Er worden steeds meer Paranormale kinderen geboren.
-
wayti - Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Oh ik heb er een naampje bij .... een blaaskaak, dit bewijst weer voor de zoveelste keer uw onkunde. Wat u niet kan beantwoorden of verklaren zijn leugenaars.. U doet maar ... als ik u daardoor een plezier of minder angstig kan maken (zonder zogenaamde vrees) door een leugenaar of een blaaskaak te zijn, dan ben ik dat maar...Voorlopig 1-0 voor u...Zoals jij trouwens ook doet: jij dreigt hier nu al een hele tijd met de bewijzen die ooit zullen geleverd worden door een machientje dat niet eens bestaat. Dat maakt van jou niet alleen een leugenaar, maar vooral een blaaskaak.
Oh nu is het al opeens MIJN machientje geworden, waar heb ik dat nu weer gezegd of geschreven... Ik heb ooit al eens op die vraag uitbundig geantwoord, ik ga dit hier niet meer herhalen. Trouwens ik ben niet meer van plan om nog op uw machientjesdilemma te antwoorden. Ge valt in herhaling altijd maar opnieuw en opnieuw en dat maakt de conversatie gewoon nutteloos.Bewijs maar eens dat ik ongelijk heb: bewijs dat je machientje werkt. Wedden dat je zelfs de bouwschema's niet durft te publiceren? Schijtluis of leugenaar: de keuze is aan jou.
Gandhi zei ooit op een stemseance met Leslie Flint na zijn dood de volgende woorden:
Wij streven er van deze zijde al lange tijd naar om een brug te slaan tussen onze wereld en de uwe, wij weten dat de redding van de wereld alleen nog maar gelegen ligt in de verwezenlijking van de kommunicatie tussen de zogenaamde doden en de levenden.
En weet je waarom Zondervrees... alleen om mensen zoals u te overtuigen. Meer zeg ik er niet meer over, welke beschuldigingen je mij ook nog aan meet.. Geduld brengt alles terecht en als het zover is dan praten wij er verder over...Ik speel voorlopg niet meer mee met jou over dit onderwerp tot het zover is..
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.
-
janx - Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52
Dat geloof ik best hoor en dat komt dan enkel dat je denkt en het denken doe je met je verstand en de kennis. Maar je kent toch het liefdse gevoel? Deze is niet van het verstand noch van kennis, maar van je gevoel wat in je ziel huist. Geef jij wel eens je gevoel de voorrang of enkel de afwegingen van het verstandelijke?Reini schreef:Wij de rationelen, zoeken helemaal geen stok om een hond, laat staan een mens , mee te slaan.
Gewoon eens eerlijk zijn naar je zelf.
Alles is Één en die Éne is Alles.
-
Zondervrees - Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00
En met dat soort constructies kan je dus alles bewijzen. Janx, je weet beter, élk rauw ei breekt. En tussen al die valse helderzienden zit er echt geen echte, elke van die paranormalen is een -al dan niet bewuste- bedrieger. Hoe graag jij en anderen zouden hebben van niet, dat verandert er niets aan.janx schreef:Wel ... beste Zondervrees niet elke ei gaat stuk . Neem 4000 eieren en laat ze vallen van uit het zelfde punt en je zult zien dat op een geven moment er zeker een ei heel blijft dit wegens de smurie waarin het valt. Gewoon even proberen of het klopt. :wink:Zondervrees schreef:Hoeveel rauwe eieren moet je nog laten vallen om zeker te zijn dat elk ei dan stuk gaat?
Ni Dieu, Ni Maître
-
Jij bent duidelijker korter van geheugen dan ik. Jij had het duidelijk over de ontwikkeling van een apparaat waar jij aan meewerkte en dat binnen korte tijd jouw gelijk ging bewijzen.wayti schreef:[…] Oh nu is het al opeens MIJN machientje geworden, waar heb ik dat nu weer gezegd of geschreven... […]
Dat je daar nu op terug komt, zowel op je eigen bijdrage als op de termijn zegt genoeg. En dacht je nu echt dat een verklaring van die bedrieger Flint een bewijs was van wat dan ook? Heb je ooit de opnames van die seances van hem beluisterd? Vooral de vrouwen die hij "channelt": hilarisch.
Kortom: jij hebt gelogen en je hebt jezelf belangrijker voorgedaan dan je bent. Een leugenaar en een blaaskaak dus.
Ni Dieu, Ni Maître
-
angelica - Lid geworden op: 13 jun 2011, 12:14
ZV, het feit dat jij al die scheldwoorden gebruikt zegt genoeg over jou. Dat Waity zich beheerst en niet terug begint te schelden zegt ook veel over Waity.
O-1 voor Waity. Het enige verschil met jou en een holbewoner is dat jij je agressie verbaal uit, een holbewoner zou de knots gebruiken. Trouwens, jouw woordgebruik is ook niet van het allerhoogste niveau, niet waar? (schijtluis, blaaskaak, leugenaar).
O-1 voor Waity. Het enige verschil met jou en een holbewoner is dat jij je agressie verbaal uit, een holbewoner zou de knots gebruiken. Trouwens, jouw woordgebruik is ook niet van het allerhoogste niveau, niet waar? (schijtluis, blaaskaak, leugenaar).
Schoonheid ligt in het oog van de toeschouwer
-
Gast
Heu.... Wayti zul je bedoelen ? 1 minuut extra time.angelica schreef:Pardon, bedoelde 1-0 voor Waity.
vriendelijke groet
-
Paul Siemons - Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22
Angelica schreef: ZV, het feit dat jij al die scheldwoorden gebruikt zegt genoeg over jou. Dat Waity zich beheerst en niet terug begint te schelden zegt ook veel over Waity.
WAAR zie jij ook maar 1 scheldwoord van Zondervrees staan???????
Mvg,
P.Siemons
WAAR zie jij ook maar 1 scheldwoord van Zondervrees staan???????
Mvg,
P.Siemons
-
Henriette 2 - Lid geworden op: 24 feb 2007, 15:51
Ja, waarmee moet je ánders slaan in de virtuele wereld van internet dan met woorden?angelica schreef:Het enige verschil met jou en een holbewoner is dat jij je agressie verbaal uit, een holbewoner zou de knots gebruiken.
Waarmee moet je je zelf ánders verheffen dan de ander proberen neer te drukken met woorden?
En je moet niet vergeten: hier durft men wel.
I.r.l. doet zo iemand zich naar alle waarschijnlijkheid héél anders voorkomen.
-
Henriette 2 - Lid geworden op: 24 feb 2007, 15:51
euh....Paul Siemons schreef: WAAR zie jij ook maar 1 scheldwoord van Zondervrees staan???????
Mvg,
P.Siemons
Offuh....hoe noem jij ze dan P. Siemons?angelica schreef: (schijtluis, blaaskaak, leugenaar).
-
Paul Siemons - Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22
Henriette 2 schreef: Offuh....hoe noem jij ze dan P. Siemons?
Wat is er verkeerd aan de waarheid Henriette2?
Mvg,
P.Siemons
Wat is er verkeerd aan de waarheid Henriette2?
Mvg,
P.Siemons
-
Reini - Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Gevoel huist nergens Janx. Wel in je brein uiteraard, maar niet in een ziel.janx schreef:Dat geloof ik best hoor en dat komt dan enkel dat je denkt en het denken doe je met je verstand en de kennis. Maar je kent toch het liefdse gevoel? Deze is niet van het verstand noch van kennis, maar van je gevoel wat in je ziel huist. Geef jij wel eens je gevoel de voorrang of enkel de afwegingen van het verstandelijke?Reini schreef:Wij de rationelen, zoeken helemaal geen stok om een hond, laat staan een mens , mee te slaan.
Gewoon eens eerlijk zijn naar je zelf.
Hoe kom je erbij. Wie heeft je dat ooit geleerd.
En gevoelens mag je zeker voorrang geven, maar op tijd en stond wanneer het past.
Niet als er over fantasie, bedriegerij, geldzucht... moet gedebateerd worden.
Zelfs als het bedotten aan de kaak wordt gesteld, blijft men gewoon glashard ontkennen.
Men wil dat "kansje" op een after-world hartstochtelijk blijven koesteren.
-
janx - Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52
GEZOCHT EN GEVONDENReini schreef:
Hoe kom je erbij. Wie heeft je dat ooit geleerd.
.
Ik zocht het in boeken van psychologie
Ach nee het werd de psychiatrie
Toen ik het daar niet kon vinden in de Filosofie
De predikers in de kerken dan maar
doch ook dié kregen het niet voorelkaar
te vinden wat ik zocht
Mijn eigen gevoelens ging ik volgen
en vond hetgeen erin was verborgen
verborgen in mijn diepste zijn
onmetelijk diep oneindig (ziele) brein
Men heeft er vele namen voor
maar hoe men het ook noemen wil
wie het vindt die wordt toch even stil
Adriana
Alles is Één en die Éne is Alles.
-
Schijtluis is voor rekening van Angelica.Henriette 2 schreef:euh....Paul Siemons schreef: WAAR zie jij ook maar 1 scheldwoord van Zondervrees staan???????
Mvg,
P.Siemons
Offuh....hoe noem jij ze dan P. Siemons?angelica schreef: (schijtluis, blaaskaak, leugenaar).
Leugenaar is geen scheldwoord, gewoon de aanduiding van iemand die liegt. Zoals waity.
Blaaskaak is evenmin een scheldwoord, gewoon een aanduiding van iemand die zich belangrijker voordoet dan hij is. Zoals wayti.
En wie denkt dat het om scores gaat weet niet wat het doel is van een discussie-forum.
Ni Dieu, Ni Maître