Katana's hoekje nr 2

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Mag dat tweede opening van katana's hoekje, ja dat mag

Liefst geen tweede opening van katana's hoekje
14
34%
Geen mening ,
5
12%
Duizend bommen en granaten , hopelijk geen tweede kanteling
1
2%
Bravo , deze tweede opening
21
51%

Totaal aantal stemmen: 41
Gast

28 feb 2010, 10:40

't Is daarom dat ik niet naar Waregem ga vandaag. Zeker 90 km in het uur, mijn fiets kan de wind niet bijhouden of ik moest bonensoep gegeten hebben. Dan gaat het vanzelf. :roll:

Mathieu

28 feb 2010, 15:00

katana schreef:Hoe zit het met de wind in Kuurne-Brussel-Kuurne deze namiddag ? :)
De organisatoren daar , voorspellen tussen vier en vijf een windsnelheid van 58/u , terwijl de weervoorspellers al 100/u in petto hebben :)

Katana, op het scherm dat ik nu gebruik en dat jij als je een antwoord schrijft ook gebruikt staat het antwoord. Links boven : Buienrader. Daar kan je één bepaalde stad intikken en ze gevven je dan welke de snelheid van de wind gaat zijn, hoeveel water er valt, wat temperatuur het dan is. Heb dat ook nog maar gisteren voor het eerste gebruikt hoor.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu

28 feb 2010, 15:01

kwezel schreef:'t Is daarom dat ik niet naar Waregem ga vandaag. Zeker 90 km in het uur, mijn fiets kan de wind niet bijhouden of ik moest bonensoep gegeten hebben. Dan gaat het vanzelf. :roll:

Hezel veel bonen en ajuinen dan, tot grote spijt ook van wie er dan achter je rijdt. :lol: :lol: :oops: :oops:

telloorlekker

28 feb 2010, 16:56

kwezel schreef:'t Is daarom dat ik niet naar Waregem ga vandaag. Zeker 90 km in het uur, mijn fiets kan de wind niet bijhouden of ik moest bonensoep gegeten hebben. Dan gaat het vanzelf. :roll:
tja, die Boonen-soap is het wel gebleken. De koerse is niet deze van Monaco-Balen-Monaco... (afgehaakt wegens ...) :lol:

katana

01 mar 2010, 11:03

telloorlekker schreef:
tja, die Boonen-soap is het wel gebleken. De koerse is niet deze van Monaco-Balen-Monaco... (afgehaakt wegens ...) :lol:
Tom Boonen toont dat hij de slimste is , met zulk weer bach :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

telloorlekker

01 mar 2010, 16:57

katana schreef:
telloorlekker schreef:
Volgens mij is het behalen van de overwinningspalm niet evenredig aan de pijn in z'n zadel. Moest dit z'n eerste rit geweest zijn, had hij ze wel uitgefietst ... :lol:

pitteke

01 mar 2010, 17:42

maar tll vogens mij zouden ze die gastjes moeten verplichten van alle dagen eens te kijken naar de echte renners van vroeger die voor veel minder als die verwendde kereltjes van nu door alle weer en wind koersten. :oops: :oops:
pitteke.
is en blijft een vlaming.

Choerrel

01 mar 2010, 17:57

De mannen van de vuilkar en de postbodes moeten er ook door en verdienen merkelijk veel minder dan die renners. Geen compassie ermee!

katana

02 mar 2010, 11:08

Choerrel schreef:De mannen van de vuilkar en de postbodes moeten er ook door en verdienen merkelijk veel minder dan die renners. Geen compassie ermee!

Het weer in Kuurne-Brussel-Kuurne , was zelfs geen weer om een hond door te jagen , geef Tommeke groot gelijk , afstappen en de pijp aan Maarten geven was de juiste beslissing :lol:

katana

02 mar 2010, 17:21

Er zijn nog vriendelijke Nederlanders met begrip

Er komt af en toe op mijn fax wat toe, verbruikt mijn inkt en mijn papier .
Reageer dan meestal , laat mij gerust en doe er nog een schep bovenop , ben al in mijn laatste adem toe en lig op sterven enzv..
Sommige storen zich daar niet aan en doen verder ..
Katana denkt dit is één brug te ver , maar een andere vriendelijke taktiek .

Geachte Nederlander ,

Graag wat begrip, ben een 78 jarige Belg op pensioen(klein) en krijg van jullie reklame faxen, kan daar niets mee aanvangen.
Mijn fax-inkt voorraad papier zijn beperkt.
Willen jullie mijn adres uitschakelen en niets meer sturen !
Vervolgens wens ik jullie goede zaken met uw spandoeken

Vriendelijke groeten Benoit.
Datum versturing verzonden 4;53 PM

Antwoord 16.56 Re Begrip

Goedemiddag,

onze excuses, wij zullen uw nummer verwijderen .

Met vriendelijke groet,

CBM Printing bv

Jacqueline Voogd

Dat is toch fijn zoiets , hadden alle politiekers maar de zelfde inzet :lol:

Ps ; katana verwacht daar over niet veel reacties hier , de mensheid in den belgique is dood , geen begrip meer , zeveren over den politiek en geen resultaat , dit is onmiddellijk resultaat en dat is en punt 8)

katana

03 mar 2010, 09:26

Mijn ouden tv Panasonic nog steeds in prima staat wordt afgedankt en worden verkockt voor een klein prijske :)
Een nieuwe tv zal hem vervangen ' digitaal met Belgacom pakket 8)

telloorlekker

03 mar 2010, 17:40

Veel succes ermee... Na je Frans, Engels en Duits ook nog Digi... en dat op jouw leeftijd... :lol:

Mathieu

03 mar 2010, 22:55

katana schreef:
telloorlekker schreef:

Wij moesten er toch ook door, weer of geen weer. En onze bazen stelden zich daar geen vragen bij.

Mathieu

03 mar 2010, 22:59

katana schreef:Mijn ouden tv Panasonic nog steeds in prima staat wordt afgedankt en worden verkockt voor een klein prijske :)
Een nieuwe tv zal hem vervangen ' digitaal met Belgacom pakket 8)

Zolang de mijne het nog doet, zal die niet vervangen worden. En als het dan toch zover moest zijn, want dat komt zeker, weet ik nog niet wat ik zal doen. Zeker geen telenet want die smijten de Duitse posten er af en dan kunnen wij niet meer kijken naar de mooie muzikale shows op die posten.

Mathieu

03 mar 2010, 23:02

katana schreef: Er zijn nog vriendelijke Nederlanders met begrip

Er komt af en toe op mijn fax wat toe, verbruikt mijn inkt en mijn papier .
Reageer dan meestal , laat mij gerust en doe er nog een schep bovenop , ben al in mijn laatste adem toe en lig op sterven enzv..
Sommige storen zich daar niet aan en doen verder ..
Katana denkt dit is één brug te ver , maar een andere vriendelijke taktiek .

Geachte Nederlander ,

Graag wat begrip, ben een 78 jarige Belg op pensioen(klein) en krijg van jullie reklame faxen, kan daar niets mee aanvangen.
Mijn fax-inkt voorraad papier zijn beperkt.
Willen jullie mijn adres uitschakelen en niets meer sturen !
Vervolgens wens ik jullie goede zaken met uw spandoeken

Vriendelijke groeten Benoit.
Datum versturing verzonden 4;53 PM

Antwoord 16.56 Re Begrip

Goedemiddag,

onze excuses, wij zullen uw nummer verwijderen .

Met vriendelijke groet,

CBM Printing bv

Jacqueline Voogd

Dat is toch fijn zoiets , hadden alle politiekers maar de zelfde inzet :lol:

Ps ; katana verwacht daar over niet veel reacties hier , de mensheid in den belgique is dood , geen begrip meer , zeveren over den politiek en geen resultaat , dit is onmiddellijk resultaat en dat is en punt 8)

Je hebt nu wel de excuses gekregen van die hollanders, maar voor het zelfde geld krijg je binnen enkele dagen weer diezelfde reclame binnen. Je weet maar nooit, ik hoop voor jou dat ze je geschrapt hebben. Ik heb dat hier voor gehad en heb in totaal 22 mails gedaan en toen kreeg ik niks meer van die zever.