DE ON-LINE BIKERS(topic bewaren)

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

odul

19 feb 2009, 21:25

Hey Benson
wa lees ik daar jong,gaan biljarten met nen arm in de plaaster ge zwanst zekers en als ge naar huis ging na uwe voorraad tr....,hedde gij den biljart nog bekeken,zag dat groen kleedje er nog goed uit of waren er zo van die hoeken uitgestompt :oops: .Belangrijkste is dat ge u geamuseerd hebt en dat ge rap terug den ouwe zijt.
Greets
Ludo :D

Benson

20 feb 2009, 16:07

Ja Odul de dag erna voelde ik het wel.....en ni van dien tr .. maar aan mijnen arm.

En ja niks aan te doen hé er zijn al nieuwe lakens besteld voor de biljarts :oops:

Allemaal een fijn weekend en tot binnenkort als de invalieden genezen zijn en we terug kunnen gaan toeren.

Groetjes Benson

Afbeelding
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Fadre

21 feb 2009, 10:08

Hello bikers in den Belgik,

Hoe is het met al ons invaliden?De kou heeft jullie geen goed gedaan denk ik,maar kop omhoog hé mannen na regen komt zonneschijn.Nog geen twee weken meer en ik kom terug en neem de zon mee naarhuis.De laatste dagen was het hier geen schitterend weer,regen en wind een echt Belgisch weer en dan is het binnen blijven.Ondertussen den John van de “Strangers “leren kennen en hebben vanavond een optreden samen met nog twee andere Vlamingen.We zijn dan ook alle dagen aan het repeteren,zingen moet ik gelukkig niet doen maar wel doen alsof en de danspasjes horen erbij.Alle Vlamingen zijn uitgenodigd en vanavond zal het gebeuren.”Bij de rijkswacht” is erbij en we eindigen met “Antwaerpe ga zè ga veur mai”
Ik zal jullie wel op de hoogte houden hoe het afgelopen is en een paar foto’s doorsturen.

Nog eens de groeten aan iedereen(ja,ja ,gij ook) en wens dan ook een spoedig herstel aan onze invaliden.
:wink:
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

Fadre

22 feb 2009, 21:25

Afbeelding

Een foto van ons optreden''k zen zoe gere polis"één van de vele nummers.
Er is veel volk op afgekomen en chapeau voor den John om op die leeftijd (75) nog zo iets presteren.

Softail

25 feb 2009, 21:24

De hoge graad van (al of niet tijdelijke) invaliditeit in het motorhoekje, troost me een beetje.
Ik ben dus blijkbaar niet de enige die overal piept en knarst in lijf en leden.
Allemaal snel beterschap gewenst natuurlijk.
Mijn medicijnen werken steeds minder, en er moet dus weer gezocht worden naar eventuele alternatieven. Let 's hope.
Ben 'n maand geleden 60 geworden, en schijnbaar al wat aan 't aftakelen, tenminste, daar leek het vanmorgen toch al 'n beetje op.

Na maanden verplichte rust besloot ik m'n Harley uit zijn stal te halen om hem weg te brengen voor groot onderhoud.
Een hele berg troep aan de kant geschoven, en na flink wat gevloek en gesleur, stond m'n ouwe makker buiten klaar voor de start.
Eerst de banden nog wat bijgepomt, en efkes schudden met de naftbak, yep, zit nog genoeg in.
Kraantje open, contact op, paar keer aan de gas draaien om wat naft in de carburateur de sproeien, en ik druk de startknop in.
Afbeelding
Batterij is nog perfect, de startmotor brengt de nodige beweging in het blok, en...... that's it... geen gepruttel, geen geknal, geen puf, helemaal niks.
Ongelooflijk, wat zullen we nu hebben? Zal m'n trouwe makker voor de eerste keer in zijn lange bestaan, weigeren om te starten?
Nog maar is geprobeerd,..... nog maar 's,... nog maar 's. Verdomme, hoe is da nu mogelijk?
Ik vervang de bougie's door een paar reserve's, vonk word getest en is prima, en controleer naftaanvoer.
Nog maar 's proberen..... de startmoter doet wat ie moet doen, er draait mee wat moet draaien, maar verder..... niks, zelfs geen klein plofke.
Miljaarde, tis toch nie waar he? wat nu?
Tussen m'n gevloek toch effe nadenken, kraantje staat open, er is naft, er stroom, er is genoeg naft voor 'n complete dagrit in die carburateur gespoten, de choke staat o.... shit!
Ik buig me langszij, trek de choke uit, druk op startknop, en plots is de hele buurt opgeschrikt door luid gebulder van mijn Harley.

Ik voelde me even behoorlijk stom.
Afbeelding
Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking..

PPG

26 feb 2009, 07:41

Softail,

Da zijn inderdaad verschijnselen van +60.
Het zal er nog ni op beteren .
Er zijn ook voordelen .Zo kreeg ik €1 korting in de cinema, ook goe he .

Gr
PPG

BIKERCAT

27 feb 2009, 17:54

Hallo de mannen:Hoe kan ik hier een pps ke toevoegen?Heb iets moois gekregen en wil het op onze site zetten vooral voor den benson.motorgroeten van mazo. :lol: :lol:

Benson

28 feb 2009, 16:20

Hallo mannen , maandag op controle in het hospitaal want die gips :evil:
hangt dik men ... uit .

Afbeelding
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Benson

28 feb 2009, 16:47

Ja Softail 'k heb ook zo al eens staan vloeken en... omdat er totaal geen reactie kwam terwijl de noodschakelaar op stond. :oops:

Afbeelding

Fadre

28 feb 2009, 20:13

Hello bikers,

Ik ben woensdag terug in het land zou graag een lijst opmaken van de mensen die valide genoeg zijn om één van de weken een toereke te doen.Zou mijne maat den Bulldog niks inéén kunnen steken want zeven weken zonder mijn maten en zonder motor is meer dan genoeg.
Ik hoop dat mijne Japanner nog goesting heeft want de perikelen van Softtail kan iedereen overkomen,.en de noodstop zal ik wel eerst Checken en meteen aan den Benson denken.
Ik vermoed dat PPG en Benson nog niet in staat zijn om met de motor te rijden en wens ze beiden een spoedig herstel.Alle anderen mogen stilaan hun stalen ros uit de stal halen en begin maar al te poetsen.
Tot de volgende rit. :wink:

odul

01 mar 2009, 22:38

hallo maten

heb mijn brommerke eens goed dooreengeschud om te horen of er nog naft in 't bakske was,sjepabke aan de compresseur gehouden kwestie van mijn bandjes op druk te krijgen,de choke heb ik nie gevonden maar starten deed ie gelijk de beste,dus het beestje had er duidelijk zin in.De weersvoorspelling was een stralende lentedag dus niet geaarzeld,ons pakkie aan en weg waren we en we waren nie alleen,veel collega 's die er dezelfde meinig op nahielden.Ik heb er een fijne dag aan overgehouden dus Fadre wil je altijd wel eens gezelschap houden op je tochten als dat pas geeft.Geniet nog van je laatste dagjes Turkije en vergeet vooral niet de zon in je valieske te steken.Benson hopelijk morgen goed nieuws bij de dokter en alle vrienden motards geniet en pluk de dag.

Greets
Odul :D

Barley

02 mar 2009, 17:20

Goedenamiddag motarekes,

het is lang geleden, maar ik volg nog regelmatig jullie belevenissen op dit forum.
Jaja, dit weekend ook alles eens gecheckt en na 4 maanden stilstand, klik en weg was ie.
Ronken gelijk een eekronkerken. (Meikevertje, voor degene die ons dialect niet verstaan).
Dat japanse Fazertje had er ook duidelijk zin in, eindelijk weer eens samen op weg, ik denk zelfs dat ik hem bij de start heimelijk een traantje zag wegpinken.

Samen een ritje gedaan in de Vlaamse Ardennen, zo'n 85 km, het was een ontzettend goed gevoel, na zo een lange,lange winter.
Er waren niet alleen veel collega's motorrijders op de weg, maar ook enorm veel paardekracht en nog veel meer ezels.

Tenslotte snel beterschap aan de gekwetsten en veel rijgenot aan de gezonden, en hou het veilig.

Groetjes
Barley
Hasta la victoria siempre

Benson

02 mar 2009, 18:51

Eindelijk de gips is er af en nog meer pijn maar dat zouden de spieren zijn,voor zo ver da ik die heb,die stijf staan van ni te gebruiken.

Voorlopig er nog 10 dagen met rusten dus nog ni op den brommer verd......milj......kl.... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Groetjes Benson.

Afbeelding

den buldog

04 mar 2009, 18:45

hey motards
ik ga hier nu een triestig verhaaltje vertellen .sommigen van de forumlezers zullen er al wel van gehoord hebben .vorige zaterdag is er op de A12 in Zandvliet een motorrijder verongelukt WESLEY DIERX ( voor de vrienden DE ROSSE ) mijn zoon heet ook Wesley .ze zijn samen opgegroeid in Kapellen de Rosse woonde 200 mt voorbij ons deur samen naar school geweest en samen kattekwaad uitgehaald en later samen met de motor gereden altijd met racemoto's DE ROSSE heeft altijd gereden op de edge zoals hij het graag deed en is gestorven terwijl hij zijn ding deed . ik weet sommigen onder jullie zullen dit mischien niet begrijpen .maar dit verdiende hij niet .nog zo jong 31 JAAR een jaar ouder dan mijn zoon die ook altijd met een racemoto heeft gereden maar hem vorig jaar verkocht heeft . WESLEY word begraven nu zaterdag in DE ST LAMBERTUSKERK IN EKEREN OM 11 UUR . alle motorrijders zijn welkom liefst met moto als een laatste eerbetoon
rosse waar je ook bent doe maar verder je ding
de pa van den andere Wesley
den buldog burn rubber noth your soul

Benson

04 mar 2009, 19:28

Hey Buldog heb er iets van gezien op tv waren ze niet met 2 en elkaar geraakt of zoiets.

Veel te jong natuurlijk en zeker erg voor familie en vrienden.

Als je mij komt halen ga kan ik mee in motorkledij want met de motor rijden gaat niet ik ben er eens op gaan zitten en gewoon nog maar remmen doet al goed zeer in mijn elleboog.