Katana's hoekje nr 2
-
Gast
't Is daarom dat ik niet naar Waregem ga vandaag. Zeker 90 km in het uur, mijn fiets kan de wind niet bijhouden of ik moest bonensoep gegeten hebben. Dan gaat het vanzelf. 
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
katana schreef:Hoe zit het met de wind in Kuurne-Brussel-Kuurne deze namiddag ?![]()
De organisatoren daar , voorspellen tussen vier en vijf een windsnelheid van 58/u , terwijl de weervoorspellers al 100/u in petto hebben
Katana, op het scherm dat ik nu gebruik en dat jij als je een antwoord schrijft ook gebruikt staat het antwoord. Links boven : Buienrader. Daar kan je één bepaalde stad intikken en ze gevven je dan welke de snelheid van de wind gaat zijn, hoeveel water er valt, wat temperatuur het dan is. Heb dat ook nog maar gisteren voor het eerste gebruikt hoor.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
kwezel schreef:'t Is daarom dat ik niet naar Waregem ga vandaag. Zeker 90 km in het uur, mijn fiets kan de wind niet bijhouden of ik moest bonensoep gegeten hebben. Dan gaat het vanzelf.
Hezel veel bonen en ajuinen dan, tot grote spijt ook van wie er dan achter je rijdt.
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
tja, die Boonen-soap is het wel gebleken. De koerse is niet deze van Monaco-Balen-Monaco... (afgehaakt wegens ...)kwezel schreef:'t Is daarom dat ik niet naar Waregem ga vandaag. Zeker 90 km in het uur, mijn fiets kan de wind niet bijhouden of ik moest bonensoep gegeten hebben. Dan gaat het vanzelf.
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Tom Boonen toont dat hij de slimste is , met zulk weer bachtelloorlekker schreef:tja, die Boonen-soap is het wel gebleken. De koerse is niet deze van Monaco-Balen-Monaco... (afgehaakt wegens ...)kwezel schreef:'t Is daarom dat ik niet naar Waregem ga vandaag. Zeker 90 km in het uur, mijn fiets kan de wind niet bijhouden of ik moest bonensoep gegeten hebben. Dan gaat het vanzelf.
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Volgens mij is het behalen van de overwinningspalm niet evenredig aan de pijn in z'n zadel. Moest dit z'n eerste rit geweest zijn, had hij ze wel uitgefietst ...katana schreef:Tom Boonen toont dat hij de slimste is , met zulk weer bachtelloorlekker schreef:tja, die Boonen-soap is het wel gebleken. De koerse is niet deze van Monaco-Balen-Monaco... (afgehaakt wegens ...)kwezel schreef:'t Is daarom dat ik niet naar Waregem ga vandaag. Zeker 90 km in het uur, mijn fiets kan de wind niet bijhouden of ik moest bonensoep gegeten hebben. Dan gaat het vanzelf.
-
pitteke - Lid geworden op: 03 nov 2006, 17:57
maar tll vogens mij zouden ze die gastjes moeten verplichten van alle dagen eens te kijken naar de echte renners van vroeger die voor veel minder als die verwendde kereltjes van nu door alle weer en wind koersten.
pitteke.
pitteke.
is en blijft een vlaming.
-
Choerrel schreef:De mannen van de vuilkar en de postbodes moeten er ook door en verdienen merkelijk veel minder dan die renners. Geen compassie ermee!
Het weer in Kuurne-Brussel-Kuurne , was zelfs geen weer om een hond door te jagen , geef Tommeke groot gelijk , afstappen en de pijp aan Maarten geven was de juiste beslissing
-
Er zijn nog vriendelijke Nederlanders met begrip
Er komt af en toe op mijn fax wat toe, verbruikt mijn inkt en mijn papier .
Reageer dan meestal , laat mij gerust en doe er nog een schep bovenop , ben al in mijn laatste adem toe en lig op sterven enzv..
Sommige storen zich daar niet aan en doen verder ..
Katana denkt dit is één brug te ver , maar een andere vriendelijke taktiek .
Geachte Nederlander ,
Graag wat begrip, ben een 78 jarige Belg op pensioen(klein) en krijg van jullie reklame faxen, kan daar niets mee aanvangen.
Mijn fax-inkt voorraad papier zijn beperkt.
Willen jullie mijn adres uitschakelen en niets meer sturen !
Vervolgens wens ik jullie goede zaken met uw spandoeken
Vriendelijke groeten Benoit.
Datum versturing verzonden 4;53 PM
Antwoord 16.56 Re Begrip
Goedemiddag,
onze excuses, wij zullen uw nummer verwijderen .
Met vriendelijke groet,
CBM Printing bv
Jacqueline Voogd
Dat is toch fijn zoiets , hadden alle politiekers maar de zelfde inzet
Ps ; katana verwacht daar over niet veel reacties hier , de mensheid in den belgique is dood , geen begrip meer , zeveren over den politiek en geen resultaat , dit is onmiddellijk resultaat en dat is en punt
Reageer dan meestal , laat mij gerust en doe er nog een schep bovenop , ben al in mijn laatste adem toe en lig op sterven enzv..
Geachte Nederlander ,
Graag wat begrip, ben een 78 jarige Belg op pensioen(klein) en krijg van jullie reklame faxen, kan daar niets mee aanvangen.
Antwoord 16.56 Re Begrip
Goedemiddag,
Met vriendelijke groet,
CBM Printing bv
Jacqueline Voogd
Ps ; katana verwacht daar over niet veel reacties hier , de mensheid in den belgique is dood , geen begrip meer , zeveren over den politiek en geen resultaat , dit is onmiddellijk resultaat en dat is en punt
-
Veel succes ermee... Na je Frans, Engels en Duits ook nog Digi... en dat op jouw leeftijd... 
-
katana schreef:Tom Boonen toont dat hij de slimste is , met zulk weer bachtelloorlekker schreef:tja, die Boonen-soap is het wel gebleken. De koerse is niet deze van Monaco-Balen-Monaco... (afgehaakt wegens ...)kwezel schreef:'t Is daarom dat ik niet naar Waregem ga vandaag. Zeker 90 km in het uur, mijn fiets kan de wind niet bijhouden of ik moest bonensoep gegeten hebben. Dan gaat het vanzelf.
Wij moesten er toch ook door, weer of geen weer. En onze bazen stelden zich daar geen vragen bij.
-
katana schreef:Mijn ouden tv Panasonic nog steeds in prima staat wordt afgedankt en worden verkockt voor een klein prijske![]()
Een nieuwe tv zal hem vervangen ' digitaal met Belgacom pakket
Zolang de mijne het nog doet, zal die niet vervangen worden. En als het dan toch zover moest zijn, want dat komt zeker, weet ik nog niet wat ik zal doen. Zeker geen telenet want die smijten de Duitse posten er af en dan kunnen wij niet meer kijken naar de mooie muzikale shows op die posten.
-
katana schreef: Er zijn nog vriendelijke Nederlanders met begrip
Geachte Nederlander ,
Antwoord 16.56 Re Begrip
Goedemiddag,
Met vriendelijke groet,
CBM Printing bv
Jacqueline Voogd
Je hebt nu wel de excuses gekregen van die hollanders, maar voor het zelfde geld krijg je binnen enkele dagen weer diezelfde reclame binnen. Je weet maar nooit, ik hoop voor jou dat ze je geschrapt hebben. Ik heb dat hier voor gehad en heb in totaal 22 mails gedaan en toen kreeg ik niks meer van die zever.