WAT BRENGT ONS DE MODERNE WETENSCHAP ?
-
Zondervrees - Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00
Een punt-voor-punt weerlegging vn het artikel van Kennedy vind je hier.bluevelvet schreef:[…] Robert F. KENNEDY Jr., Officier van Justitie, onderzocht de doofpotaffaire van de regering met betrekking tot een kwik/autisme schandaal in vaccinaties.[…]
De sites die het oorspronkelijke artikel publiceerden hebben het al een tijdje verwijderd wegens grove fouten vanwege die mijnheer Kennedy.
Ni Dieu, Ni Maître
-
Reini - Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
BV tikte doordgemoedereerd:
Reini schreef hier eerder : "er is geen enkele wetenschapper die een vaccin gaat aanmaken waarvan hij op voorhand weet dat mensen er ziek van worden" Mensen zijn toch dom, te denken dat ze op wetenschappers volledig mogen betrouwen ! Je beter informeren reini !
De gevolgen van het gebruik van thimerosal zijn niet te tellen, er komen nog alle jaren nieuwe 'patienten' bij !_________________
Dat ik dom ben, weet ik al langer, maar me niet beschuldigen van uw idee dat ik wetenschappers zou betrouwen;
Natuurlijk maken zij fouten, leren met scha en schande, maar nooit met opzettelijk doel kwaad te berokkenen ( oorlogsdaden niet meerekenen)
Als men een vaccin aanmaakt, en dat doet zijn werk goed, zijn dat grote winsten voor het bedrijf.
In het andere geval staan er hen torenhoge processen te wachten.
Mensen doodmaken heeft de farmaceutische industrie nog nooit voordeel opgeleverd. Liever levend, dat brengt op.
Maar jij gelooft n liever alle roddel die verspreid wordt. Je beter informeren BLUE VELVET!
Reini schreef hier eerder : "er is geen enkele wetenschapper die een vaccin gaat aanmaken waarvan hij op voorhand weet dat mensen er ziek van worden" Mensen zijn toch dom, te denken dat ze op wetenschappers volledig mogen betrouwen ! Je beter informeren reini !
De gevolgen van het gebruik van thimerosal zijn niet te tellen, er komen nog alle jaren nieuwe 'patienten' bij !_________________
Dat ik dom ben, weet ik al langer, maar me niet beschuldigen van uw idee dat ik wetenschappers zou betrouwen;
Natuurlijk maken zij fouten, leren met scha en schande, maar nooit met opzettelijk doel kwaad te berokkenen ( oorlogsdaden niet meerekenen)
Als men een vaccin aanmaakt, en dat doet zijn werk goed, zijn dat grote winsten voor het bedrijf.
Mensen doodmaken heeft de farmaceutische industrie nog nooit voordeel opgeleverd. Liever levend, dat brengt op.
Maar jij gelooft n liever alle roddel die verspreid wordt. Je beter informeren BLUE VELVET!
-
bluevelvet - Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Zondervrees,Zondervrees schreef:Een punt-voor-punt weerlegging vn het artikel van Kennedy vind je hier.bluevelvet schreef:[…] Robert F. KENNEDY Jr., Officier van Justitie, onderzocht de doofpotaffaire van de regering met betrekking tot een kwik/autisme schandaal in vaccinaties.[…]
De sites die het oorspronkelijke artikel publiceerden hebben het al een tijdje verwijderd wegens grove fouten vanwege die mijnheer Kennedy.
Op sommige punten op het artikel van Robert F. Kennedy is er inderdaad tegen reactie gekomen - waarom pas 5 1/2 jaar later ? - maar niet op alles ! Kennedy richt zich niet speciaal tegen vaccins maar tegen de conserveringsproducten zoals Kwik. Is het oorspronkelijke artikel, welke immers nog altijd op de site Van Kennedy te vinden is, weerlegd ? ABSOLUUT NIET !
Als je alleen maar positieve berichten van onderzoekers of dokters leest lijkt alles in orde met thimerosal. Maar de vraag blijft nog steeds waarom men het dan toch verboden heeft in vele landen maar de USA er bleef mee doorgaan ?
Dat Big Pharma veel macht heeft weet men ondertussen wel al. Heeft VERSTRAETEN na de 'vergadering' Simpsomwood geen postje gekregen bij GlaxoSmithKline, maker van het vaccin ?
Als men zo zeker is dat thimerosal niet gelinkt is aan het ontstaan van autisme dan had ik graag gezien hoe men de aantijgingen van Dr. Boyd HALEY kan weerleggen. Maar daar heeft Skeptico het niet over gehad dacht ik.
BOYD HALEY (Professor of Chemistry, University of Kentucky), comments: IOM (Institute of Medecine)To Hold Workshop on Autism (& not vaccines)
"This is the old ploy of "looking were it ain't" if you don't want to find something. I have encouraged parents of autistic children in the USA to get urinary porphyrin profiles done to determine if their child shows signs of mercury toxicity. It is almost 100% that these children, at least those that have reported back to me, are moderate to extremely mercury toxic with regards to this clinical testing procedure. Just where would children less than 7 years of age obtain enough mercury to inhibit their porphyrin pathways? So the IOM suggests looking everywhere except where the most logical place would be, in the vaccines given to these children that contained thimerosal. The IOM ought to be ashamed of itself, if not for doing something scientifically dishonest, then for being so inept as to think vaccine exclusion from consideration of exclusion for autism causation would be accepted by the American public....."
"I think that the biological case against Thimerosal is so dramatically overwhelming anymore that only a very foolish or a very dishonest person with the credentials to understand this research would say that Thimerosal wasn’t most likely the cause of autism.
Interview of Dr. Boyd E. Haley by Teri Small
Gemarkeerde teksten door mij benadrukt.
-
Natuurljjk reini, stel je uw vertrouwen in wetenschappers als je dat schrijft : "er is geen enkele wetenschapper die een vaccin gaat aanmaken waarvan hij op voorhand weet dat mensen er ziek van worden" Jij zal misschien, als het nog mogelijk was, je kinderen laten vaccineren met thimerosal, ik niet hoor, als ik dat allemaal lees !Reini schreef:BV tikte doordgemoedereerd:
En van die torenhoge processen gaan we maar beter zwijgen zeker.
Speciaal ter attentie van reini en Paul Simoens : Gelieve jullie beter te INFORMEREN

-
Zondervrees - Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00
In de landen (ook in de VS) waar men geen thimerosal meer gebruikt in vaccins, is er sinds die stopzetting geen daling in het aantal nieuwe gevallen van autisme, integendeel. Er is dus geen oorzakelijk verband tussen autisme en het gebruik van thimerosal.
Ni Dieu, Ni Maître
-
Gast
Thimerosal wordt al niet meer sinds 2001 gebruikt in kindervaccins. Dat is dus al 10 jaar !! Zou dat autisme niet eerder te wijten zijn aan zekere religieuze indoctrinaties ?Zondervrees schreef:In de landen (ook in de VS) waar men geen thimerosal meer gebruikt in vaccins, is er sinds die stopzetting geen daling in het aantal nieuwe gevallen van autisme, integendeel. Er is dus geen oorzakelijk verband tussen autisme en het gebruik van thimerosal.
-
Reini - Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Vooral aan betere diagnoses denk ik Talisman.talisman schreef:Thimerosal wordt al niet meer sinds 2001 gebruikt in kindervaccins. Dat is dus al 10 jaar !! Zou dat autisme niet eerder te wijten zijn aan zekere religieuze indoctrinaties ?Zondervrees schreef:In de landen (ook in de VS) waar men geen thimerosal meer gebruikt in vaccins, is er sinds die stopzetting geen daling in het aantal nieuwe gevallen van autisme, integendeel. Er is dus geen oorzakelijk verband tussen autisme en het gebruik van thimerosal.
Een autist was vroeger gewoon ; "een rare", die bv toch wel heel goed kon onthouden of andere talenten had.
En méér bevolking op de globe, procentsgewijs méér autisme.
Je laatste zin is zeker waard om over na te denken.
-
Zondervrees schreef:In de landen (ook in de VS) waar men geen thimerosal meer gebruikt in vaccins, is er sinds die stopzetting geen daling in het aantal nieuwe gevallen van autisme, integendeel. Er is dus geen oorzakelijk verband tussen autisme en het gebruik van thimerosal.
Journal of American Physicians and Surgeons, spring 2006 :
EARLY DOWNWARD TRENDS in Neurodevelopmental Disorders Following Removal of Thimerosal-Containing Vaccines
http://www.jpands.org/vol11no1/geier.pdf
Op de vraag van het CDC om thimerosal uit de vaccins te houden was er meer ongerustheid voor de economische gevolgen van deze toepassing dan om gezondheidsredenen.
CDC's primary concern was the economic impacts on its pharmaceutical industry partners. "The big consideration was cost," says the federal health official. "A lot of CDC's friends in the vaccine industry had stockpiled Thimerosal-based vaccines. If they couldn't sell them the costs would total in the TENS OF MILLIONS OF DOLLARS" Time for CDC to Come Clean
In de plaats van de officiële en niet-officiële instanties te volgen over de voor- en nadelen van deze vaccins zou men er beter aan doen naar de moeders TE LUISTEREN die kampen met ONGEZONDE kinderen.
Kinderen die VÓÓR de vaccinaties GEZOND waren en die zij ZIEN achteruitgaan hebben kort NA de vaccinaties. Met bewijzen op tape's of video's, trekken zij aan de alarmbel. Mag men daar geen gehoor aangeven OF moet het in de doofpot gehouden worden ?
Ik begrijp niet goed dat er hier zijn die komen spotten met deze aandoeningen, alleen al omdat ik als bijbel-gelovige deze dingen aankaart.
BAH, VERFOEILIJK
-
Gast
Oud nieuws. Daar hebben we geen bijbelfanaten voor nodig.bluevelvet schreef::?:Zondervrees schreef:In de landen (ook in de VS) waar men geen thimerosal meer gebruikt in vaccins, is er sinds die stopzetting geen daling in het aantal nieuwe gevallen van autisme, integendeel. Er is dus geen oorzakelijk verband tussen autisme en het gebruik van thimerosal.
Journal of American Physicians and Surgeons, spring 2006 :
EARLY DOWNWARD TRENDS in Neurodevelopmental Disorders Following Removal of Thimerosal-Containing Vaccines
http://www.jpands.org/vol11no1/geier.pdf
Op de vraag van het CDC om thimerosal uit de vaccins te houden was er meer ongerustheid voor de economische gevolgen van deze toepassing dan om gezondheidsredenen.
CDC's primary concern was the economic impacts on its pharmaceutical industry partners. "The big consideration was cost," says the federal health official. "A lot of CDC's friends in the vaccine industry had stockpiled Thimerosal-based vaccines. If they couldn't sell them the costs would total in the TENS OF MILLIONS OF DOLLARS" Time for CDC to Come Clean
In de plaats van de officiële en niet-officiële instanties te volgen over de voor- en nadelen van deze vaccins zou men er beter aan doen naar de moeders TE LUISTEREN die kampen met ONGEZONDE kinderen.
Kinderen die VÓÓR de vaccinaties GEZOND waren en die zij ZIEN achteruitgaan hebben kort NA de vaccinaties. Met bewijzen op tape's of video's, trekken zij aan de alarmbel. Mag men daar geen gehoor aangeven OF moet het in de doofpot gehouden worden ?
Ik begrijp niet goed dat er hier zijn die komen spotten met deze aandoeningen, alleen al omdat ik als bijbel-gelovige deze dingen aankaart.
BAH, VERFOEILIJK :!:
-
Sorry hoor talisman maar heb hier het ALLERLAATSTE NIEUWS ontdekt dat ik je niet wil besparen. Het gaat om de gezondheid van ALLE kinderen, en niet om bijbelfanaten !talisman schreef: Oud nieuws. Daar hebben we geen bijbelfanaten voor nodig.
Menselijk DNA in vaccins mogelijk oorzaak autisme.!
Bron: Journal of Immunotoxicology, 2011; 8: 68-79 – 12 July 2011 .
Waarom moet de Farmaceutische Industrie zo hard schreeuwen, als er niets te vrezen valt ?
Een voormalig farma-onderzoekster, Helen Ratajczak, heeft waarschijnlijk de link gevonden tussen het MMR-vaccin (BMR-prik (bof-, mazelen- en rode hond)) en autisme. Ze ontdekte dat bijna alle gepubliceerde wetenschappelijke rapporten inzake autisme sinds 1943, het jaar dat er voor het eerst melding gemaakt werd van autisme melding maken van een ernstige verdenking van enerzijds de aanwezigheid van kwik (thimerosal) als conserveermiddel in vaccins en anderzijds van de BMR-vaccinatie aan jonge kinderen, als zeer vermoedelijke oorzaak van deze autismes.
Dr. Brian Strom, van de University of Pennsylvania’s, heeft in diverse panels gezeten van het IOM (Institute of Medicine) om overheden inzake vaccinatie-veiligheid te adviseren, zegt dat de huidige heersende mening onder medische wetenschappers is, dat vaccins wel gelinkt worden aan hersenschade, maar wetenschappelijk niet in verband worden gebracht met autisme. Vanuit een soort ivoren toren merkt hij op, dat hij het geen opmerkelijke conclusies vindt, die zij trekt uit haar peer-review.
Precies dáár waar Big Pharma zich altijd verschuilt achter de omgekeerde bewijslast, door te zeggen dat nog niet bewezen is dat iets NIET schadelijk is, zo draait Dr. RATAJCAK het nu om :
“Laat de farmaceutische industrie maar eens met bewijzen komen, hoe het kan dat lichaamsvreemd DNA wordt gevonden in levende menselijke lichamen op plaatsen waar de meeste schade wordt aangericht”.
Een aantal onafhankelijk wetenschappers worden door georkestreerde campagnes in diskrediet gebracht omdat hun onderzoek uitwees, dat er mogelijk een verband aantoonbaar was tussen vaccins en autisme.
WETENSCHAP = FAIR
Lees ook eens het artikel Vaccins als zwaar chemisch afval....?
Veilig genoeg om te injecteren, maar wel als chemisch afval verwerken. Omdat het kwik in de vaccins een bedreiging is voor de volksgezondheid. Vaccins als chemisch afval, hoe is het mogelijk....?
-
Gast
En blijkt over goed gezelschap te zijn:Het WantToKnow.info team bestaat uit een wereldwijd netwerk van onderzoekers en bezorgde burgers die zich toeleggen op het tot stand brengen van een transformatie van onze levens en de wereld.
Sommige van deze teamleden hebben belangrijke boeken geschreven welke op deze website zijn of worden samengevat. Anderen hebben belangrijke bijdragen geleverd aan het onthullen van grote schandalen. Zij zijn allemaal moedige burgers die hun nek uitsteken waar anderen dat niet durven. We delen de diepe overtuiging iedereen te inspireren om samen te werken om democratie te versterken, en een betere toekomst te bouwen voor onszelf en voor onze wereld.
Fred Burks - presidentiële tolk, website manager WTK Amerika, doofpotaffaire onderzoeker
Kristina Borjesson – bekroond journalist (Emmy), co-presentator radioprogramma
Norma Carr-Ruffino, PhD - Professor Management, auteur van negen boeken
Steven M. Greer, MD – arts, auteur, oprichter van ‘Disclosure Project’
David Ray Griffin, PhD – Professor, theoloog, auteur/redacteur van meer dan 20 boeken
Leonard Horowitz, DMD – Auteur, spreker, autoriteit op gebied van gezondheidszorg
Michael Levine – 25-jarig dierenarts
http://en.wikipedia.org/wiki/Steven_M._Greer
http://en.wikipedia.org/wiki/Leonard_Horowitz
http://www.sfsu.edu/~news/experts/Busin ... Norma.html
http://en.wikipedia.org/wiki/David_Ray_Griffin
-
En talisman, geen commentaar op de chemische afval verwerking van de verstreken vaccins , noch op het onderzoek van Dr. Ratajczak ?
OBJECTIEF blijven hé !
OBJECTIEF blijven hé !
-
Gast
Objectief blijven ? Kijk wie dit zegt !!!! http://en.wikipedia.org/wiki/Dariusz_Ratajczakbluevelvet schreef:En talisman, geen commentaar op de chemische afval verwerking van de verstreken vaccins , noch op het onderzoek van Dr. Ratajczak ?
OBJECTIEF blijven hé !
Die vent is al een jaartje dood en ontkende de holocaust. Zeer begane tiep met de mensheid.
Laatst gewijzigd door Gast op 16 jul 2011, 15:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-
talisman schreef:Objectief blijven ? Kijk wie dit zegt !!!! http://en.wikipedia.org/wiki/Dariusz_Ratajczakbluevelvet schreef:En talisman, geen commentaar op de chemische afval verwerking van de verstreken vaccins , noch op het onderzoek van Dr. Ratajczak ?
OBJECTIEF blijven hé !
Die vent is al een jaartje dood en ontkende de holocaust. Zeer begane tiep met de mensheid.
talisman,
Over wie heb je het ? ? ?
Mijn vorige posting niet goed gelezen waarschijnlijk.

Toen ONDERZOEKSTER, Helen Ratajczak werd gevraagd hoe ze erbij was gekomen om dit onderzoek nu uit te voeren, vertelde ze diplomatiek, dat ze tijdens haar tijd in de farmaceutische industrie, niet bevoegd was om wetenschappelijk ‘alles te publiceren’, wat ze had ontdekt. “Maar inmiddels ben ik gepensioneerd, en kan ik dus nu schrijven wat ik wil.”
-
Gast
Verder geen opmerkingen te maken over de overige personages Truttebel ?annabellen schreef:
In vorige reacties hierboven wordt wel degelijk over Helen Ratajczak gesproken, dus hij had dit kunnen weten....
Groetjes aan BV.