Katana's hoekje nr 3
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Een gronige beurt begint altijd met een voetwassing , maar met mijn klein pensioen .....Mathieu schreef:Katana, mag dat deze zijn, die kent haar job heel goed en gaat steeds met fluwelen handen aan het werk.
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Oh, maar als het dàt maar is kan ze toch met je tenen beginnen hé...katana schreef:
Een gronige beurt begint altijd met een voetwassing , maar met mijn klein pensioen .....
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
En dan kan je er zelf voor zorgen dat de rest ook in orde komt, zelfs zonder aan je pensioen te komen. effen denken..................
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
De Standaard ; Westvleteren verkoopt uit geldnood trappist in Colruyt
Het veelgeprezen bier van de paters in Westvleteren zal binnenkort allicht te koop zijn bij Colruyt.De paters voelen zich genoodzaakt om deze'historische stijlbreuk' te plegen omdat de kosten voor de bebouwingen aan hun abdij hoger oplopen dan gedacht , zo staat woensdag in Het Laatste Nieuws.
De besprekingen met Colruyt zijn nog volop aan de gang.Mogelijk zal een soort degustatiebox in de winkelrekken komen , met drie flessen bier en een glas
Het veelgeprezen bier van de paters in Westvleteren zal binnenkort allicht te koop zijn bij Colruyt.De paters voelen zich genoodzaakt om deze'historische stijlbreuk' te plegen omdat de kosten voor de bebouwingen aan hun abdij hoger oplopen dan gedacht , zo staat woensdag in Het Laatste Nieuws.
De besprekingen met Colruyt zijn nog volop aan de gang.Mogelijk zal een soort degustatiebox in de winkelrekken komen , met drie flessen bier en een glas
-
Gast
Deze bewering is een beetje voorbarig, maar waar rook is . . . . . .katana schreef:De Standaard ; Westvleteren verkoopt uit geldnood trappist in Colruyt
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
En de Paters kunnen beter dat doen dan van die onmenselijke laffe flauwe zever te verkopen op radio en tv gelijk Leonard, dat kieken.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
Clausewitz - Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
Misschien denken die paters al aan de torenhoge gerechterlijke boetes die ze solidair gaan moeten betalen.Mathieu schreef:En de Paters kunnen beter dat doen dan van die onmenselijke laffe flauwe zever te verkopen op radio en tv gelijk Leonard, dat kieken.
Wie bewaakt de bewakers.
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Clause... solidair zeg je... bedoel je niet "solitair" ? In groep zal de boete nogal meevallen, maar solitair valt nog te bezien; niet elke boeteling doet aan zelfkastijding ... 
-
Nieuwsblad.be ; Goosens:'Herwig is crapuul de luxe'
Herwig Van Hove (71) heeft in het Canvasprogramma' Reyers laat ' brandhout gemaakt van driesterrenchef Peter Goosenq (46).Die man hakt nu op zijn beurt Van Hove aan spaanders ' Die man is zijn hele leven gefustreerd geweest en heeft niet anders gedaan dan mensen uitkafferen.'
Peter Goosens zelf is niet onder de indruk.
Hij is dé wijnproever , maar hij kan niet op zijn poten staan omdat hij zo doorvet en doorzopen is.Niemand houdt rekening met zijn mening.Dat is echt crapuul de luxe .
Herwig Van Hove (71) heeft in het Canvasprogramma' Reyers laat ' brandhout gemaakt van driesterrenchef Peter Goosenq (46).Die man hakt nu op zijn beurt Van Hove aan spaanders ' Die man is zijn hele leven gefustreerd geweest en heeft niet anders gedaan dan mensen uitkafferen.'
Peter Goosens zelf is niet onder de indruk.
Hij is dé wijnproever , maar hij kan niet op zijn poten staan omdat hij zo doorvet en doorzopen is.Niemand houdt rekening met zijn mening.Dat is echt crapuul de luxe .
-
Clausewitz - Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
Zou het 'CGKR-Centrum' van het paterke niet moeten ingrijpen? Leonard discrimineert herhaaldelijk in het publiek ganse groepen van mensen en verdoezelt de massale pedofilie in eigen milieu.Choerrel schreef:Ik zal er in mijn stamcafé aan denken.katana schreef:Vandaag De Zevende Dag :
De politieke wereld is opnieuw geschokt door de uitspraken aartsbisschop Léonard .
Wie bewaakt de bewakers.