Falcon, gefeliciteert met je topic!!!
Buiten het stukje gist en het feit dat we ons "moeders vrijers" ( het menske was toen al een hele tijd weduwe) ALLEMAAL buiten hebben gepest, waren we brave jongens. U Gerarke, de Van Harense schoen, Joke mee ze'n klein poke, zelfs Van Laar mee zijn dikke sigaar, allemaal moesten ze eraan geloven. En ik zen er nog ne resem vergeten. Ik schaam

me daar vandaag de dag nog voor.
Als "privé" chauffeur van Mr. Stone, heb ik wel heel wa te vertellen.
Zo haalde de bekende zanger en saxofonist Ray Charles het in zijn bolleke om te komen optreden in het toen bekende Comblain-la-Tour. De voorganger van Rock Werchter.
De inkomprijzen waren stevig, maar er werd toch besloten om met de "neven en nichten" naar ginder te trekken. Ge kreegt bij den inkom, toen al, een plastic armbandje rond je pols (de voorloper van ALL IN). Gezien wij in de familie "allergisch" zijn voor plastic rond onze pols, werd het spul in het knoopsgat van een regenjas gedaan. Er waren vijf verschillende ingangen. Moet ik nog verder vertellen of kunde het al raden.... Jawel, die regenjas is de reveu van de vijf ingangen gepasseerd.
Ene kozijn (neef) heeft het zelf gepresteerd om langs de rivier binnen te komen en stond met zijne teut voor de dranghekkes voor Ray Charles.
De camping was ook betalend, maar ook daar zijn we toen met de noorderzon en het "krieken van de dag vertrokken". Men zegt nie voor niets "ochtend stond, heeft goud in de mond".
Pas op, ik was maar 't chaufeurreke hé, een bengeltje van just 18 lentes.
De rest das ze daar nog hebben uitgespookt, durf ik gewoon nie vertellen.
Pierreke