Katana's hoekje nr 3

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Volhouden zolang als het nog kan

Stop er mee
5
18%
Merci katana
5
18%
Volhouden zolang als het nog kan
18
64%

Totaal aantal stemmen: 28

katana

25 okt 2010, 11:44

Zou graag een voetmassage hebben , naar 't schijnt help dat ...
Even een tussendoortje :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Mathieu

25 okt 2010, 11:50

Katana, mag dat deze zijn, die kent haar job heel goed en gaat steeds met fluwelen handen aan het werk.

Afbeelding
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

katana

25 okt 2010, 15:22

Mathieu schreef:Katana, mag dat deze zijn, die kent haar job heel goed en gaat steeds met fluwelen handen aan het werk.

Afbeelding
Een gronige beurt begint altijd met een voetwassing , maar met mijn klein pensioen ..... :lol:

telloorlekker

25 okt 2010, 16:23

katana schreef:
Een gronige beurt begint altijd met een voetwassing , maar met mijn klein pensioen ..... :lol:
Oh, maar als het dàt maar is kan ze toch met je tenen beginnen hé... :?: :lol:

Mathieu

26 okt 2010, 20:41

En dan kan je er zelf voor zorgen dat de rest ook in orde komt, zelfs zonder aan je pensioen te komen. effen denken..................

katana

27 okt 2010, 11:50

De Standaard ; Westvleteren verkoopt uit geldnood trappist in Colruyt

Het veelgeprezen bier van de paters in Westvleteren zal binnenkort allicht te koop zijn bij Colruyt.De paters voelen zich genoodzaakt om deze'historische stijlbreuk' te plegen omdat de kosten voor de bebouwingen aan hun abdij hoger oplopen dan gedacht , zo staat woensdag in Het Laatste Nieuws.

De besprekingen met Colruyt zijn nog volop aan de gang.Mogelijk zal een soort degustatiebox in de winkelrekken komen , met drie flessen bier en een glas :lol:
Gast

27 okt 2010, 21:22

katana schreef:De Standaard ; Westvleteren verkoopt uit geldnood trappist in Colruyt

Het veelgeprezen bier van de paters in Westvleteren zal binnenkort allicht te koop zijn bij Colruyt.De paters voelen zich genoodzaakt om deze'historische stijlbreuk' te plegen omdat de kosten voor de bebouwingen aan hun abdij hoger oplopen dan gedacht , zo staat woensdag in Het Laatste Nieuws.

De besprekingen met Colruyt zijn nog volop aan de gang.Mogelijk zal een soort degustatiebox in de winkelrekken komen , met drie flessen bier en een glas :lol:
Deze bewering is een beetje voorbarig, maar waar rook is . . . . . .

Mathieu

29 okt 2010, 15:34

En de Paters kunnen beter dat doen dan van die onmenselijke laffe flauwe zever te verkopen op radio en tv gelijk Leonard, dat kieken.

katana

29 okt 2010, 16:56

Mathieu schreef:En de Paters kunnen beter dat doen dan van die onmenselijke laffe flauwe zever te verkopen op radio en tv gelijk Leonard, dat kieken.
Groot gelijk Mathieu :lol:

Clausewitz

29 okt 2010, 16:59

Mathieu schreef:En de Paters kunnen beter dat doen dan van die onmenselijke laffe flauwe zever te verkopen op radio en tv gelijk Leonard, dat kieken.
Misschien denken die paters al aan de torenhoge gerechterlijke boetes die ze solidair gaan moeten betalen. :wink:
Wie bewaakt de bewakers.

telloorlekker

29 okt 2010, 20:11

Clause... solidair zeg je... bedoel je niet "solitair" ? In groep zal de boete nogal meevallen, maar solitair valt nog te bezien; niet elke boeteling doet aan zelfkastijding ... :lol:

katana

30 okt 2010, 10:49

Nieuwsblad.be ; Goosens:'Herwig is crapuul de luxe'

Herwig Van Hove (71) heeft in het Canvasprogramma' Reyers laat ' brandhout gemaakt van driesterrenchef Peter Goosenq (46).Die man hakt nu op zijn beurt Van Hove aan spaanders ' Die man is zijn hele leven gefustreerd geweest en heeft niet anders gedaan dan mensen uitkafferen.'

Peter Goosens zelf is niet onder de indruk.

Hij is dé wijnproever , maar hij kan niet op zijn poten staan omdat hij zo doorvet en doorzopen is.Niemand houdt rekening met zijn mening.Dat is echt crapuul de luxe .

katana

31 okt 2010, 08:45

Vandaag De Zevende Dag :

De politieke wereld is opnieuw geschokt door de uitspraken aartsbisschop Léonard . :)

Choerrel

31 okt 2010, 08:47

katana schreef:Vandaag De Zevende Dag :

De politieke wereld is opnieuw geschokt door de uitspraken aartsbisschop Léonard . :)
Ik zal er in mijn stamcafé aan denken.

Clausewitz

31 okt 2010, 09:01

Choerrel schreef:
katana schreef:Vandaag De Zevende Dag :
Ik zal er in mijn stamcafé aan denken.
Zou het 'CGKR-Centrum' van het paterke niet moeten ingrijpen? Leonard discrimineert herhaaldelijk in het publiek ganse groepen van mensen en verdoezelt de massale pedofilie in eigen milieu.
Wie bewaakt de bewakers.