Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!
-
Emteechauffeurke - Lid geworden op: 27 feb 2007, 17:10
mucki schreef:Allee Emtee veel succes met je nieuwe auto en mensen wa is me da veur ne zomer van men voeten ge zou begot depressief weurre[/quot
Hallookes allemaal!!
Allee beste mense, da ottookke valt supergoe mee sé!! Alle dage ontdek ik nief dinkskes, gistere veur den ieste kier het moteurke gezien..![]()
![]()
Joa da valt mee zenne!![]()
![]()
Enneuh da weer is hie moar noar de kwakkelkant.pff!![]()
ik hoop da ons Sonneke IM BERGENLAND beter weer ei sé!! Veurige week hemme kik
pure winterkost in m'en telloorke gekwakt zie!!!Rooie kool me worst!!
Normaal is 't den tijd veu een goei tomaat-crevet!!![]()
![]()
'k Weet het, 't is wa noar de late kant, moar 'k wil allemaal een goe verlof toewense sé!!![]()
En veu de rest nie zoe veel niefs, allien d'ak al deze morge al vier zakdoeke volgesnotterd hem, wa wilde me z'on voddeweer!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hallooo mense!!
Joa, mense 'k z'en hie nog es geraakt zenne!!
Pfff druk,druk,druk!!
Veel om hande gehad sé, kommiskes, grote kuis, veel weggereden met het ottooke, enz, enz!!!
Moar 't is nou veel rustiger, dus kunne we terug oep 't forummekke kome hee...!!!
Amai hedde da oek, mense 't is doeffes zenne!! doar kome vodde van sé!!
't zonneke is hie al serieus oan 't verwatere! Raar moar waar moar d'er is een fris winnekke!!
Bizar?? Ik hoop da ze weeral gien stukke me da onweer goan doen!?
Ons Sonneke zal oek al terug uit vacanse z'en !
Allee ik goan een fris douchke pakke sé!!Veel helpt da nie, moar toch!
Zo se
GRTZ,
EMTEEKEN
Joa, mense 'k z'en hie nog es geraakt zenne!!
Veel om hande gehad sé, kommiskes, grote kuis, veel weggereden met het ottooke, enz, enz!!!
Amai hedde da oek, mense 't is doeffes zenne!! doar kome vodde van sé!!
't zonneke is hie al serieus oan 't verwatere! Raar moar waar moar d'er is een fris winnekke!!
Ons Sonneke zal oek al terug uit vacanse z'en !
Allee ik goan een fris douchke pakke sé!!Veel helpt da nie, moar toch!
Zo se
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
sonneke44 - Lid geworden op: 12 nov 2007, 22:51
Goeje middag iedereen,
We zijn der weer zenne. Een iel goeie vakantie gehad. As ek zoe de berichtjes lees wast giene vette mee 't weer. Awel, dor in Beieren wast iel anders zenne. De ieste 2 weken iel goe weer ... soms veeeeeeeel te warm. In de eerste week temperaturen van rond de 28 groaden, de 2de week iets beter ... tussen de 25 en de 28. De derde week 2 doagen regen moar doarna weer goe weer!!! 'k Had 4 lange broeken mee mor kem ze nie vandoen had. Allien mor shortekes en T-shirtekes oanhad. Iene keer emmen we veel chance had. We deden nen toer noar een bedevoartkerk. Ne steile weg noar boven. Ze hadden gezei : bewolkt en kans op een bui. Dus wij de regenponcho's mee in de rugzak en op weg. Amaai, emmen wij gezweet zeg. 't Was bekan 30 groaden en iel zwoel weer!!! Zoe rond een uur of 4 gingen we terug moar opiens zag ik van die iel zwarte wolken samentrekken ... oei oei ... nie goe. Dus het wandeltempo een beke verhoogd. We woarn bekan bij de vakantiewoning ast begon te druppelen. En we woaren just binnen ... begint me da doar toch te gieten!!! 't Was compleet mee donder en bliksen zenne. Da duurde soe een dik half uur moar doarna kwam de zon der weer deur en dan krijgde doar van die dampbaden ... nie te doen. Ge zie letterlijk het woater op stroat verdampen. Zoe warm is dienen asfalt nog!!! En dan krijgde zoe een sauna-gevoel hé!!! Ge kunt doar eten en drinken zoeveel as ge wilt ... ge zweet het zoe weer uit.
We zijn oek een dagske noar Salzburg geweest, mee den autobus vanuit Berchtesgaden. Veur 5 euro heen en terug pak ik den otto nie zenne!!!
Een iel schoen stad zenne, amaai. Mee ienen dag zijde nie veel dus ... volgend joar een paor dagen meer uittrekken...
Enne .. as ge wilt tanken moette in Oostenrijk zijn zenne. In Berchtesgaden stond de naft 1.50 de liter ... in Oostenrijk 1.22. Das nogal een verschil hé.
En veur de rest iel goe gegeten en gedronken. Lekkere bratwurst, Jäger-schnitzel, Apfelstrudel ... en iel goe bier!!!!!!!!!!!!
Allien .. den terugweg was een echt drama. Vertrokken om 09.00 uur 's morgens en bij Munchen begon het al. Langzaam rijdend verkeer. Ge kon zo een 50 a 70 km/uur rijden en da op Duitse autobanen. Iel veel Belgen en Hollanders onderweg. Op een bepaald moment dacht ik da iel Holland leeggelopen was en da ze nu weer allemaol teruggingen
Moar tussen Nürnberg en Wüuzburg begon de misere. 't Was intussen zoe een 30 groaden en ... stilstaand verkeer. STAU. STAU en nog eens STAU!!! En da meer dan 2 uur lang. Op een bepaald moment stroomde het zweet letterlijk van mijn gezicht af. Van pure misere emmen we dan moar nen parking gezocht en der woaren meer mensen mee hetzelfde gedacht. 45 minuten loater weer vertrokken en hoera ... we konden 75 ...... meter doorrijden
En terug stil. De file was dus gewoon blijven stoan. Intussen wast al rond een uur of 6 in de namiddag en we moesten ons tussen 17.00 en 19.00 uur aanmelden in de jeugdherberg woar me gereserveerd hadden. Veur alle zekerheid dus moar gebeld da we in de fille stonden. Awel, dikke pech want die madam zei dat ze nie van zin was om te wachten as we doar om 19.00 uur nie woaren!!!
Dikke pech dus want we woaren er dus nie en we konden ons dus nie meer oanmelden. Van pure misere ben ik dan moar deurgereden noar huis .... nog eens 500 km derbij. In Holland kreeg ik doar een onweer op mijn dak zeg ... nie normal. Alle stroaten onder woater, regen mee bakken ... de ruitenwissers konden nie volgen. Van pure misere mor gestopt mor het bleef mor duren. Allee ... om a lang verhaol kort te moaken ... veur de leste 50 km em ek meer dan een uur nodig had en om 02.45 uur 's morgens stond den otto eindelijk veur de deur. Een ritje van bijna 18 uur ...
Om 03.00 uur lag ik in mijn beddeke ... tot den donderdag want deur al die misere kreeg ik 's nacht een ferme migraine-aanval.
Gelukkig was de vakantie wel iel goe. Kem zoe een 598 foto's gemaakt en Edwin heeft nen iel schoenen film gemaakt. Enne ... volgend joar goan we terug.
Allee, 't is hier weer warm vandoag zenne ... al de hele week trouwens mor doar em ik nie veel van gezien.
Emteeke, proficiat mee au nief ottoke hé!!! Edde gij van mij een koartje gekregen veur au moeke??? Kem er wel eentje gestuurd zenne.
Iedereen een mooi en droog week-end.
Sonneke
We zijn der weer zenne. Een iel goeie vakantie gehad. As ek zoe de berichtjes lees wast giene vette mee 't weer. Awel, dor in Beieren wast iel anders zenne. De ieste 2 weken iel goe weer ... soms veeeeeeeel te warm. In de eerste week temperaturen van rond de 28 groaden, de 2de week iets beter ... tussen de 25 en de 28. De derde week 2 doagen regen moar doarna weer goe weer!!! 'k Had 4 lange broeken mee mor kem ze nie vandoen had. Allien mor shortekes en T-shirtekes oanhad. Iene keer emmen we veel chance had. We deden nen toer noar een bedevoartkerk. Ne steile weg noar boven. Ze hadden gezei : bewolkt en kans op een bui. Dus wij de regenponcho's mee in de rugzak en op weg. Amaai, emmen wij gezweet zeg. 't Was bekan 30 groaden en iel zwoel weer!!! Zoe rond een uur of 4 gingen we terug moar opiens zag ik van die iel zwarte wolken samentrekken ... oei oei ... nie goe. Dus het wandeltempo een beke verhoogd. We woarn bekan bij de vakantiewoning ast begon te druppelen. En we woaren just binnen ... begint me da doar toch te gieten!!! 't Was compleet mee donder en bliksen zenne. Da duurde soe een dik half uur moar doarna kwam de zon der weer deur en dan krijgde doar van die dampbaden ... nie te doen. Ge zie letterlijk het woater op stroat verdampen. Zoe warm is dienen asfalt nog!!! En dan krijgde zoe een sauna-gevoel hé!!! Ge kunt doar eten en drinken zoeveel as ge wilt ... ge zweet het zoe weer uit.
We zijn oek een dagske noar Salzburg geweest, mee den autobus vanuit Berchtesgaden. Veur 5 euro heen en terug pak ik den otto nie zenne!!!
Een iel schoen stad zenne, amaai. Mee ienen dag zijde nie veel dus ... volgend joar een paor dagen meer uittrekken...
Enne .. as ge wilt tanken moette in Oostenrijk zijn zenne. In Berchtesgaden stond de naft 1.50 de liter ... in Oostenrijk 1.22. Das nogal een verschil hé.
En veur de rest iel goe gegeten en gedronken. Lekkere bratwurst, Jäger-schnitzel, Apfelstrudel ... en iel goe bier!!!!!!!!!!!!
Allien .. den terugweg was een echt drama. Vertrokken om 09.00 uur 's morgens en bij Munchen begon het al. Langzaam rijdend verkeer. Ge kon zo een 50 a 70 km/uur rijden en da op Duitse autobanen. Iel veel Belgen en Hollanders onderweg. Op een bepaald moment dacht ik da iel Holland leeggelopen was en da ze nu weer allemaol teruggingen
Moar tussen Nürnberg en Wüuzburg begon de misere. 't Was intussen zoe een 30 groaden en ... stilstaand verkeer. STAU. STAU en nog eens STAU!!! En da meer dan 2 uur lang. Op een bepaald moment stroomde het zweet letterlijk van mijn gezicht af. Van pure misere emmen we dan moar nen parking gezocht en der woaren meer mensen mee hetzelfde gedacht. 45 minuten loater weer vertrokken en hoera ... we konden 75 ...... meter doorrijden
Dikke pech dus want we woaren er dus nie en we konden ons dus nie meer oanmelden. Van pure misere ben ik dan moar deurgereden noar huis .... nog eens 500 km derbij. In Holland kreeg ik doar een onweer op mijn dak zeg ... nie normal. Alle stroaten onder woater, regen mee bakken ... de ruitenwissers konden nie volgen. Van pure misere mor gestopt mor het bleef mor duren. Allee ... om a lang verhaol kort te moaken ... veur de leste 50 km em ek meer dan een uur nodig had en om 02.45 uur 's morgens stond den otto eindelijk veur de deur. Een ritje van bijna 18 uur ...
Om 03.00 uur lag ik in mijn beddeke ... tot den donderdag want deur al die misere kreeg ik 's nacht een ferme migraine-aanval.
Gelukkig was de vakantie wel iel goe. Kem zoe een 598 foto's gemaakt en Edwin heeft nen iel schoenen film gemaakt. Enne ... volgend joar goan we terug.
Allee, 't is hier weer warm vandoag zenne ... al de hele week trouwens mor doar em ik nie veel van gezien.
Emteeke, proficiat mee au nief ottoke hé!!! Edde gij van mij een koartje gekregen veur au moeke??? Kem er wel eentje gestuurd zenne.
Iedereen een mooi en droog week-end.
Sonneke
-
Hoi Sonneke!!
Joa, Back in Town lees ik!!
Amai diene STAU kenne ze doar nog altijd!!
En moar wachte en wachte en aanschuive!! Ge moet moar
peize da ge zonder accidente terug thuis zij zenne! En dan nog wa van die
BAUSTELLE- misere, UMLEITUNG, GESPERRT en da fiest is compleet !!
Joa Sonneke, 'k z'en een tijdsje weggeweest van 't forummekke, moar we z'en hie terug present sé!
Wa dat kaartsje betreft, da was een iel
schoon zenne!! Duuzend kier mersie sé!! En nogmoals bedankt veur de
blijken van medeleven.
En da nief ottooke doe da iel goe sé!!
Doar goan ik veel geniet van hebbe!!
Enneeuh 'k z'en een beke ziekskes, allee eigenlijk nie, mijne astma is
me die doeffese doagen terug oepgestoke... rap moe en goe soigneren
en nie beginne panikeren en af en toe efkes oan de pufmachien hange !
Doar tegenover zit m'en vriendin me den te goeie stoelgang,
de gevolge van da warm weer
Wij doen alles blijkbaar samen!!
Gelukkig da da weer terug wa menselijker is geworden! Diene zeelucht doe wondere zenne !
Allee 'k goan nog wa TV zien sé!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Joa, Back in Town lees ik!!
peize da ge zonder accidente terug thuis zij zenne! En dan nog wa van die
BAUSTELLE- misere, UMLEITUNG, GESPERRT en da fiest is compleet !!
Joa Sonneke, 'k z'en een tijdsje weggeweest van 't forummekke, moar we z'en hie terug present sé!
schoon zenne!! Duuzend kier mersie sé!! En nogmoals bedankt veur de
blijken van medeleven.
En da nief ottooke doe da iel goe sé!!
Enneeuh 'k z'en een beke ziekskes, allee eigenlijk nie, mijne astma is
me die doeffese doagen terug oepgestoke... rap moe en goe soigneren
en nie beginne panikeren en af en toe efkes oan de pufmachien hange !
de gevolge van da warm weer
Gelukkig da da weer terug wa menselijker is geworden! Diene zeelucht doe wondere zenne !
Allee 'k goan nog wa TV zien sé!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
mucki - Lid geworden op: 02 okt 2007, 20:21
Hallo allemaal ook terug present n een weekje Sicilie puffen en braden daar effe wennen nu maar niet getreurd voor woensdag alweer 29 graden en daarna weer klank en lichtspel maar voor de mensen die hun woning altijd zien onderlopen is het niet zo plezant;Nu nog een weekje verlof en dan zuruck an die arbeit groetjes
-
Hallookes allemaal!!mucki schreef:Hallo allemaal ook terug present n een weekje Sicilie puffen en braden daar effe wennen nu maar niet getreurd voor woensdag alweer 29 graden en daarna weer klank en lichtspel maar voor de mensen die hun woning altijd zien onderlopen is het niet zo plezant;Nu nog een weekje verlof en dan zuruck an die arbeit groetjes
Joa Mucki, da berichtsje is weer brandend actueel!!
aan de zwaar pattatte, moar oep een ander hemme ze serieus prijs zenne
Ge kon da iel goe volge oep den buienradar, veu schrik te krijge!!
Veur de rest nie zoeveel niefs, allien da'k dees week me wa ademhalingsprobleemkes hem gezete, deze z'en na bezoek aan den doktoor me gerichte medikatie aan 't betere!!
Allee, 'k goan kommiskes doen sé!!Tees weekend goan 'k es wa mier schrijve!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
sonneke44 - Lid geworden op: 12 nov 2007, 22:51
Gpede morgen iedereen,
Allee, 't is weer zondag. Morgen begint de school ier weer. Vrijdag zijn we goan kijken nor de nieuwbouw van de school en 't is schoen zenne. Der moe nog 't een en 't ander on gebeuren mor ... de kids kunnen nor de nief klassen. Ruim, licht en luchtig.
En nu het groot nieuws. Mijn dochter is hier 4 dagen op bezoek geweest enne .... ik gon oma worden!!!! Ja ja. ons Grace verwacht eur ieste kindje. Volgens de gynaecoloog is alles in orde. Iest dacht hij dat er 2 kindjes woaren
... mor 't is ter mor eentje ... gelukkig zeg.
Oh ja, enne de toekomstige ouders emmen mij oek gevroagd of dat ik oek meter wilde worden. Ik heb natuurlijk ja gezegd hé. De geboortekaartjes mag ik ook moaken ... ik ben al bezig mee een ontwerp!!!
Zoe se, mier nieuws is der nie ... allien dat het er ier mee bakken uitvalt
Gien weer om nen hond deur te joagen.
Mor allee, in China valt het er oek goed uit zien ek
De vrouwelijke coureurs zijn kleddernat !!!!
Mannekes, 'k gon boven opruimen zenne. Toch nog ne goeie zondag hé
groetjes, sonneke
Allee, 't is weer zondag. Morgen begint de school ier weer. Vrijdag zijn we goan kijken nor de nieuwbouw van de school en 't is schoen zenne. Der moe nog 't een en 't ander on gebeuren mor ... de kids kunnen nor de nief klassen. Ruim, licht en luchtig.
En nu het groot nieuws. Mijn dochter is hier 4 dagen op bezoek geweest enne .... ik gon oma worden!!!! Ja ja. ons Grace verwacht eur ieste kindje. Volgens de gynaecoloog is alles in orde. Iest dacht hij dat er 2 kindjes woaren
Oh ja, enne de toekomstige ouders emmen mij oek gevroagd of dat ik oek meter wilde worden. Ik heb natuurlijk ja gezegd hé. De geboortekaartjes mag ik ook moaken ... ik ben al bezig mee een ontwerp!!!
Zoe se, mier nieuws is der nie ... allien dat het er ier mee bakken uitvalt
Mor allee, in China valt het er oek goed uit zien ek
Mannekes, 'k gon boven opruimen zenne. Toch nog ne goeie zondag hé
groetjes, sonneke
-
Hoi Sonneke!!
Amaaaiiii, wa lees ik doar?? Godde gij bomma weurre???
Alleeeezzz, nen dikke proficiat zenne!!
Eens komt er toch es nen tijd da ge da wordt hee...!!En de klein oep eur 10 goa dan tante weurre!!Joa da goa veur eur oek iet specioal z'en sé! Enneeuh die kaartjes goan iel zekers specialleke weurre, doar z'en ik zeker van sé!!
Allee me den deze is 't nie zoe goe....'t zit zo, ik steek al bekanst iel 't weekend in m'en bedde!!
Den diaree me alles d'er oep en d'er oan en as ge da zoe hoort lei hie half de parochie strijk, da we dan nie allien z'en sé!! Joa mense, goe is iet anders zenne!!
Sonneke, toost au zenne, want da weer wilt hie oek ne mier mee,ik peis da 't vet van de soep is as we die weerprofete moete gelove!
Dan moar hope oep een goe najaar??? Moar bakoves van 40 grade en mier is 't oek nie sé!
Ik goan m'en eige wa oeptutte sé, want m'en vriendin komt oep bezoek, en as ge doar moar in au bedde ligt kunde evengoe een bitsje au soignere hee...!!
Zo sé!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Amaaaiiii, wa lees ik doar?? Godde gij bomma weurre???
Allee me den deze is 't nie zoe goe....'t zit zo, ik steek al bekanst iel 't weekend in m'en bedde!!
Sonneke, toost au zenne, want da weer wilt hie oek ne mier mee,ik peis da 't vet van de soep is as we die weerprofete moete gelove!
Dan moar hope oep een goe najaar??? Moar bakoves van 40 grade en mier is 't oek nie sé!
Ik goan m'en eige wa oeptutte sé, want m'en vriendin komt oep bezoek, en as ge doar moar in au bedde ligt kunde evengoe een bitsje au soignere hee...!!
Zo sé!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hallookes,mucki schreef:oei Emtee veel beterschap gewenst.Ja de zomer is voorbij denk ik.Allee voor mij is de vakantie voorbij morgen aan het werk en Sonneke proficiat he
Joa Mucki, merciekes veur de wensen zenne, moar 't goa al wa beter sé!!
Vandoag nog gehoord da 't er iel veel mense strijk ligge!!
En oek late kik al iel veel vliege
Allee, 'k em nog es gepeisd aan ons Sonneke sé, wel wel!!
Joa, nou zulle da zekers suikerbollekes en beschuitjes met muisjes tegelijk zijn peis ik!!Amai, ik kan 't wete, want in een ver verlede zijn ik oek peter geweest en da zij zoe de ieste koste da ge dan hebt sé!
Wor is den tijd toch weeral hee, da de kadeekes hunne nieuwjaarsbrief kwame aframmele!! Joa Sonneke da sta de oek allemaal te wachte zenne!
En mense 't weerreke wil moar nie lukke zenne!!
Zo se!
GRTZ,
EMTEEKEN NOGWA SLAPPEKES!!
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Goeiemiddag!!
Allee beste mense we zijn hier nog es sé!! Joa, me nen update van 't epidemiefront.....'t is nog nie gedoan zenne....pfff, nou ei m'en vriendin het oek serieus vlagge sé!!
Deze nacht den huisarts moete loate kome want 't ging ne mier!!
Gedeelte smart is halve smart zegge ze dan!
Allee en veur de rest is da nou redelijk goe weer mor wel wa wind!!
'k Gon zien want ik peis da m'en vriendin mij nodig zal hemme sé!!
Tot de volgende hee....!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Allee beste mense we zijn hier nog es sé!! Joa, me nen update van 't epidemiefront.....'t is nog nie gedoan zenne....pfff, nou ei m'en vriendin het oek serieus vlagge sé!!
Allee en veur de rest is da nou redelijk goe weer mor wel wa wind!!
'k Gon zien want ik peis da m'en vriendin mij nodig zal hemme sé!!
Tot de volgende hee....!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Goeiedag!!
Ik z'en hie iet oan het probere sé!! 'k goan es zie of ik een fotooke kan zette!!Dus efkes duime sé!!

Ik z'en hie iet oan het probere sé!! 'k goan es zie of ik een fotooke kan zette!!Dus efkes duime sé!!
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Allee dus nie!! 
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
papafreddy - Lid geworden op: 04 nov 2006, 21:05
Hallo emteekeEmteechauffeurke schreef:Allee dus nie!!
Het is nie gelukt he, zal maar effe helpen zeker, tis de 2de vandaag dak daar mee help
Hierzie uw foto:

MVGr.
PapaFreddy, de redder in nood
-
Hallookes Papafreddy!!
Merciekes, merciekes en nog es merciekes!!
Allee we goan nog es wa verder studeren !!

GRTZ,
EMTEEKEN[/img]
Merciekes, merciekes en nog es merciekes!!
GRTZ,
EMTEEKEN[/img]
Suuuupppeeers yes!!!!!