Voor deze die het niet zouden vinden, hier dus : http://groups.msn.com/essenthokorbach62aHawk
Groeten
Groeten
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Hallo EmteeEmteechauffeurke schreef:
GRTZ,
EMTEEKEN
PS: Maakte Essentho destijds gebruik van Altenbeken als stop en vertrekplaats??Korbach??
Hoi Willy,willy39200 schreef:Hoi Papafreddy,
Ik denk zelf dat voor Brakel ook dezelfde lijn werd genomen, dit was de stopplaats na Soest als ik me nie vergis.
Jawel, je vergist u wel, er is namelijk ook nog Geseke als stopplaats voor de mensen van Büren. Dit was de 30ste TPT Gemengde Groepering.
Willy uit Lommel.
Dag Dany,danys schreef:Hallo Sonneke,
In 1986 was het al gans anders voor zover ik het me kan herinneren. Die voetslag bij het betreden van de Mess daar had ik niet van gehoord. Ik weet wel dat er aan een tafel apart een oudere onderofficier zat. We moesten ons ook altijd op voorhand inschrijven voor de maaltijden, zodat de keuken wist wie wanneer kwam eten. Veel vrouwelijke onderofficieren zaten er niet in de mess, de meeste zullen wel in de wijk gewoond hebben. Op het bureel van de batterijcommandant zaten er ook 2 vbv's, maar ik weet nie meer of da onderofficieren waren, ik heb daar ook nog verscheidene keren bij de plantons van dienst geweest, meestal voor typwerk. Ja en de bar, daar hebben we uren gesleten. Doet wel raar om foto's te zien van hoe het ginder nu is, ook al heb ik daar maar iets meer dan 9 maand doorgebracht, het is een periode die me altijd zal bijblijven.
Groeten,
Dany

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.