Emteechauffeurke schreef:Hoi Sonneke!!
Nou sjeg, Boerekool met worst.....een hele traktaatsie!!Maarrrreeeeeuhh die specifieke Gelderse worst lust ik wel hoor!!!! Dit ff. off topic !!
GRTZ,
EMTEEKE
groetjes, Sonneke
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Emteechauffeurke schreef:Hoi Sonneke!!
Nou sjeg, Boerekool met worst.....een hele traktaatsie!!Maarrrreeeeeuhh die specifieke Gelderse worst lust ik wel hoor!!!! Dit ff. off topic !!
GRTZ,
EMTEEKE
Dag Lukabobelukakobe schreef:Tony Van Cauwenberghe woont voor het ogenblik in Leffinge, een deelgemeente van Middelkerke, en is nog altijd militair.
Hallo mijnheer Van Rillaer,lukakobe schreef:Ben het forum een hele tijd uit het oog verloren. Nu ben ik er terug, onder een andere naam, niet om het spannend te houden evenwel want jullie mogen mijn echte naam wel kennen: Diederik Van Rillaer, als sergeant in 1971 komende van Essentho, onderluitenant geworden in de ABij, daarna DBij, daarna S1, vertrokken in 1984 naar Lombardsijde. Heb dus een beetje vanalles gezien. Benieuwd naar jullie avonturen.
Groetjes.
PS Sonneke, jou en wijlen je man heb ik inderdaad goed gekend.
Ja hoor, Lelystad ligt inderdaad in Nederland, in de provincie Flevoland. Het is de jongste provincie van Nederland want 40-45 jaar geleden was alles hier nog water ... de Zuiderzee. Lelystad is de provinciehoofdstad.lukakobe schreef:Dag Sonneke,
Ik ben inderdaad reeds met pensioen en heb eigenlijk nog weinig banden met het leger. Heb er wel nog een paar kennissen en zelfs vrienden.
Een vraagje : Lelystad, ligt dat niet in Nederland?
Trouwens, met de familie gaat het goed. Een zoon gehuwd en bij de marine, een andere zoon geraak ik niet kwijt.
Groetjes
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.