Katana's hoekje

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Voel mij al te oud hier

Je bent nooit te oud hier
15
25%
SeniorenNET , mijn eerste keus
6
10%
Zal steeds blijven , zoals ik gebekt ben
6
10%
Mis wat hier , de verdwenen rebels
21
36%
Viva bomma en patatten
11
19%

Totaal aantal stemmen: 59

Renegade

23 feb 2009, 12:10

Neen hoor, maar ik probeer tenminste de regels te volgen. En wat ik tussen uw regels lees, en me niet aanstaat, negeer ik gewoon :)
"Het verstandige oordeel weet men vagelijk van te voren, maar het oordeel van zotten is altijd opnieuw een verrassing". (Evert Janssen).

Renegade

23 feb 2009, 12:19

Er is niemand die je kan verplichten om respect te hebben voor iets of iemand, maar het duidelijk vermelden op een openbare site en op persoonlijke naam, is natuurlijk een andere zaak hé.
Bon, en nu ga ik eerst een cigaretje paffen, 'k moet nog aan men nicotine gehalte denken hé.
"Het verstandige oordeel weet men vagelijk van te voren, maar het oordeel van zotten is altijd opnieuw een verrassing". (Evert Janssen).

Renegade

23 feb 2009, 12:54

Ik kan daar niets zien wat Katana zou geschreven hebben, is waarschijnlijk weggedaan door Swakke, dus ... ik zie geen probleem.
En nu laat ik het hierbij, ik ga hier niet verder meer op reageren. Voor mij is deze "zaak" afgesloten :wink:

katana

23 feb 2009, 14:00

Belangrijk nieuws

Er is rakelings langs den achtertuin van katana ,een wild everwijn voorbijgesnord , te snel voor katana om het te vatten , vandaag zijn de resten van 't konijn met pruimen binnengespeeld , zou dus nu best wel een onwillig everzwijn op 't menu willen hebben voor de volgende dagen :lol:

Groeten katana
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana

23 feb 2009, 14:06

MONTE schreef:Nu al aan de drank??? of lopen der alle dagen zwijnen.
In De PANNE lopen er geen wilde everzwijnen rond , in Leopoldsburg wel , heeft in de gazet gestaan :lol:

katana

23 feb 2009, 14:43

MONTE schreef:Toch aan de drank??? wat heeft begot Depanne der nu weer mee te maken
De Panne of Antwerpen of Gent of Ieper of Diest of Zeebrugge of Erpkwerts maakt niet uit , is maar een ludieke bedoening :lol:
Leopoldsburg daar lopen echt nog everzwijnen rond in 'twild :D

Renegade

23 feb 2009, 14:50

katana schreef:
MONTE schreef:Toch aan de drank??? wat heeft begot Depanne der nu weer mee te maken
De Panne of Antwerpen of Gent of Ieper of Diest of Zeebrugge of Erpkwerts maakt niet uit , is maar een ludieke bedoening :lol:
Dat kan ik bevestigen (zelfs als Gentenaar). Ik heb als militair menig nachtje "mogen" vertoeven op de Hechtelse heide, of het fameuze gemeentebos. De bivakwacht was er niet om de "vijand" op te merken, maar om de everzwijnen te laten schrikken :) En die beestjes (de everzwijnen bedoel ik), hadden nooit honger, want de vreet dat de militairen daar kregen was dus voor de mens niet te eten, behalve de hot streepje dogs van onze Mie Tet, die kregen de zwijntjes niet de eten :)

Renegade

23 feb 2009, 15:01

MONTE schreef:
katana schreef:

En waar ligt Erpkwerts :?: :?:
Stop nu eens met dat muggeziften, maar ondanks dit ...

"Erpskwerts" is een fictieve plaats waarmee een mens een onbestaande locatie kan weergeven zonder mogelijks inbreuk te doen op de integriteit van een bestaande plaats.
Dus Erpskwerts ligt overal en nergens :)

spiksin

23 feb 2009, 15:47

Geftembeuze :!:

swakke
Moderator SeniorenNet

23 feb 2009, 17:28

:arrow: Ter inlichting.

MONTE is niet meer welkom op ons forum , er zijn ook berichten van deze persoon verwijderd.
Mod. Swakke

50+-

23 feb 2009, 19:42

Renegade schreef:
MONTE schreef:
katana schreef:

En waar ligt Erpkwerts :?: :?:
Stop nu eens met dat muggeziften, maar ondanks dit ...

"Erpskwerts" is een fictieve plaats waarmee een mens een onbestaande locatie kan weergeven zonder mogelijks inbreuk te doen op de integriteit van een bestaande plaats.
Dus Erpskwerts ligt overal en nergens :)
Erps-Kwerps bestaat echt , en ligt ergens ten oosten van Brussel ... Ikzelf heb er het eerst van gehoord in een strip van Nero ( Marc Sleen ) anno 1955-1960 ( de "rattevanger" als ik me niet vergis) . Als er me nadien iemand vroeg waar ik naartoe ging , en ik wou niet vertellen naar waar , dan zij altijd : "Naar Erps Kwerps" .... Ik vraag me af hoeveel Gentenaars mijn uitdrukking hebben overgenomen :lol: ( en ja , ik ben van Gent :wink: )

Choerrel

23 feb 2009, 19:49

Mijn moeder (geboren in 1913) is destijds in Erps-Kwerps op franstalig internaat geweest.
Onze pastoor is ook van Erps-Kwerps.

oomski

23 feb 2009, 21:29

En Erps-Kwerps is ook gekend voor witloofteelt. :lol:
Misschien iets minder dan vroeger.
Wie op wraak zint, houdt zijn eigen wonden open.

telloorlekker

24 feb 2009, 08:47

katana schreef: Leopoldsburg daar lopen echt nog everzwijnen rond in 'twild
Ook ooit gezien bij die bleukes op hun mauw gespeld; waren dat geen "Ardeense Hespen" ? :D

katana

24 feb 2009, 08:51

telloorlekker schreef:
katana schreef: Leopoldsburg daar lopen echt nog everzwijnen rond in 'twild
Ook ooit gezien bij die bleukes op hun mauw gespeld; waren dat geen "Ardeense Hespen" ? :D
Zeker gezien beste Telloorlekker :lol: