Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!
-
sonneke44 - Lid geworden op: 12 nov 2007, 22:51
Hallo Vivke,vivke schreef:Hoi Sonneke, die naam zegt mij wel iets ja, ik moet haar gekend hebben maar verder dan de naam herinner ik mij niets meer van haar. Ik heb ook niet met haar samengewerkt. Misschien dat Anneke zich ook nog iets herinnerd van haar.
Sonneke waarschijnlijk heb jij de mensen van Essentho die vanaf 1980 naar Brakel gemuteerd zijn ook gekend?
Ik heb nog iets gevonden van het leger, kijk allemaal hier eens
http://www.museum-bsd.de/museum-bsd/nl/ ... tebuch.htm
Inderdaad, in 1980 zijn er inderdaad een pak mensen uit Essentho naar Brakel gekomen. Voor het moment kan ik mij geen namen herinneren maar dat zal nog wel komen denk ik.
groetjes, Sonneke
-
Hoi Emteeke,Emteechauffeurke schreef:Halllookes allemoal!!!
Joa mense 'k z'en wa loater in de lucht sé, want gistere iel toevallig da reklammeke van den Aldi efkes gezien.....en d'er was een iel intressant proomooke en ik zei bij m'en eige.....doar moete gien gras over loate groeie heee....!!!! Dus ikke in alle vruugte m'en ottookke in veur noar diene Aldi te goan, want ie is da zoe as ge da reklammeke zie is z'en die artikels er al gewoen d'er vantusse!!!![]()
Moar 'k had vried chance da diene artikel doar nog was sé..pfffff!!! Allee dus van puur contentement es een goe potteke goan pakke en nou is m'en noeneten oek al gepasseerd!!
![]()
Joa, ik weet nie of da doar in Olland oek zoe is da ge iel rap moe z'en veur van ne promo te geniete, in ieder geval as ge ienen dag wacht z'en da nougabolle sé!!
Allee zoe te lezen emme ons Vivke en Sonneke al goe kennis gemoakt!!
Da schijnt hie zoe een bitsje goe mee te valle mee da weer!!
Zo sé
GRTZ,
EMTEEKEN
Ja, k zijn oek een beetje loat vandaag. Deze morgen rap noar de Gamma want 't was plantjesdag vandaag. Ik heb veur zoe een 70 euro on plantjes gekocht se en dus die hielen dag in den hof bezig geweest. Der woaren ook cacaodoppen in de reclame dus doar em ek oek van geprofiteerd. De bloembakken zijn gevuld, lekker kleurig zenne .... nu nog de moerasplanten van de vijver onder handen pakken en we zijn weer content. 't is den gansen dag droog gebleven dus da was wel lekker werken op die manier. Vermits da de klein ziek thuis is kon ik oan ien stuk deurwerken. Moar ...'k voel wel mijne rug nu zenne
Joa, das een grote fout van mij ... 'k weet het. As ik ne kier begin, dan moet da in iene kier af zijn en 's oavends kan ik me nie meer draaien of keren
'k voel het ook on mijn gezicht dak bijna nen ielen dag buiten bezig geweest ben. Ik zie knalrood en mijn kaakskes gloeien als kolen op de barbeque
Als den Edwin weer noar zijn werk is se seffens, goat ons sonneke a goe doucheke pakken en dan oan de knutsel. Joa, stilzitten kan ik nie zenne.
Enne ... wa diene reclame bij den Aldi betreft ... ier moet ne mens oek rap zijn zenne anders is alles weg. Sinds da we hier nen Lidleimmen goen ik nie mier noar den Aldi. Da is hier altijd zo een rommelgeval ... mier lege als volle dozen en alles deur mekoar gesmeten pppfff ... en vriendelijk zijn ze oek nie zenne
Allemoal iel veel groetjes van sonneke ... die iel content is van eur werk vandoag.
Doeiiiiiiiiiiii, sonneke
-
Emteechauffeurke - Lid geworden op: 27 feb 2007, 17:10
Goeiemorgieee!!
Mense, mense.....'k em hie een serieus snotvallinkske zenne .pffff
Amaai, 'k em ie al een goe straf pilleke gepakt!!En da weer wil moar nie lukke percies......Moar toch veur de zondag geve ze bekanst 20graden....iest zien zenne !!m'en vriendin zit oek mee een goei valling, zij van mij of ik van eur gekrege misschien???
Allee gistere dan toch m'en pakske van Taxipost gekrege...jiehaa!!
Ik peis veur de rest van den dag efkes goe uit te zieke sé, want iel da lijf wil nie mee
Zo sé tot loaters hee!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Mense, mense.....'k em hie een serieus snotvallinkske zenne .pffff
Allee gistere dan toch m'en pakske van Taxipost gekrege...jiehaa!!
Ik peis veur de rest van den dag efkes goe uit te zieke sé, want iel da lijf wil nie mee
Zo sé tot loaters hee!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Joa, ikke nog es sé!!
Amai mense da vallinkske is nog nie veur vandoag peis ik sé!!
Ne mens zou ne kier es een goe grogske moete pakke, moar m'en keelleke doe een bitsje zier en dan zou 'k me goe kunne verslikke !! Nie goe dus!!
Allee hie is 't nog goe droog gebleve, moar toch zoe van diene schrale oostenwind zenne, alleszins goe veur de plassen oep te droge!
Joa Sonneke, hie in den Belgiek is 't er een nief prinseske gebore sé...onze Flip was percies trés content!! Zou 't em da boelleke al gebaad heb???
Vroag me nou nie hoe as da boelleke noemt, moar ik peis iet me Elenore ofzoeiet??
Veur dezen oavend zulle da bokes me charcuterie weurre sé...!!
Zo sé,
GRTZ,
EMTEEKEN
Amai mense da vallinkske is nog nie veur vandoag peis ik sé!!
Ne mens zou ne kier es een goe grogske moete pakke, moar m'en keelleke doe een bitsje zier en dan zou 'k me goe kunne verslikke !! Nie goe dus!!
Allee hie is 't nog goe droog gebleve, moar toch zoe van diene schrale oostenwind zenne, alleszins goe veur de plassen oep te droge!
Joa Sonneke, hie in den Belgiek is 't er een nief prinseske gebore sé...onze Flip was percies trés content!! Zou 't em da boelleke al gebaad heb???
Vroag me nou nie hoe as da boelleke noemt, moar ik peis iet me Elenore ofzoeiet??
Veur dezen oavend zulle da bokes me charcuterie weurre sé...!!
Zo sé,
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
BLACKJACK - Lid geworden op: 30 dec 2006, 09:48
Helokes everybody,
al 'n poar daagskes geleën, en 't stoa ier presies ni stille.
'T er zijn iere mensen die probleemkes enne mée de toale dieme klappen lezek ier ? Awel 'k vinde da wel vrie wijs da ta der ier azu an toe goat.
Als 't echt ni goat kumme der oak nog altijd ondertitels onderzetn hé
Joa azun reunietjen mee mensen diede lange ni mier gezien ët en woar dadde lange mé tupe ët gewerkt moe wel plezant zijne, moar 'k peize da ta toch mier iets es vuur de bveetses, want zu lang emme wij der als gewone smkes toch oak ni geweest hé ?
Joa, Vivken oak wére, long time no see zuuk azu zeg'n.
Presies wel 'n interessant seitsen, moar 'k zie oak al mier dan tvijftig bladses om te lezen op da forumken, 'k zu zegg'n iet vuur de lange winteravonden en nu begindet prsies toch wel suust zomer te worden zekers;.. toeme toch:lol:
Gelijk da der ier al 'n poar aangegeven hên : were veel wirk in den hof
Aja, ons buffalootses zitt'n in de finale hé mensen
nu nog an koartses zien te geraken en 't zal nen schunen dag worren peizik.
Die kiekefretterkes da kan gien groat probleem zijne hé seg
Grtz vanonder nen schunen blauwen hemel
BJ
al 'n poar daagskes geleën, en 't stoa ier presies ni stille.
'T er zijn iere mensen die probleemkes enne mée de toale dieme klappen lezek ier ? Awel 'k vinde da wel vrie wijs da ta der ier azu an toe goat.
Als 't echt ni goat kumme der oak nog altijd ondertitels onderzetn hé
Joa azun reunietjen mee mensen diede lange ni mier gezien ët en woar dadde lange mé tupe ët gewerkt moe wel plezant zijne, moar 'k peize da ta toch mier iets es vuur de bveetses, want zu lang emme wij der als gewone smkes toch oak ni geweest hé ?
Joa, Vivken oak wére, long time no see zuuk azu zeg'n.
Presies wel 'n interessant seitsen, moar 'k zie oak al mier dan tvijftig bladses om te lezen op da forumken, 'k zu zegg'n iet vuur de lange winteravonden en nu begindet prsies toch wel suust zomer te worden zekers;.. toeme toch:lol:
Gelijk da der ier al 'n poar aangegeven hên : were veel wirk in den hof
Aja, ons buffalootses zitt'n in de finale hé mensen
Die kiekefretterkes da kan gien groat probleem zijne hé seg
Grtz vanonder nen schunen blauwen hemel
BJ
-
papafreddy - Lid geworden op: 04 nov 2006, 21:05
Hallo iedereen
Zoals vele heb ik vandaag en gisteren in de moestuin gevroed.
Mijn moestuin is ingedeeld in 8 percelen van elk 6m op 3m.
5 van die perselen zijn nu klaar om te beplanten.
2 percelen gevuld met vroege aardappelen, zo'n 110 plantjes in de grond gestoken.
500gram plant ajuin ook in de grond gestoken.
Het perceel waar de rijs erwten komen is ook al klaar, nog enkel de palen en net plaatsen en de erwten kunnen in de grond.
Maar ik heb nog elders nog eens een moestuin van 500m²
Daar zal ik dit jaar maar gras zaaien, want met dit erbij is het me een beetje te veel, verleden jaar ondervonden tot scha en schande.
Wel zal ik daar sajotten planten.
Ook de laatste 2 dagen 3 bomen gezaagd en gekleifd, zodat dit kan drogen om in de tegel kachel te gebruiken volgende winter.
De mensen die in duitsland hebben gewoond zullen dit wel kennen zo'n tegelkachel.
Voor de not intieme het is zeker geen spekstenen kachel.
Het is een kachel die je vind in duitsland, oostenrijk, zwitserland, roemenie, enz.
Dit geeft een fantastische stralings en convectie warmte.
Heb 15 jaar centrale verwarming gehad, deze verwarming is toch iets anders, soms moeten we ook iets leren uit het verleden en niet eigenwijs willen zijn.
Zo dat was het dan een beetje
MVGr.
PapaFreddy
Zoals vele heb ik vandaag en gisteren in de moestuin gevroed.
Mijn moestuin is ingedeeld in 8 percelen van elk 6m op 3m.
5 van die perselen zijn nu klaar om te beplanten.
2 percelen gevuld met vroege aardappelen, zo'n 110 plantjes in de grond gestoken.
500gram plant ajuin ook in de grond gestoken.
Het perceel waar de rijs erwten komen is ook al klaar, nog enkel de palen en net plaatsen en de erwten kunnen in de grond.
Maar ik heb nog elders nog eens een moestuin van 500m²
Daar zal ik dit jaar maar gras zaaien, want met dit erbij is het me een beetje te veel, verleden jaar ondervonden tot scha en schande.
Wel zal ik daar sajotten planten.
Ook de laatste 2 dagen 3 bomen gezaagd en gekleifd, zodat dit kan drogen om in de tegel kachel te gebruiken volgende winter.
De mensen die in duitsland hebben gewoond zullen dit wel kennen zo'n tegelkachel.
Voor de not intieme het is zeker geen spekstenen kachel.
Het is een kachel die je vind in duitsland, oostenrijk, zwitserland, roemenie, enz.
Dit geeft een fantastische stralings en convectie warmte.
Heb 15 jaar centrale verwarming gehad, deze verwarming is toch iets anders, soms moeten we ook iets leren uit het verleden en niet eigenwijs willen zijn.
Zo dat was het dan een beetje
MVGr.
PapaFreddy
-
Goeiemorgie!!!
Allee, zoe te lezen is de de lente dus in 't land, want de hofkes en gazonnekes weurre in stelling gebracht veur de zomer sé!!Oem efkes in ABL termen te klappe!! Ons Sonneke eur hofke kan blijkboar oek de zomer beginne!! Mijne hof loat 'k verlopig nog wa ligge oemda doar nog wa gras moe ingroeien.......joa veel werk is doar nie in zenne, just diene gazon en wa gritselle veur 't wa proper te z'en!! Ieeelll lang gelede kwoame de gebuurs doar hun konijneeten uithoale....
Dan was 'k nog een ieel klein gastsje van een joar of 5!!
Joa mense, m'en vallinkske is nog nie partittos zenne..pfff!! Zekers 10 kere wakker geweurre veur es oan de Spa fles te teutterre en es te puffe veur den astma!!
Allee, ik peis da da al oan 't zakke is want deze morge hemme kik als es goe....geweest heeee...!!
As 't doar al passeert zemme al ver hee..!!!
De drapperiekes z'en ie nog goe toe zenne, nog zelfs gien woaterzonneke te zien en diene wind zit nog in den oostkant....nog nie goe!!
'k Zou nog tees weekend wa nief schoeisel moete goan hoale, moar ik weet nog nie welk???? Sportief of klassiek??We zulle da wel zien as we in diene winkel z'en sé!! Da van da scheermachienneke is nog nie doorgegoan...valling!!
Zo sé tot loaters heee..!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Allee, zoe te lezen is de de lente dus in 't land, want de hofkes en gazonnekes weurre in stelling gebracht veur de zomer sé!!Oem efkes in ABL termen te klappe!! Ons Sonneke eur hofke kan blijkboar oek de zomer beginne!! Mijne hof loat 'k verlopig nog wa ligge oemda doar nog wa gras moe ingroeien.......joa veel werk is doar nie in zenne, just diene gazon en wa gritselle veur 't wa proper te z'en!! Ieeelll lang gelede kwoame de gebuurs doar hun konijneeten uithoale....
Joa mense, m'en vallinkske is nog nie partittos zenne..pfff!! Zekers 10 kere wakker geweurre veur es oan de Spa fles te teutterre en es te puffe veur den astma!!
De drapperiekes z'en ie nog goe toe zenne, nog zelfs gien woaterzonneke te zien en diene wind zit nog in den oostkant....nog nie goe!!
'k Zou nog tees weekend wa nief schoeisel moete goan hoale, moar ik weet nog nie welk???? Sportief of klassiek??We zulle da wel zien as we in diene winkel z'en sé!! Da van da scheermachienneke is nog nie doorgegoan...valling!!
Zo sé tot loaters heee..!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Goede middag iedereen,
Allee, we zijn der weer. Vanaf gisterennamiddag rond een uur of 3 zonder internet gezeten. Is da embetant zeg!!! Ge kunt niks hé. Edwin heeft den UPC gebeld moar die konden gien storing vinden zeiden ze!! En mee iene kier ... deze morgen ... weer internet. Rara, hoe kan da???
Nou nou, e nief prinseske .... joa, kem et gelezen op de site van ons Koningshuis. Prinses Eléonore, Fabiola, Victoria, Anne, Marie. Schoen zenne. A goe gewicht em ek gelezen!!! 'k gon rap es a koartje sturen se. Em ek altij al gedoan en dan krijg ek altijd a lief antwoordeke weer zenne ... echt woar!!! 't Is nie zoals bij die ollanders hier. Diene Willem-Alexander, tenminste zijn secretarioat, is nog te gierig om te bedanken
Verder triestig nieuws ont militaire front veur 'd hollanders. Gisteren emmen ze nen nieven boas gekregen, de generaal van Ulm en vandoag is diene generaal zijne zoon in Uruzgan gesneuvelt ... nen jonge luitenant van 23 joar. Nog nen 20 joarigen soldat die der bij zat is oek dood en 2 soldaten zwoargekwetst worvan ienen iel kritiek ligt..... Da zijn der nu al 16 die doar bij die Afghanen hun pijp on Maarten gegeven emmen ....
2 jonges zijn zonder benen teruggekommen en 1 maske heeft eur rechteronderbeen verloren. Ienen van die jonges was honkball-speler ... diene speelt dus nooit nie mier hé ...
Iel triestig allemoal vind ik.
Mee 't weer ist giene vette vandoag. 't is koud en guur en gien zonne te zien. 'k hope dat i'n 't week-end een beetje warmer word zenne ppfffff.
Mannekes, ons Sonneke goat nog wa knutselen se. A schoen koartje moaken veur a nief prinseske.
Oh ja, a vroagske. Is ter iemand die mij de nieuwe Story zoe willen opsturen as ter foto's van het nief prinseske instoan ? Een ander boekske mag oek zenne ... as ek moar a poar foto's van da nief maske em? De onkosten worden natuurlijk vergoed hé
Dikke knuf veur ulder allemoal he
sonneke
Allee, we zijn der weer. Vanaf gisterennamiddag rond een uur of 3 zonder internet gezeten. Is da embetant zeg!!! Ge kunt niks hé. Edwin heeft den UPC gebeld moar die konden gien storing vinden zeiden ze!! En mee iene kier ... deze morgen ... weer internet. Rara, hoe kan da???
Nou nou, e nief prinseske .... joa, kem et gelezen op de site van ons Koningshuis. Prinses Eléonore, Fabiola, Victoria, Anne, Marie. Schoen zenne. A goe gewicht em ek gelezen!!! 'k gon rap es a koartje sturen se. Em ek altij al gedoan en dan krijg ek altijd a lief antwoordeke weer zenne ... echt woar!!! 't Is nie zoals bij die ollanders hier. Diene Willem-Alexander, tenminste zijn secretarioat, is nog te gierig om te bedanken
Verder triestig nieuws ont militaire front veur 'd hollanders. Gisteren emmen ze nen nieven boas gekregen, de generaal van Ulm en vandoag is diene generaal zijne zoon in Uruzgan gesneuvelt ... nen jonge luitenant van 23 joar. Nog nen 20 joarigen soldat die der bij zat is oek dood en 2 soldaten zwoargekwetst worvan ienen iel kritiek ligt..... Da zijn der nu al 16 die doar bij die Afghanen hun pijp on Maarten gegeven emmen ....
2 jonges zijn zonder benen teruggekommen en 1 maske heeft eur rechteronderbeen verloren. Ienen van die jonges was honkball-speler ... diene speelt dus nooit nie mier hé ...
Iel triestig allemoal vind ik.
Mee 't weer ist giene vette vandoag. 't is koud en guur en gien zonne te zien. 'k hope dat i'n 't week-end een beetje warmer word zenne ppfffff.
Mannekes, ons Sonneke goat nog wa knutselen se. A schoen koartje moaken veur a nief prinseske.
Oh ja, a vroagske. Is ter iemand die mij de nieuwe Story zoe willen opsturen as ter foto's van het nief prinseske instoan ? Een ander boekske mag oek zenne ... as ek moar a poar foto's van da nief maske em? De onkosten worden natuurlijk vergoed hé
Dikke knuf veur ulder allemoal he
sonneke
-
Hallookes Sonneke!!
Joa, da 's iel triestig zenne doar in Olland, me die militaire!! Deze noen oep 't Nos- niefs hemme kik er van gehoerd sé!! 't is natuurlijk die familie weeral hee....!! Die mense telle d'ure en de doagen af en nou dit!!
Een tetsje terug ne kier een docu gezien ope den Ollanse post over en familie me 3 gebroers die allemoal doar in Uruzgan hemme gezete!!Gelukkig z'en ze iel teruggekome, moar Bredero zei oeit da da kan verkere heee......!!

Nou oor 'k oek da 't er doar sproake is veur terug de diensplicht in te voere?
Allee zoe emmek da gehoerd hee...!!
Joa, nou wille ze hie bij den ABL volk uit de civiele recrutere veur noar 't elitekorps te goan oemda 't er bij de para 'a ofzoe nie te veel potensieel ne mier is, allee oe as 't just inien zit weet 'k nie zoe goe zenne !!Ik peis da die jonge gaste iest es efkes 10kiere goe noapeize veuralier ze goan oanmelde??
Vruuger gingde bij den troep, as ge noar den BSD ging odde een bitsje pech, joa bekanst iederien wilde 's oavens in hun eige bed sloape!!
Doar in den BSD was da oefene, drill enz, enz.!! Tege in den hersft een moand oan een stuk herfstmaneuvers.....Wahnerheide, Lunnenburgerheide, ne kier noar Vogelsang!! Joa wij Hawkers wacht, wacht, wacht en nog es wacht, Tac-Evals enz.!! Zoe emme wij den ABL beleefd! As ge nou as jonge gast tekend kunde nie rap genoeg noar 't front gestuurt weurre.....nie zeker da ge 4 of 5 moand loater nog au lliefke goa zien !!Nie den ABL is nou iet iel anders zenne!!
Amai 'k zit me een zier schouderblad...pfff!!!!!!
GRTZ,
EMTEEKEN IETWAT STIJFKES
Joa, da 's iel triestig zenne doar in Olland, me die militaire!! Deze noen oep 't Nos- niefs hemme kik er van gehoerd sé!! 't is natuurlijk die familie weeral hee....!! Die mense telle d'ure en de doagen af en nou dit!!
Een tetsje terug ne kier een docu gezien ope den Ollanse post over en familie me 3 gebroers die allemoal doar in Uruzgan hemme gezete!!Gelukkig z'en ze iel teruggekome, moar Bredero zei oeit da da kan verkere heee......!!
Nou oor 'k oek da 't er doar sproake is veur terug de diensplicht in te voere?
Allee zoe emmek da gehoerd hee...!!
Joa, nou wille ze hie bij den ABL volk uit de civiele recrutere veur noar 't elitekorps te goan oemda 't er bij de para 'a ofzoe nie te veel potensieel ne mier is, allee oe as 't just inien zit weet 'k nie zoe goe zenne !!Ik peis da die jonge gaste iest es efkes 10kiere goe noapeize veuralier ze goan oanmelde??
Amai 'k zit me een zier schouderblad...pfff!!!!!!
GRTZ,
EMTEEKEN IETWAT STIJFKES
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
papafreddy - Lid geworden op: 04 nov 2006, 21:05
Hallo everbody
Ondanks de gure oosten wind was het toch plezant werken in de tuin, met de nodige handschoenen aan ging het.
Vandaag de draad van 1m hoogte geplaatst voor de rijs erwten, en ook 300 rijs erwten geplant.
Er is terug een boom moeten aan geloven, verzaagd en gekleifd.
Dat klieven doe ik nog op de oude methode.
Dit is met een speciale bijl met een lemet van 40cm.
Maar als het hout te lang ligt wordt het te hard, en dan gaat het niet meer met die bijl.
Ik wil ook mijn rug niet kapot helpen met dat kappen.
Dan halen we er een traktor bij, op zijn kardan as staat een olie pomp die een cilinder aandrijft waarop een bijl is bevestigd waarmee we het hout klieven.
Zo dat was het een beetje voor de tuin werken voor vandaag.
tot hoors
MVGr.
PapaFreddy
Ondanks de gure oosten wind was het toch plezant werken in de tuin, met de nodige handschoenen aan ging het.
Vandaag de draad van 1m hoogte geplaatst voor de rijs erwten, en ook 300 rijs erwten geplant.
Er is terug een boom moeten aan geloven, verzaagd en gekleifd.
Dat klieven doe ik nog op de oude methode.
Dit is met een speciale bijl met een lemet van 40cm.
Maar als het hout te lang ligt wordt het te hard, en dan gaat het niet meer met die bijl.
Ik wil ook mijn rug niet kapot helpen met dat kappen.
Dan halen we er een traktor bij, op zijn kardan as staat een olie pomp die een cilinder aandrijft waarop een bijl is bevestigd waarmee we het hout klieven.
Zo dat was het een beetje voor de tuin werken voor vandaag.
tot hoors
MVGr.
PapaFreddy
-
Goeiemorgie!!!
Verd.....me, weeral die AXA- misere, ge weurt doar orendul van..ppfffff!!!
Joa Papafreddy, die boomstronke kunne soms iel hard z'en zenne..!!
Veurig joar z'en er in mijne hof 10 ciprese tege de grond gegoan, en die stamme woare dik nen halve meter dik, n veur die te klieve moeste gien klein menneke z'en zenne!!Jonge da woare iel harde duvels sé!! In den brico kunde zoene kliever goan hure, moar menne gebuur ei over een poar joare terug z'one noar den bliksem geholpe oemda da machien nog te licht was veur die dikke moten!!
Die olie spoot langs alle kante.pff!!
Tees joar moete 'k nog ne ielen hoop verakselle, ik 'em zekers 30 kuub ligge, en d'as gien klein bekke!! en een klein machienneke moe 'k nie bezige!!
Moar in princiep ligt da nie direkt in de weg zenne!!
Allee, ie is 't zonneke nog nie verschene, ik peis da ze vandoag wa regen voorspelle, moar 'k weet nie of veur morge die 20gr nog doorgoa???
We zulle ons es goan kloarmoake sé..sebiet een klein kluske goan doen!!
Joa, as ge iet beloofd oan de mense?
Zo sé, tot loaters hee..!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Veurig joar z'en er in mijne hof 10 ciprese tege de grond gegoan, en die stamme woare dik nen halve meter dik, n veur die te klieve moeste gien klein menneke z'en zenne!!Jonge da woare iel harde duvels sé!! In den brico kunde zoene kliever goan hure, moar menne gebuur ei over een poar joare terug z'one noar den bliksem geholpe oemda da machien nog te licht was veur die dikke moten!!
Tees joar moete 'k nog ne ielen hoop verakselle, ik 'em zekers 30 kuub ligge, en d'as gien klein bekke!! en een klein machienneke moe 'k nie bezige!!
Allee, ie is 't zonneke nog nie verschene, ik peis da ze vandoag wa regen voorspelle, moar 'k weet nie of veur morge die 20gr nog doorgoa???
Joa, as ge iet beloofd oan de mense?
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Ook ne goeie morgen vanuit Lelystad,Emteechauffeurke schreef:Goeiemorgie!!!
Veurig joar z'en er in mijne hof 10 ciprese tege de grond gegoan, en die stamme woare dik nen halve meter dik, n veur die te klieve moeste gien klein menneke z'en zenne!!Jonge da woare iel harde duvels sé!! In den brico kunde zoene kliever goan hure, moar menne gebuur ei over een poar joare terug z'one noar den bliksem geholpe oemda da machien nog te licht was veur die dikke moten!!![]()
Die olie spoot langs alle kante.pff!!
Tees joar moete 'k nog ne ielen hoop verakselle, ik 'em zekers 30 kuub ligge, en d'as gien klein bekke!! en een klein machienneke moe 'k nie bezige!!![]()
Moar in princiep ligt da nie direkt in de weg zenne!!
Joa, as ge iet beloofd oan de mense?![]()
![]()
GRTZ,
EMTEEKEN
Amaai,k zijn blij dak thuis zijn se. Zoe ne koude wind .... das gien lenteweerke zenne. Enne ... 't word ier mor grijzer en grijzer
Jonges, zie da ge gien valling krijgt he mee da rotweer.
salukes ... sonneke
-
Goeiemorgie!!!
Amai mense 'k z'en d'er iel vruug uit m'en bedde zenne!!As de kleirte in den dag komt kunne ze me nie mier ouwe sé!! Rond den zesse had ik al men koffiekoekskes gebezigd me een goe jatteke kaffee..mmmm!!
Ondertussen is men valling al een bitsje beter moar toch nog nie wa da moe z'en zenne!! PPPPfff, nou is 't al iel goe gezakt want 'k em al een immodiummeke moete pakke sé!!
Joa, soms edde da al es sé!!
Allee, vandoag zou da goe kunne weurre..bekanst 20 gr. moar ze spreke veur dezen oavend al weer van regen, dus weeral niks!!Moar, naar Spanje moette oek nie goan, want doar is 't 10 kiere slechter!!
We zulle ons es goan kleirmoake sé.....moar 'k weet nie goe wa 'k moe oandoen..veur nen dikke pull is 't te warm en veur een teesjirtsje is 't dan weer iets te koud!! Ik peis da da dan moar een sweatherke goa weurre sé
me een teesjirtsje doaronder!!
Zo sé , tot loaters hee.....!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Amai mense 'k z'en d'er iel vruug uit m'en bedde zenne!!As de kleirte in den dag komt kunne ze me nie mier ouwe sé!! Rond den zesse had ik al men koffiekoekskes gebezigd me een goe jatteke kaffee..mmmm!!
Ondertussen is men valling al een bitsje beter moar toch nog nie wa da moe z'en zenne!! PPPPfff, nou is 't al iel goe gezakt want 'k em al een immodiummeke moete pakke sé!!
Allee, vandoag zou da goe kunne weurre..bekanst 20 gr. moar ze spreke veur dezen oavend al weer van regen, dus weeral niks!!Moar, naar Spanje moette oek nie goan, want doar is 't 10 kiere slechter!!
We zulle ons es goan kleirmoake sé.....moar 'k weet nie goe wa 'k moe oandoen..veur nen dikke pull is 't te warm en veur een teesjirtsje is 't dan weer iets te koud!! Ik peis da da dan moar een sweatherke goa weurre sé
me een teesjirtsje doaronder!!
Zo sé , tot loaters hee.....!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!