Katana's hoekje
-
Renegade - Lid geworden op: 20 apr 2005, 20:22
Neen hoor, maar ik probeer tenminste de regels te volgen. En wat ik tussen uw regels lees, en me niet aanstaat, negeer ik gewoon 
"Het verstandige oordeel weet men vagelijk van te voren, maar het oordeel van zotten is altijd opnieuw een verrassing". (Evert Janssen).
-
Er is niemand die je kan verplichten om respect te hebben voor iets of iemand, maar het duidelijk vermelden op een openbare site en op persoonlijke naam, is natuurlijk een andere zaak hé.
Bon, en nu ga ik eerst een cigaretje paffen, 'k moet nog aan men nicotine gehalte denken hé.
Bon, en nu ga ik eerst een cigaretje paffen, 'k moet nog aan men nicotine gehalte denken hé.
"Het verstandige oordeel weet men vagelijk van te voren, maar het oordeel van zotten is altijd opnieuw een verrassing". (Evert Janssen).
-
Ik kan daar niets zien wat Katana zou geschreven hebben, is waarschijnlijk weggedaan door Swakke, dus ... ik zie geen probleem.
En nu laat ik het hierbij, ik ga hier niet verder meer op reageren. Voor mij is deze "zaak" afgesloten
En nu laat ik het hierbij, ik ga hier niet verder meer op reageren. Voor mij is deze "zaak" afgesloten
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Belangrijk nieuws
Er is rakelings langs den achtertuin van katana ,een wild everwijn voorbijgesnord , te snel voor katana om het te vatten , vandaag zijn de resten van 't konijn met pruimen binnengespeeld , zou dus nu best wel een onwillig everzwijn op 't menu willen hebben voor de volgende dagen
Groeten katana
Er is rakelings langs den achtertuin van katana ,een wild everwijn voorbijgesnord , te snel voor katana om het te vatten , vandaag zijn de resten van 't konijn met pruimen binnengespeeld , zou dus nu best wel een onwillig everzwijn op 't menu willen hebben voor de volgende dagen
Groeten katana
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
De Panne of Antwerpen of Gent of Ieper of Diest of Zeebrugge of Erpkwerts maakt niet uit , is maar een ludieke bedoeningMONTE schreef:Toch aan de drank??? wat heeft begot Depanne der nu weer mee te maken
Leopoldsburg daar lopen echt nog everzwijnen rond in 'twild
-
Dat kan ik bevestigen (zelfs als Gentenaar). Ik heb als militair menig nachtje "mogen" vertoeven op de Hechtelse heide, of het fameuze gemeentebos. De bivakwacht was er niet om de "vijand" op te merken, maar om de everzwijnen te laten schrikkenkatana schreef:De Panne of Antwerpen of Gent of Ieper of Diest of Zeebrugge of Erpkwerts maakt niet uit , is maar een ludieke bedoeningMONTE schreef:Toch aan de drank??? wat heeft begot Depanne der nu weer mee te maken![]()
-
Stop nu eens met dat muggeziften, maar ondanks dit ...MONTE schreef:katana schreef:De Panne of Antwerpen of Gent of Ieper of Diest of Zeebrugge of Erpkwerts maakt niet uit , is maar een ludieke bedoeningMONTE schreef:Toch aan de drank??? wat heeft begot Depanne der nu weer mee te maken![]()
En waar ligt Erpkwerts![]()
"Erpskwerts" is een fictieve plaats waarmee een mens een onbestaande locatie kan weergeven zonder mogelijks inbreuk te doen op de integriteit van een bestaande plaats.
Dus Erpskwerts ligt overal en nergens
-
50+- - Lid geworden op: 30 okt 2007, 16:58
Erps-Kwerps bestaat echt , en ligt ergens ten oosten van Brussel ... Ikzelf heb er het eerst van gehoord in een strip van Nero ( Marc Sleen ) anno 1955-1960 ( de "rattevanger" als ik me niet vergis) . Als er me nadien iemand vroeg waar ik naartoe ging , en ik wou niet vertellen naar waar , dan zij altijd : "Naar Erps Kwerps" .... Ik vraag me af hoeveel Gentenaars mijn uitdrukking hebben overgenomenRenegade schreef:Stop nu eens met dat muggeziften, maar ondanks dit ...MONTE schreef:katana schreef:De Panne of Antwerpen of Gent of Ieper of Diest of Zeebrugge of Erpkwerts maakt niet uit , is maar een ludieke bedoeningMONTE schreef:Toch aan de drank??? wat heeft begot Depanne der nu weer mee te maken![]()
En waar ligt Erpkwerts![]()
"Erpskwerts" is een fictieve plaats waarmee een mens een onbestaande locatie kan weergeven zonder mogelijks inbreuk te doen op de integriteit van een bestaande plaats.
Dus Erpskwerts ligt overal en nergens
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Ook ooit gezien bij die bleukes op hun mauw gespeld; waren dat geen "Ardeense Hespen" ?katana schreef: Leopoldsburg daar lopen echt nog everzwijnen rond in 'twild
-
Zeker gezien beste Telloorlekkertelloorlekker schreef:Ook ooit gezien bij die bleukes op hun mauw gespeld; waren dat geen "Ardeense Hespen" ?katana schreef: Leopoldsburg daar lopen echt nog everzwijnen rond in 'twild