radeloze moeder
-
tjolder - Lid geworden op: 08 nov 2004, 15:37
verwijderd door tjolder zelf sorry voor de overlast geweest
Laatst gewijzigd door tjolder op 03 jan 2008, 02:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Als je steeds naar de grond kijkt weet je niet hoe groot de lucht wel is!
als je van t'huis vertrekt laat nooit na te zeggen ik heb je lief!
een mens is pas mens als hij/zij mens is
-
rebecca - Lid geworden op: 27 apr 2007, 10:02
Goede morgen,lieve Kittyken...
Ik heb daarjuist de woorden van Tjolder doorgelezen en ik moet zeggen,hij heeft 100% gelijk,hoor,hoe hard het ook klinkt.
En dat is het inderdaad,erg hard om niets meer aan je kinderen te laten horen,maar eens bestaat er een grens die je toch moet trekken.
Het is zoals Tjolder zegt,ze profiteren van jou en gaan je nooit gerust laten en jij zelf gaat eraan kapot gaan.
Dank je wel,Tjolder voor je wijze woorden aan Kittyken.Ik had het echt niet beter kunnen omschrijven,hoe hard ze ook klinken,ze zijn wel de waarheid.
Kittyken,ik wens je uit heel mijn hart veel sterkte en geef je de goede wijze raad om te doen wat Tjolder zegt,hoe hard dit ook aankomt.
Dikke knuffels van Rebecca.
Ik heb daarjuist de woorden van Tjolder doorgelezen en ik moet zeggen,hij heeft 100% gelijk,hoor,hoe hard het ook klinkt.
En dat is het inderdaad,erg hard om niets meer aan je kinderen te laten horen,maar eens bestaat er een grens die je toch moet trekken.
Het is zoals Tjolder zegt,ze profiteren van jou en gaan je nooit gerust laten en jij zelf gaat eraan kapot gaan.
Dank je wel,Tjolder voor je wijze woorden aan Kittyken.Ik had het echt niet beter kunnen omschrijven,hoe hard ze ook klinken,ze zijn wel de waarheid.
Kittyken,ik wens je uit heel mijn hart veel sterkte en geef je de goede wijze raad om te doen wat Tjolder zegt,hoe hard dit ook aankomt.
Windows 10, IE11,FireFox 64 bits. Edge. Ccleaner.
Malware-byte's.
Malware-byte's.
-
tjolder - Lid geworden op: 08 nov 2004, 15:37
verwijderd door tjolder zelf sorry voor de overlast geweest
Laatst gewijzigd door tjolder op 03 jan 2008, 03:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Als je steeds naar de grond kijkt weet je niet hoe groot de lucht wel is!
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21

STERKTE LIEVE KITTYKE
JA MEISKE WAT TJOLDER NEER ZET IS WEL DE VOLLE WAARHEID
IK HEB JOU HET AL VAKER GEZEGT
GA VAN JE ZELF HOUDEN LIEVERD
LEEF JE EIGEN LEVEN ,HUN WILLEN NIET ANDERS
HET KLINKT HARD MAAR DENK AAN JOU ZELF NU
HET IS GEDAAN MEISKE
LIEFS RIEKSKE VEEL STERKTE
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
Goede morgen,lieve Kittyken.
Ja,de waarheid is erg hard,ik weet het wel,heb zelf ook een zoon,dus weet ik wat het betekent om moeder te zijn.
Maar ergens zijn grenzen,hoe hard het ook is.
Draag goed zorg voor jezelf of je gaat er nog aan onderdoor.
Veel sterkte.

Ja,de waarheid is erg hard,ik weet het wel,heb zelf ook een zoon,dus weet ik wat het betekent om moeder te zijn.
Maar ergens zijn grenzen,hoe hard het ook is.
Draag goed zorg voor jezelf of je gaat er nog aan onderdoor.
Veel sterkte.

Malware-byte's.
Malware-byte's.
-
kittyken - Lid geworden op: 25 apr 2006, 10:11
hallo iedereen,
sorry dat ik enkele dagen niks laten horen heb, maar voelde mij niet zo goed en geen fut meer om iets te doen. Nu gaat het terug wat beter.
Hetgeen ik juist maar weet is dat mijn zoon nu bij een vriend verblijft en dat hij daar mag blijven totdat hij terug kan opgenomen worden , hij belt nog dagelijks naar het CIC. Verder weet ik er niets van en ik neem ook geen contact op , hoe moeilijk het soms ook is. Hij zal nu wel inzien dat het zo niet verder kan en dat hij zijn probleem moet aanpakken en er moet voor gaan en terug binnen gaan. Hij heeft , toen hij in het CIC nog was , gezegd dat hij zijn moeder niet wilt verliezen, awel dan zal hij hem nu moeten bewijzen. En beste Tjolder ik geef hem niks meer hoor, die les heb ik wel al geleerd. Hij moet er nu zelf voor zorgen dat hij binnen kan gaan , dat hij een inkomen heeft en dat hij van zijn probleem vanaf geraakt. Ik heb het zelf al moeilijk genoeg om het emotioneel te verwerken en zal het nog moeilijk hebben maar moet er ook aan werken , wat wel niet gemakkelijk is , ben geen harde tante. Ben soms boos op mijn eigen dat ik zo gevoelig ben. Maar nu voel ik mij terug wat sterker en we moeten erdoor he .
Toch nogmaals bedankt iedereen voor de steun

sorry dat ik enkele dagen niks laten horen heb, maar voelde mij niet zo goed en geen fut meer om iets te doen. Nu gaat het terug wat beter.
Hetgeen ik juist maar weet is dat mijn zoon nu bij een vriend verblijft en dat hij daar mag blijven totdat hij terug kan opgenomen worden , hij belt nog dagelijks naar het CIC. Verder weet ik er niets van en ik neem ook geen contact op , hoe moeilijk het soms ook is. Hij zal nu wel inzien dat het zo niet verder kan en dat hij zijn probleem moet aanpakken en er moet voor gaan en terug binnen gaan. Hij heeft , toen hij in het CIC nog was , gezegd dat hij zijn moeder niet wilt verliezen, awel dan zal hij hem nu moeten bewijzen. En beste Tjolder ik geef hem niks meer hoor, die les heb ik wel al geleerd. Hij moet er nu zelf voor zorgen dat hij binnen kan gaan , dat hij een inkomen heeft en dat hij van zijn probleem vanaf geraakt. Ik heb het zelf al moeilijk genoeg om het emotioneel te verwerken en zal het nog moeilijk hebben maar moet er ook aan werken , wat wel niet gemakkelijk is , ben geen harde tante. Ben soms boos op mijn eigen dat ik zo gevoelig ben. Maar nu voel ik mij terug wat sterker en we moeten erdoor he .
Toch nogmaals bedankt iedereen voor de steun

begin de dag met een lach , vriendschap kost niets
-
aisha - Lid geworden op: 07 apr 2006, 21:04
knuffel van aisha
Deze tijd,
Soms zit ik als het stil is in gedachten,
dat gebeurt veelal in de stille nachten.
Dan zit je zo te filosoferen, wat eigenlijk deze tijd,
ons nog heeft te leren. Is het verdraagzaamheid,
De Tijd, De Strijd, in deze Eenzaamheid.
Als je in die nachten zit met je gedachten,
kan je komen tot een conclusie, is het zo,
of is het een illusie, in deze Tijd, in deze Strijd,
van de Eenzaamheid.
Als je s’ nachts dan zo zit in gedachten ,
wat kan je dan nog verwachten,
mensen staan elkaar na......met hun bla...bla...bla....,
Velen zitten in `t geheel in de knoop, de lus is te strak,
maar ze lopen er niet mee te koop. Dat is deze Tijd, dat is onze Strijd,
de strijd tegen de Eenzaamheid. Iedereen kent die mensen wel, ·het lijkt tegenwoordig wel een groot gezwel, ·je leest het ook in de kranten, zijn het niet jouw naaste bloedverwanten, ·is het wel iemand anders, die eindigt in de goot, ·zonder nog een pleziertje, ·waar die persoon van genoot.
Waar is dan het eind zitten praten, niet met de stem, ·die kregen wij van HEM, ·nee, wij praten nog met letters, ·en misschien, ·heeft iemand anders het wel door, ·want in deze Tijd, ·onze strijd tegen de Eenzaamheid, ·krijg je tegenwoordig zo weinig gehoor.
Ja, veroordeelt, dat word je wel, ·dat is nou eenmaal dat gezwel, ·Ben je ziek van verdriet ??, Zie je geen uitweg meer in `t verschiet ??,
Krijg je laster over je heen, ·en dat is zeker, ·altijd gemeen.
Een oordeel vellen, ja ja zeg het maar, ben je ziek, zie je het niet meer zitten pa, of een ander misschien, je eigen buurman, of een vriend, je zegt het maar mijn kind, dit is onze Strijd, tegen de Tijd van eenzaam- en verdraagzaamheid. Leer ermee om te gaan, naast elkaar te staan,
luister een naar elkaar en hou van hem/of haar Maar weet één ding,
die Strijd, tegen die Eenzaam- en verdraagzaamheid, in deze Tijd..
is te overwinnen, als je maar weet waar te beginnen.
Deze tekst is geschreven door Elisabeth.
Deze tijd,
Soms zit ik als het stil is in gedachten,
dat gebeurt veelal in de stille nachten.
Dan zit je zo te filosoferen, wat eigenlijk deze tijd,
ons nog heeft te leren. Is het verdraagzaamheid,
De Tijd, De Strijd, in deze Eenzaamheid.
Als je in die nachten zit met je gedachten,
kan je komen tot een conclusie, is het zo,
of is het een illusie, in deze Tijd, in deze Strijd,
van de Eenzaamheid.
Als je s’ nachts dan zo zit in gedachten ,
wat kan je dan nog verwachten,
mensen staan elkaar na......met hun bla...bla...bla....,
Velen zitten in `t geheel in de knoop, de lus is te strak,
maar ze lopen er niet mee te koop. Dat is deze Tijd, dat is onze Strijd,
de strijd tegen de Eenzaamheid. Iedereen kent die mensen wel, ·het lijkt tegenwoordig wel een groot gezwel, ·je leest het ook in de kranten, zijn het niet jouw naaste bloedverwanten, ·is het wel iemand anders, die eindigt in de goot, ·zonder nog een pleziertje, ·waar die persoon van genoot.
Waar is dan het eind zitten praten, niet met de stem, ·die kregen wij van HEM, ·nee, wij praten nog met letters, ·en misschien, ·heeft iemand anders het wel door, ·want in deze Tijd, ·onze strijd tegen de Eenzaamheid, ·krijg je tegenwoordig zo weinig gehoor.
Ja, veroordeelt, dat word je wel, ·dat is nou eenmaal dat gezwel, ·Ben je ziek van verdriet ??, Zie je geen uitweg meer in `t verschiet ??,
Krijg je laster over je heen, ·en dat is zeker, ·altijd gemeen.
Een oordeel vellen, ja ja zeg het maar, ben je ziek, zie je het niet meer zitten pa, of een ander misschien, je eigen buurman, of een vriend, je zegt het maar mijn kind, dit is onze Strijd, tegen de Tijd van eenzaam- en verdraagzaamheid. Leer ermee om te gaan, naast elkaar te staan,
luister een naar elkaar en hou van hem/of haar Maar weet één ding,
die Strijd, tegen die Eenzaam- en verdraagzaamheid, in deze Tijd..
is te overwinnen, als je maar weet waar te beginnen.
Deze tekst is geschreven door Elisabeth.
Achter elke wolk schuilt een blije verrassing
-
Beste Kytikken,ik ben blij dat je nu zo reageerd.
Hopelijk kan je dit volhouden,eerlijk gezegd moet je ook,hé,je moet aan je eigen eerst denken.
Je bent erg sterk,veel meer dan je soms denkt,en ik denk dat je er je wel doorslaat.
Veel moed wens ik jou,want dit zijn erg moeilijke tijden nu voor jou.

Veel liefs en knuffels van Rebecca.
Hopelijk kan je dit volhouden,eerlijk gezegd moet je ook,hé,je moet aan je eigen eerst denken.
Je bent erg sterk,veel meer dan je soms denkt,en ik denk dat je er je wel doorslaat.
Veel moed wens ik jou,want dit zijn erg moeilijke tijden nu voor jou.

Veel liefs en knuffels van Rebecca.
Malware-byte's.
Malware-byte's.
-
kittyken - Lid geworden op: 25 apr 2006, 10:11
goede avond lieve mensen,
tot nu toe nog geen nieuws van de zoon , maar ik voel mij al beter nu.
Heb het momenteel druk op mijn werk en dat is goed nu dan heb ik geen tijd om te piekeren.

groetjes kittyken
tot nu toe nog geen nieuws van de zoon , maar ik voel mij al beter nu.
Heb het momenteel druk op mijn werk en dat is goed nu dan heb ik geen tijd om te piekeren.

groetjes kittyken
begin de dag met een lach , vriendschap kost niets