens de rechtbank van Dendermonde niet fascistisch. Het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding bracht de zaak aan het rollen. Het Centrum ontdekte dat op paranormale beurzen in België boeken werden aangeboden van Jozef Rulof. Met een deurwaarder trokken ze naar een beurs in Aalst. Daar werden de boeken van Jozef Rulof verkocht door Guido V. (54) uit Moerbeke. Bepaalde citaten in die boeken zouden volgens het Centrum voor Racismebestrijding een voedingsbodem zijn voor racisme en negationisme, het ontkennen van de genocide en zelfs het goedkeuren ervan. Citaten van Jozef Rulof zouden ook aanzetten tot rassenhaat, en mensen met een verschillende huidskleur en geloofsovertuiging tegen elkaar opjutten. et geminimaliseerd, niet gerechtvaardigd of goedgekeurd'', stelde voorzittMaar uit het vonnis van de rechtbank van Dendermonde blijkt dat het Centrum met zijn klacht tegen de boeken van Rulof eerder op een mug schoot. ,,Een boek of geschrift dient altijd in zijn geheel te worden beoordeeld. Er moet ook rekening worden gehouden met de context van de geuite woorden en de impact ervan. Daarom heeft de rechtbank zich de moeite getroost de boeken te lezen. Het blijkt duidelijk dat de genocide daarin niet wordt ontkend, nier Freddy Troch. Troch merkte in het vonnis verder op dat een van de boeken van Rulof al in 1939 verscheen, nog voor de holocaust plaatsvond. Nog volgens de rechtbank zetten de boeken ook niet aan tot rassenhaat of discriminatie. ,,Ongeacht de inhoud lijkt ook het openbaar karakter van de boeken van Jozef Rulof daarvoor te beperkt, nog aangenomen dat de gewone sterveling enige belangstelling zou koesteren voor zijn filosofische literatuur'', aldus nog Freddy Troch. Tenslotte wees de rechtbank erop dat een boek als Mein Kampf van Adolf Hitler in de meeste bibliotheken in het Nederlands is te verkrijgen. (dbs)
-------
© 2007 Vlaamse Uitgeversmaatschappij NV
Publicatie: Het Nieuwsblad / Waasland
Publicatiedatum: 4 april 2007
Auteur: dbs
-
janx - Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52
ja, een stukje tekst die los van het vele andere staat en daar door kun je niet kunnen begrijpen hoe dit bedoeld word.Clasewitz schreef: Hitlers rol als kruisridder wordt door Rulof /Zelanus nog vergroot doordat hij een voor de mensheid nuttige ‘evolutie’ tot stand bracht. Eerst zal hij langdurig in de hel vertoeven, maar als de mensheid de betekenis van deze evolutie heeft ingezien zal men bloemen neerleggen op zijn graf.
Er staat o.a. ook het volgende al in 1936 geschreven in DE VOLKEREN DER AARDE DOOR GENE ZIJDE BEZIEN 2001 BLZ. 208/209
Adolf Hitler veroorzaakte dieper leed dan ooit één heerser voor hem heeft gedaan. Hij is voor de ruimte het enige wezen, dat het meeste kwaad doet en kan doen. Na hem komt geen mens meer die zoveel macht krijgt en geen mens meer die zoveel leed scheppen zal, want het is dan niet meer mogelijk, niet meer nodig.
Daarom is Adolf Hitler het laagste wezen in de ruimte, Christus het hoogste
Door de macht die hij kreeg, schept hij al dit leed, anderen konden die macht immers niet krijgen? Doordat de mensheid dit stadium nog niet had bereikt, waren die heersers ook niet nodig. Voelt u thans hoe natuurlijk alles is?
Als u nu de volken der Aarde volgt, kunt u vaststellen hoeveel oorzaak en gevolg de volkeren moeten beleven. Duitsland zal vreselijk te lijden hebben als ook Italië en Japan, volken die de oorlog hebben gewild. Er blijft van Duitsland eigenlijk niets meer over. Zegt het u niets? Het grote rijk zal verpletterd worden , eerst dan weten de miljoenen van dit volk, dat het zo niet moet. U zult het beleven. Geen stad zal onbeschadigd blijven, grote steden van het Duitse volk zullen worden vernietigd.
Ook Rusland zal afschuwelijk veel leed te verwerken krijgen, omdat dit volk nog moet ontwaken en omdat het in het stadium leeft, waarin andere volken zich reeds lang niet meer bevinden.
Je kunt toch niet ontkennen dat het allemaal niet bewaarheid is. En dat geschreven in 1936.
En is het ook niet zo dat door al dit leed ( in massa gezien dan) de mens geen oorlog meer wil voeren in die omvang? Zou dit niet plaats hebben gevonden hoe waren wij nu dan? De mens kan alleen maar leren van z'n fouten waardoor je hebt ervaren zodat je het niet meer wil. Ik zeg niet dat je fouten moet maken, liever niet, maar als je ze maakt dan kan dat een leer zijn die je eigen bezit is geworden en waarmee je je voordeel kan doen.
Alles is Één en die Éne is Alles.