En wa gade gij in het weekend doen?
Ik heb wedstrijd in Alken
My dog is my live
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Alllé, ik hoop dat ik daar ook bij ben anneke57....anneke57 schreef:iedereen ne dikke weekendkus van mij....
Santé en smakelijk Emteechauffeurke!Emteechauffeurke schreef:Hoikes,
Ik denk dat ik een goe terraske gaan doen, met nen DUVEL of twee!
En misschien nen goeie bak frittekes! Misschien met volauvent!
Als hondenvriend zal ik ongetwijfeld voor je duimen Viv! Waarschijnlijk bedoel je wel "in de hoogste wedstrijdklas, schrijffout wellicht...vivke schreef:Ook ik wens aan iedereen een heel fijn weekend toe. Gedraag jullie en geniet er van.
Duim voor mijn wedstrijd morgen, het is mijn eerste in de hoogte wedstrijdklas
Prettig weekend
Viv
morgen ga ik naar de "rue de brabant" in brussel....naast het noordstation....k ga daar alleen maar winkelen zenne......vivke schreef:En wa gade gij in het weekend doen?
hm....da s een idee....waar is da terraske?Emteechauffeurke schreef:Hoikes,
Alle saluukes he
GRTZ,
ROBERT![]()
natuuuuuuuurlijk ben je daar ook bij....allee je krijgt er nog een extra weekendkus bij....omdat jij het bent he.....Peetje Maurice schreef:Alllé, ik hoop dat ik daar ook bij ben anneke57....anneke57 schreef:iedereen ne dikke weekendkus van mij....![]()
Het zal wellicht een topweekend worden! Zo een weekendje zoals we die kenden in ons Essentho of Korbach...
Aan iedereen een prettig weekend toegewenst!
En geen ruzie maken hé! Zoals hier reeds werd geschreven, er is al genoeg ellende en mizerie in de wereld!
Hab ein schönes Wochenende!
Tschüß! Bussi![]()
Der Peet
gedraag jullie zegt ons vivke....t zal moeilijk zijn...maar ik zal mijn best doen zenne....vivke schreef:Ook ik wens aan iedereen een heel fijn weekend toe. Gedraag jullie en geniet er van.
Duim voor mijn wedstrijd morgen, het is mijn eerste in de hoogte wedstrijdklas
Prettig weekend
Viv
Hier bij ons in Blaasveld aan de rand van het bos, trouwens de uitbater heeft ook BV geweest bij ons in Brakel.Heu... hadde soms goesting???anneke57 schreef:hm....da s een idee....waar is da terraske?Emteechauffeurke schreef:Hoikes,
Alle saluukes he
GRTZ,
ROBERT![]()
Laatst gewijzigd door Emteechauffeurke op 04 aug 2007, 08:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Heu, als de kok van dienst het in zijn bolleke had om frittekes te bakken hadde nie veel aan dat machinneke, want dat moesten grote petatjes zijn hoor!Zeker niet te lang laten draaien dan!Voor van die Pommes Parissiennekes, ge weet wel die klein pettatebollekes was dat dan zeker IDEAAL!!!!monske2006 schreef:ja da patattejasse....eerlijk gezecht heb ik daar altijd het beste van gemaakt en zelfs dan konden we onze "manieren" niet houden....he viv....ik deed da nie graag....(trouwens nu nog nie) ....maar het eindigde altijd in een klein feestje he....hihi....en hebbe ons goe geamuseerd...
bij ons in 68 werden de patatten met een machine gekuist, en wij lieten die lang draaien zodat ze ovaal werden, zo moesten we minder ogen uitdoen. We legde vanboven wat goeie geschilde.
De baas van het gasthof in Essentho kwam dan de overschot halen en die lachte omdat hij van ons heel veel had. In mijn kamer was er iemand die goed bevriend was met de dochters en zo mochten wij soms gratis drinken
Je kan ook zelf een gesprek over iets anders beginnen.