62 A HAWK LOMBARDSIJDE-ESSENTHO-KORBACH-te bewaren
-
Peetje Maurice - Lid geworden op: 05 mei 2004, 18:53
Alllé, ik hoop dat ik daar ook bij ben anneke57....anneke57 schreef:iedereen ne dikke weekendkus van mij....
Het zal wellicht een topweekend worden! Zo een weekendje zoals we die kenden in ons Essentho of Korbach...
Aan iedereen een prettig weekend toegewenst!
En geen ruzie maken hé! Zoals hier reeds werd geschreven, er is al genoeg ellende en mizerie in de wereld!
Hab ein schönes Wochenende!
Tschüß! Bussi
Der Peet
-
Emteechauffeurke - Lid geworden op: 27 feb 2007, 17:10
Hoikes,
Ik denk dat ik een goe terraske gaan doen, met nen DUVEL of twee!
En misschien nen goeie bak frittekes! Misschien met volauvent!
Alle saluukes he
GRTZ,
ROBERT

Alle saluukes he
GRTZ,
ROBERT
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Santé en smakelijk Emteechauffeurke!Emteechauffeurke schreef:Hoikes,
Weißt du dann nicht das Sauerkraut mit Kartoffelnsalat mit Bratwurst so herrlich schecken kann??
Guten Appetiit!
Tschüß!
Der Peet
-
Als hondenvriend zal ik ongetwijfeld voor je duimen Viv! Waarschijnlijk bedoel je wel "in de hoogste wedstrijdklas, schrijffout wellicht...vivke schreef:Ook ik wens aan iedereen een heel fijn weekend toe. Gedraag jullie en geniet er van.
Duim voor mijn wedstrijd morgen, het is mijn eerste in de hoogte wedstrijdklas
Prettig weekend
Viv
Je kan misschien het resultaat van de wedstrijd meedelen, mocht je daartoe de tijd én de goesting hebben natuurlijk!
Was ff off topic!
Héél veel sukses toegewenst hoor!
TOY TOY TOY VOOR VIVKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
anneke57 - Lid geworden op: 27 jul 2007, 14:31
morgen ga ik naar de "rue de brabant" in brussel....naast het noordstation....k ga daar alleen maar winkelen zenne......vivke schreef:En wa gade gij in het weekend doen?
Ik heb wedstrijd in Alken
vivke veeeeeeeeeeeeeeeel succes....k ga mijn duime knijpen voor jou dat ze er bijna afvallen.....kus ann
my doggy is my baby
-
hm....da s een idee....waar is da terraske?Emteechauffeurke schreef:Hoikes,
Alle saluukes he
GRTZ,
ROBERT![]()
my doggy is my baby
-
natuuuuuuuurlijk ben je daar ook bij....allee je krijgt er nog een extra weekendkus bij....omdat jij het bent he.....Peetje Maurice schreef:Alllé, ik hoop dat ik daar ook bij ben anneke57....anneke57 schreef:iedereen ne dikke weekendkus van mij....![]()
Het zal wellicht een topweekend worden! Zo een weekendje zoals we die kenden in ons Essentho of Korbach...
Aan iedereen een prettig weekend toegewenst!
En geen ruzie maken hé! Zoals hier reeds werd geschreven, er is al genoeg ellende en mizerie in de wereld!
Hab ein schönes Wochenende!
Tschüß! Bussi![]()
Der Peet
my doggy is my baby
-
gedraag jullie zegt ons vivke....t zal moeilijk zijn...maar ik zal mijn best doen zenne....vivke schreef:Ook ik wens aan iedereen een heel fijn weekend toe. Gedraag jullie en geniet er van.
Duim voor mijn wedstrijd morgen, het is mijn eerste in de hoogte wedstrijdklas
Prettig weekend
Viv
en duimen doe ik al....duim duim duim duim duim.......laat mij iets weten he......
my doggy is my baby
-
monske2006 - Lid geworden op: 07 nov 2006, 20:14
ja da patattejasse....eerlijk gezecht heb ik daar altijd het beste van gemaakt en zelfs dan konden we onze "manieren" niet houden....he viv....ik deed da nie graag....(trouwens nu nog nie) ....maar het eindigde altijd in een klein feestje he....hihi....en hebbe ons goe geamuseerd...
bij ons in 68 werden de patatten met een machine gekuist, en wij lieten die lang draaien zodat ze ovaal werden, zo moesten we minder ogen uitdoen. We legde vanboven wat goeie geschilde.
De baas van het gasthof in Essentho kwam dan de overschot halen en die lachte omdat hij van ons heel veel had. In mijn kamer was er iemand die goed bevriend was met de dochters en zo mochten wij soms gratis drinken
bij ons in 68 werden de patatten met een machine gekuist, en wij lieten die lang draaien zodat ze ovaal werden, zo moesten we minder ogen uitdoen. We legde vanboven wat goeie geschilde.
De baas van het gasthof in Essentho kwam dan de overschot halen en die lachte omdat hij van ons heel veel had. In mijn kamer was er iemand die goed bevriend was met de dochters en zo mochten wij soms gratis drinken
-
Gast
[Door Ann]Hawkje.. ..niet boos worden.. ..sedert ik weg ben in essentho heb ik al 27 jaar een kantoorjobke.. ..en voel mij er toch gelukkig....alleen zat ik wel liever op de site....maar ja we moeten het nemen zoals het komt he....ik kom ook van de boerebuiten.....heb nog op de boer zijn paard gezeten om het veld om te ploegen enz.... ...laat het toch niet allemaal aan je hart komen.....ik weet zeker dat je een goed hart hebt.....
groetjes ann
[/quote]
Anneke, Vifke...ik ben boos op niemand...het ging hem niet echt om dat kantoorjobke...er kwam toch nog wat meer bij kijken (dat kantoorjobke bedoel ik) tenslotte...het enige dat ik wou was dat we "on topic" bleven...wat dan uiteindelijk weergekeerd is...er is wat scherpere taal gebruikt...gesproken taal vervliegt met de wind...geschreven tekst blijft onverbiddellijk staan. Ik steek mijn hand naar iedereen uit, zeker ook naar Blackjack...we hebben ons gedacht gezegd...en ik ben er zeker van dat tussen pot en pint het hier niet zou op afgedraaid hebben. Spreken gaat gepaard met tonatie's...schrijven daarentegen is monotoon...en kan harder overkomen dan bedoeld...wij zijn nu allen vijftigers...volwassen en al wat gevormd door het leven...een meningsverschil moet kunnen...maar moet dan ook eens kunnen stoppen...gewoon weer verder boeren.
En eigenlijk viseerde ik zeker Blackjack niet toen ik stelde dat die laatste pagina's een beetje de verkeerde kant opgingen...en vifke gaf me toch wat gelijk...Het tij is gekeerd...en wat mij betreft...weer gewoon verder...bedankt voor het touwladdertje Anneke 
groetjes ann
[/quote]
Anneke, Vifke...ik ben boos op niemand...het ging hem niet echt om dat kantoorjobke...er kwam toch nog wat meer bij kijken (dat kantoorjobke bedoel ik) tenslotte...het enige dat ik wou was dat we "on topic" bleven...wat dan uiteindelijk weergekeerd is...er is wat scherpere taal gebruikt...gesproken taal vervliegt met de wind...geschreven tekst blijft onverbiddellijk staan. Ik steek mijn hand naar iedereen uit, zeker ook naar Blackjack...we hebben ons gedacht gezegd...en ik ben er zeker van dat tussen pot en pint het hier niet zou op afgedraaid hebben. Spreken gaat gepaard met tonatie's...schrijven daarentegen is monotoon...en kan harder overkomen dan bedoeld...wij zijn nu allen vijftigers...volwassen en al wat gevormd door het leven...een meningsverschil moet kunnen...maar moet dan ook eens kunnen stoppen...gewoon weer verder boeren.
-
Hier bij ons in Blaasveld aan de rand van het bos, trouwens de uitbater heeft ook BV geweest bij ons in Brakel.Heu... hadde soms goesting???anneke57 schreef:hm....da s een idee....waar is da terraske?Emteechauffeurke schreef:Hoikes,
Alle saluukes he
GRTZ,
ROBERT![]()
Laatst gewijzigd door Emteechauffeurke op 04 aug 2007, 08:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Heu, als de kok van dienst het in zijn bolleke had om frittekes te bakken hadde nie veel aan dat machinneke, want dat moesten grote petatjes zijn hoor!Zeker niet te lang laten draaien dan!Voor van die Pommes Parissiennekes, ge weet wel die klein pettatebollekes was dat dan zeker IDEAAL!!!!monske2006 schreef:ja da patattejasse....eerlijk gezecht heb ik daar altijd het beste van gemaakt en zelfs dan konden we onze "manieren" niet houden....he viv....ik deed da nie graag....(trouwens nu nog nie) ....maar het eindigde altijd in een klein feestje he....hihi....en hebbe ons goe geamuseerd...
Bij ons in Brakel hadden wij een CHEF-PATAT,jawel en dat was soms nogal ne vieze, had hij het bij z'en lief nie mogen optreden OOO Weee hoor!
Ocharme die schachten dan!!
GRTZ,
ROBERT
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
BLACKJACK - Lid geworden op: 30 dec 2006, 09:48
Yaw,
welwel het gaat hier snel, ( als ge van het goede weer wa profiteert en een tijdje den pc laat rusten).
Kwaad ben ik ni, dat doe ik ni zo rap meer en zekers ni voor wa futiliteiten ( Zeker ni sinds na wa n pr jaar geleden is geweest remember... )
Misverstanden ontstaan rap, zoals ook nu denk ik, toch.
Als ge kijkt naar het postnr van mn woonpl ziet ge dat dit ook den boerenbuiten is ( streek van Peetje ???) en daabij heb ik gans mijn leven op de buiten gewoond,gelukkig maar. Begreep trouwens ni wa da hier eigenlijk kwam bij doen.
En da kantoorjobke, bij ons bende was er ook iem die op den boc zat, ik wilde alleen mr zegge da er verschil was van job en da den ene al wa beter was dan den anderen (den job wel te verstaan). Uw uitgestoken hand neem ik danook zeker aan Hawk, alhoewel da wa vr mij betreft er zekers niets gebeurd is.
Vroeger zouden we da zeker opgelost hebben in de kantine, maar ja das al lang gepasseerd hé.........
End of discussion nu toch wel héél zeker.
Zo ben ik 100 % zeker dat er een hemelsbreed verschil is tussen Essentho in den winter dan Brakel in den zomer, goe vr u entreechauffeurke.
Moest er bij ons zo'n worstenkraam gestaan hebben tzou nogal succes gehad hebben,zeker weten, porcmeat uit die groen blikskes van 't jaar ??? ...weet ge t nog ?
Essentho zelf was toch wa afgelegen en had amper een cafeeke ( da open was in onzen tijd), zonder persoonlijk vervoer geraakte ge daar ni ver, bijna niemand was er me zijnen auto of de meesten hadden er zelfs gene.
Wij legden soms samen voor zo'n volkswagenbusje als taxi, da gebeurde.
Allée t zal wel goe geweest zn opda terraske gister zeker .........
Goe weekend aan iedereen en succes in al wa ge doevan t weekend,
Grtz
Blackjack.
welwel het gaat hier snel, ( als ge van het goede weer wa profiteert en een tijdje den pc laat rusten).
Kwaad ben ik ni, dat doe ik ni zo rap meer en zekers ni voor wa futiliteiten ( Zeker ni sinds na wa n pr jaar geleden is geweest remember... )
Misverstanden ontstaan rap, zoals ook nu denk ik, toch.
Als ge kijkt naar het postnr van mn woonpl ziet ge dat dit ook den boerenbuiten is ( streek van Peetje ???) en daabij heb ik gans mijn leven op de buiten gewoond,gelukkig maar. Begreep trouwens ni wa da hier eigenlijk kwam bij doen.
En da kantoorjobke, bij ons bende was er ook iem die op den boc zat, ik wilde alleen mr zegge da er verschil was van job en da den ene al wa beter was dan den anderen (den job wel te verstaan). Uw uitgestoken hand neem ik danook zeker aan Hawk, alhoewel da wa vr mij betreft er zekers niets gebeurd is.
Vroeger zouden we da zeker opgelost hebben in de kantine, maar ja das al lang gepasseerd hé.........
End of discussion nu toch wel héél zeker.
Zo ben ik 100 % zeker dat er een hemelsbreed verschil is tussen Essentho in den winter dan Brakel in den zomer, goe vr u entreechauffeurke.
Moest er bij ons zo'n worstenkraam gestaan hebben tzou nogal succes gehad hebben,zeker weten, porcmeat uit die groen blikskes van 't jaar ??? ...weet ge t nog ?
Essentho zelf was toch wa afgelegen en had amper een cafeeke ( da open was in onzen tijd), zonder persoonlijk vervoer geraakte ge daar ni ver, bijna niemand was er me zijnen auto of de meesten hadden er zelfs gene.
Wij legden soms samen voor zo'n volkswagenbusje als taxi, da gebeurde.
Allée t zal wel goe geweest zn opda terraske gister zeker .........
Goe weekend aan iedereen en succes in al wa ge doevan t weekend,
Grtz
Blackjack.