Oefen hier gewone berichtjes en hun mogelijkheden
-
wibrinneke - Lid geworden op: 19 apr 2010, 18:26
Hallo, ik ben nieuw op seniorennet en ik oefen eens, ben benieuwd of iemand reageert.alvast bedankt!
Wibrinneke
Wibrinneke
ik hou van tuinieren, mijn hondje en mijn kater!
-
Oost-Vlaamse - Lid geworden op: 01 mei 2010, 10:31
Wat doe ik hier... proberen ook iets te doen wat velen doen die veel tijd hebben? Of wil ik gewoon deelnemen aan wat het moderne hedendaagse leven te bieden heeft?
En wat gebeurt er nu?
En wat gebeurt er nu?
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
Oost-Vlaamse -- Ja gelijk heb je , maar eens dat je vertrokken bent is het wel fijn om hier wat praatjes te slaan of oefenen om je geest aan de gang te houden en zeker om bij deze fantastische media wat bij te leren . Wees Welkom bij de oefenaars en veel plezier op het ganse Seniorennet

-
Oost-Vlaamse - Lid geworden op: 01 mei 2010, 10:31
Hey Cleopa,
Dank je wel voor je reactie... blijkbaar werkt het dus.
Ben jij, wat men noemt, de moderator van dit oefenforum... jij komt er veel in voor en telkens met vriendelijke en aanmoedigende woorden.
Misschien nu best naar een forum waar bepaalde zaken besproken worden en waar visies elkaar kunnen tegen komen.
Ik heb ook de chat geprobeerd... maar dat gaat me te vlug en te oppervlakkig. Waarschijnlijk zijn emoticons sturen niet mijn ding, en dat was zo'n beetje het enige wat die chats gaven buiten hallo en goeie dag.
Dus nu even zoeken naar een forum dat mij interesseert.
Nogmaal dank je wel en vriendelijke groeten.
Dank je wel voor je reactie... blijkbaar werkt het dus.
Ben jij, wat men noemt, de moderator van dit oefenforum... jij komt er veel in voor en telkens met vriendelijke en aanmoedigende woorden.
Misschien nu best naar een forum waar bepaalde zaken besproken worden en waar visies elkaar kunnen tegen komen.
Ik heb ook de chat geprobeerd... maar dat gaat me te vlug en te oppervlakkig. Waarschijnlijk zijn emoticons sturen niet mijn ding, en dat was zo'n beetje het enige wat die chats gaven buiten hallo en goeie dag.
Dus nu even zoeken naar een forum dat mij interesseert.
Nogmaal dank je wel en vriendelijke groeten.
-
Oost-vlaamse -- Bedankt voor de mooie woorden maar ik ben dus geen moderator en ben zoals de meeste hier een oefenaar die hier al enkele jaren bijna dagelijks vertoef . En 't is maar goed ook dat ik iets bijleer he , dat ik dikwijls voor kom hier
, is omdat ik het fijn vind om met dit media te werken en dat ik waar het ook kan help omdat andere personen ook kunnen genieten van hun pc zoals ik . Moest je Uw gading nergens vinden kom dan nog maar eens langs bij de oefenaars
Je weet maar nooit of je toch niet blijft hangen
nog de
PS: De Chat gaat me ook veel tevlug en ik had nog de langzaamste gekozen

PS: De Chat gaat me ook veel tevlug en ik had nog de langzaamste gekozen

-
kiwietje -- Klik op onderstaande regel en je bent in je topic , dan kan je daar verder oefenen en ook vragen stellen indien je vragen hebt natuurlijk . Nog veel plezier hier en op het ganse Seniorennet
http://www.seniorennet.be/forum/viewtopic.php?t=126769

http://www.seniorennet.be/forum/viewtopic.php?t=126769