WAT BRENGT ONS DE MODERNE WETENSCHAP ?

Dit is de plaats voor filosofie, psychologie
Gast

17 jul 2011, 13:48

Paul Siemons schreef: Annabellen schreef:En nee, IK hou me liever bij de feiten......

8O 8O 8O 8O

Haal zo eens een paar "feiten waar u zich aan houd" aan...!

Mvg,
P.Siemons
U vraagt, wij draaien (leesvoer voor de zondagmiddag):

Het gebruik van dierlijke en menselijke cellen
in de productie van vaccins houdt grote risico's in
en kan kanker veroorzaken... :

MDCK-cellen (bij MDCK-cellen gaat het om een tumorigene cellijn, hetgeen wil zeggen dat die cellen in een gastorganisme tumoren/kanker kunnen vormen)
http://www.arznei-telegramm.de/html/200 ... 11_02.html

Product information H1N1-vaccin Optaflu :
http://www.ema.europa.eu/docs/en_GB/doc ... 046957.pdf
2. QUALITATIVE AND QUANTITATIVE COMPOSITION
Influenza virus surface antigens (haemagglutinin and neuraminidase)*, inactivated, of the following strains:
……………………………………….
* propagated in Madin Darby Canine Kidney (MDCK) cells
Vaccines and autism: a new scientific review
http://www.cbsnews.com/8301-31727_162-2 ... 91695.html

Artikel van The New England Journal of Medecine  :
Trial (Novartis) of 2009 Influenza A (H1N1) Monovalent MF59-Adjuvanted Vaccine
http://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NE ... Discussion

BMR vaccin op embryo's gekweekt‏ : http://www.spmsd.nl/176143/MMR-VaxPRO-P ... -26%29.pdf

Human Fetal Links with Some Vaccines
http://www.immunizationinfo.org/issues/ ... e-vaccines

Biotech company using cell lines from aborted babies in food enhancement testing
http://www.lifesitenews.com/news/biotec ... ncement-te

bluevelvet

17 jul 2011, 13:51

talisman, gelieve het niet te bont te maken, en jouw vergissing toe te geven, te veel gevraagd ?

Ik schreef het toch al dat je waarschijnlijk mijn VORIGE posting niet GOED gelezen had :idea:
Had je dat wel dan had je zulke stommiteit niet geschreven. Ik heb jou NIET naar die link verwezen. In MIJN link stond de FOTO van Mevrouw Ratajczak. Dan had je beter geweten.
talisman schreef: Objectief blijven ? Kijk wie dit zegt !!!! http://en.wikipedia.org/wiki/Dariusz_Ratajczak
Die vent is al een jaartje dood en ontkende de holocaust. Zeer begane tiep met de mensheid.
Hier een stukje citaat van mijn posting waarop jij vervolgens VERKEERD reageerde (door mij benadrukt).
bluevelvet schreef: Menselijk DNA in vaccins mogelijk oorzaak autisme.!
Bron: Journal of Immunotoxicology, 2011; 8: 68-79 – 12 July 2011 .

Waarom moet de Farmaceutische Industrie zo hard schreeuwen, als er niets te vrezen valt ?

Een voormalig farma-onderzoekster, Helen Ratajczak , heeft waarschijnlijk de link gevonden tussen het MMR-vaccin (BMR-prik (bof-, mazelen- en rode hond)) en autisme. ZE ontdekte dat bijna alle gepubliceerde wetenschappelijke rapporten inzake autisme sinds 1943, het jaar dat er voor het eerst melding gemaakt werd van autisme melding maken van een ernstige verdenking van enerzijds de aanwezigheid van kwik (thimerosal) als conserveermiddel in vaccins en anderzijds van de BMR-vaccinatie aan jonge kinderen, als zeer vermoedelijke oorzaak van deze autismes.

Dr. Brian Strom, van de University of Pennsylvania’s, heeft in diverse panels gezeten van het IOM (Institute of Medicine) om overheden inzake vaccinatie-veiligheid te adviseren, zegt ........
Enz, enz......
En dan heb je het lef om Annabellen onvriendelijk te behandelen en nog te menen dat BV maar BETERE INFORMATIE moet geven. En ik had het ook niet over religie, jouw opmerkingen zijn werkelijk ONGEPAST.
talisman schreef: Zeg Tuttebelle, daar stond enkel Dr.Ratajczak he ! BV moet maar betere informatie geven.
En dit is nog steeds een open deur instampen en heeft ook niks met religie te maken.

bluevelvet

17 jul 2011, 15:31

CONCLUSIE in verband met vaccins :

Men doet er goed aan zich vooraf goed te informeren of de aangeboden vaccins nog thimerosal bevatten !
Al hebben de meesten onder ons geen kinderen meer die moeten ingeënt worden tegen allerlei 'kinderziekten' is het toch voor ons ouderen van belang als we zinnens zijn om de griepprik te laten zetten.

Een uittreksel uit het online boek : Vaccinaties - de Verborgen Gevaren. T.C. Kuiper – van den Bos, Oostvoorne, 24 november 2009.

VOORWOORD :
Dit boek draag ik op aan alle ouders van alle kinderen die sinds de invoering van vaccinaties door deze onzinnige en gevaarlijke praktijken zijn beschadigd of overleden en daarnaast aan alle kinderen en volwassenen die nu moeten verder leven met de nadelige gevolgen van hun blootstellingen aan de gifspuiten van de gezondheidszorg, die nog steeds lak heeft aan de wetenschappelijke bewijzen voor de gevaren van vaccinaties.

" Vaccins ondermijnen het immuunsysteem en leiden op korte en langere termijn tot een breed scala van aandoeningen, waarop de farmacie dan weer – symptoombestrijdend – een winstgevend antwoord heeft.

Uit een onderzoek in Nederland in opdracht van minister J.M. Cramer van VROM kwam vast te staan dat de biocide Thimerosal al vanaf 31-12-2006 in Nederland geen toegelaten bestrijdingsmiddel meer is. Toch kocht de Nederlandse overheid – ondanks de groeiende stroom van evidenties voor de gevaren van deze stof tijdens het laatste decennium – in de voorzomer van 2009 toch nog Thimerosal-houdende vaccins in. Hoe geloofwaardig is de overheid eigenlijk nog ?
Uit nader onderzoek blijkt dat dit "Kwikbesluit" een uitzondering maakt voor amalgaamvullingen en farmaceutische producten ! ! !

Onze minster van VWS poneert in zijn wijsheid dat kwik uit vaccins binnen een week weer volledig uit het lichaam is afgevoerd via de ontlasting. Maar…….al die poep moet natuurlijk ergens heen. Dus komt die ingespoten kwik gewoon in het milieu terecht.......
Na een leven lang gevaccineerd en van amalgaamvullingen voorzien te zijn, eindigt iedereen onherroepelijk als een door kwik vervuild lijk. Indachtig dit Kwikbesluit zou dan volgens mij toch de wet op de lijkbezorging moeten worden veranderd. Kwik spuiten en kiezen vullen met amalgaam, oké, maar daarna niet meer de grond in. Alle nabestaanden in optocht naar het gemeentelijk depot voor klein chemisch afval, of contact zoeken met de verwerker van kwik houdende afvalstoffen.

Men meet met twee maten. Want waarom wordt er in dat Kwikbesluit een uitzondering gemaakt voor de farmaceutische industrie en de amalgaamverwerking, terwijl voor beide toepassingen al een goed alternatief voorhanden is ? Waarom eigenlijk staat in Nederland de farmacie boven de wet ??? "

Ik weet niet hoe het staat in België, ik heb me nog nooit laten inenten tegen de griep ! Misschien eens vragen aan de behandelende geneesheer wat er zoal in de spuit zit van ingrediënten ?
Als hij het AL weet !

Over de Mexicaanse griep in 2009 staat er te lezen :
-------------------------------------------------------------
"- In Canada bleek dat na het vaccineren van 12 miljoen mensen tegen de seizoensgriep de gevaccineerde mensen tweemaal zo vaak de Mexicaanse griep opliepen dan de niet-gevaccineerde bevolking.
- In Duitsland wil de overheidselite zichzelf plus het leger laten vaccineren met vaccins die geen adjuvants bevatten en daarom veiliger lijken te zijn. De gevaarlijker, maar goedkopere adjuvant-bevattende vaccins zijn bestemd voor het gewone volk.
- Enkele dagen nadat men in Zweden begon met de vaccinaties tegen de Mexicaanse griep lagen er al een paar honderd mensen in het ziekenhuis, veelal vanwege extreem heftige immuun reacties vanwege het feit dat de vaccins als adjuvant een combinatie van squaleen plus elektro-actieve stoffen bevatten, waardoor eiwitten in de vaccins kunnen vervormen, waardoor ze veranderen in onnatuurlijke antigenen. Een handvol mensen is al overleden....."

En dat de pandemie ver overroepen was is geweten. Miljoenen dollars verspild aan Tamiflu. Maar daar heb ik het al over gehad. Terwijl miljoenen mensen aan het uitsterven zijn van honger in Afrika. En dat is ook moderne WETENschap :idea: :( :(
Gast

17 jul 2011, 15:46

annabellen schreef:
bluevelvet schreef:CONCLUSIE in verband met vaccins :

Men doet er goed aan zich vooraf goed te informeren of de aangeboden vaccins nog thimerosal bevatten !
Al hebben de meesten onder ons geen kinderen meer die moeten ingeënt worden tegen allerlei 'kinderziekten' is het toch voor ons ouderen van belang als we zinnens zijn om de griepprik te laten zetten.

Een uittreksel uit het online boek : Vaccinaties - de Verborgen Gevaren. T.C. Kuiper – van den Bos, Oostvoorne, 24 november 2009.

VOORWOORD :
Dit boek draag ik op aan alle ouders van alle kinderen die sinds de invoering van vaccinaties door deze onzinnige en gevaarlijke praktijken zijn beschadigd of overleden en daarnaast aan alle kinderen en volwassenen die nu moeten verder leven met de nadelige gevolgen van hun blootstellingen aan de gifspuiten van de gezondheidszorg, die nog steeds lak heeft aan de wetenschappelijke bewijzen voor de gevaren van vaccinaties.

" Vaccins ondermijnen het immuunsysteem en leiden op korte en langere termijn tot een breed scala van aandoeningen, waarop de farmacie dan weer – symptoombestrijdend – een winstgevend antwoord heeft.

Uit een onderzoek in Nederland in opdracht van minister J.M. Cramer van VROM kwam vast te staan dat de biocide Thimerosal al vanaf 31-12-2006 in Nederland geen toegelaten bestrijdingsmiddel meer is. Toch kocht de Nederlandse overheid – ondanks de groeiende stroom van evidenties voor de gevaren van deze stof tijdens het laatste decennium – in de voorzomer van 2009 toch nog Thimerosal-houdende vaccins in. Hoe geloofwaardig is de overheid eigenlijk nog ?
Uit nader onderzoek blijkt dat dit "Kwikbesluit" een uitzondering maakt voor amalgaamvullingen en farmaceutische producten ! ! !

Onze minster van VWS poneert in zijn wijsheid dat kwik uit vaccins binnen een week weer volledig uit het lichaam is afgevoerd via de ontlasting. Maar…….al die poep moet natuurlijk ergens heen. Dus komt die ingespoten kwik gewoon in het milieu terecht.......
Na een leven lang gevaccineerd en van amalgaamvullingen voorzien te zijn, eindigt iedereen onherroepelijk als een door kwik vervuild lijk. Indachtig dit Kwikbesluit zou dan volgens mij toch de wet op de lijkbezorging moeten worden veranderd. Kwik spuiten en kiezen vullen met amalgaam, oké, maar daarna niet meer de grond in. Alle nabestaanden in optocht naar het gemeentelijk depot voor klein chemisch afval, of contact zoeken met de verwerker van kwik houdende afvalstoffen.

Men meet met twee maten. Want waarom wordt er in dat Kwikbesluit een uitzondering gemaakt voor de farmaceutische industrie en de amalgaamverwerking, terwijl voor beide toepassingen al een goed alternatief voorhanden is ? Waarom eigenlijk staat in Nederland de farmacie boven de wet ??? "

Ik weet niet hoe het staat in België, ik heb me nog nooit laten inenten tegen de griep ! Misschien eens vragen aan de behandelende geneesheer wat er zoal in de spuit zit van ingrediënten ?
Als hij het AL weet !

Over de Mexicaanse griep in 2009 staat er te lezen :
-------------------------------------------------------------
"- In Canada bleek dat na het vaccineren van 12 miljoen mensen tegen de seizoensgriep de gevaccineerde mensen tweemaal zo vaak de Mexicaanse griep opliepen dan de niet-gevaccineerde bevolking.
- In Duitsland wil de overheidselite zichzelf plus het leger laten vaccineren met vaccins die geen adjuvants bevatten en daarom veiliger lijken te zijn. De gevaarlijker, maar goedkopere adjuvant-bevattende vaccins zijn bestemd voor het gewone volk.
- Enkele dagen nadat men in Zweden begon met de vaccinaties tegen de Mexicaanse griep lagen er al een paar honderd mensen in het ziekenhuis, veelal vanwege extreem heftige immuun reacties vanwege het feit dat de vaccins als adjuvant een combinatie van squaleen plus elektro-actieve stoffen bevatten, waardoor eiwitten in de vaccins kunnen vervormen, waardoor ze veranderen in onnatuurlijke antigenen. Een handvol mensen is al overleden....."

En dat de pandemie ver overroepen was is geweten. Miljoenen dollars verspild aan Tamiflu. Maar daar heb ik het al over gehad. Terwijl miljoenen mensen aan het uitsterven zijn van honger in Afrika. En dat is ook moderne WETENschap :idea: :( :(
Sorry, té vroeg op 't knopje gedrukt, dus zonder tekst (moderator : te verwijderen ?)...

Mooie en te overdenken conclusie zo ! Hoewel "conclusie"; er is nog zooooveel meer bekend, maar al een heel goed begin bij dit wakkerschudden van de mensheid...

Voor nadere informatie ingrediënten medicijnen/vaccins, zie de site van de EU (ook en zelfs voor geneesheren te consulteren) : http://www.ema.europa.eu

Enne... "bluevelvet", kennen we elkaar al via de link Gent ? Je schrijfstijl komt me ergens bekend voor...

Zondervrees

17 jul 2011, 16:24

bluevelvet schreef:[…] Vaccins ondermijnen het immuunsysteem […]
Wat een onzin! Iemand die dit schrijft of citeert is niet op de hoogte van de werking van vaccins.
In dat boekje van die mevrouw T.C. Kuiper – van den Bos vind je overigens diezelfde verwarring over een stof en verbindingen met diezelfde stof. Alsof de inname van natriumchloride hetzelfde zou zijn als de inname van natrium en chloor… En dan wordt methyl-kwik nog eens verward met ethyl-kwik…
En dan squaleen! De hoeveelheid van dat goedje die je binnenkrijgt is gewoon minimaal vergeleken met het squaleen dat al in je lijf zit. 10% van je lederhuid bestaat uit dat goedje.
Conclusie: vaccins werken en zorgen ervoor dat een heleboel mensen niet nodeloos ziek worden en bespaard worden van de eventuele gevolgen van bepaalde ernstige ziekten.
Al de rest is bangmakerij en reclame voor zogenaamde alternatieve kwakzalverij zoals homeopathie, Bachbloesem-therapie etc.
Ni Dieu, Ni Maître
Gast

17 jul 2011, 17:26

Zondervrees schreef:
bluevelvet schreef:[…] Vaccins ondermijnen het immuunsysteem […]
Wat een onzin! Iemand die dit schrijft of citeert is niet op de hoogte van de werking van vaccins.
In dat boekje van die mevrouw T.C. Kuiper – van den Bos vind je overigens diezelfde verwarring over een stof en verbindingen met diezelfde stof. Alsof de inname van natriumchloride hetzelfde zou zijn als de inname van natrium en chloor… En dan wordt methyl-kwik nog eens verward met ethyl-kwik…
En dan squaleen! De hoeveelheid van dat goedje die je binnenkrijgt is gewoon minimaal vergeleken met het squaleen dat al in je lijf zit. 10% van je lederhuid bestaat uit dat goedje.
Conclusie: vaccins werken en zorgen ervoor dat een heleboel mensen niet nodeloos ziek worden en bespaard worden van de eventuele gevolgen van bepaalde ernstige ziekten.
Al de rest is bangmakerij en reclame voor zogenaamde alternatieve kwakzalverij zoals homeopathie, Bachbloesem-therapie etc.
Feiten :

Advies van het CBG (College Beoordeling Geneesmiddelen) uit 1998 :

Naar aanleiding van de thans ter beschikking staande gegevens heeft het College besloten om de volgende waarschuwing in de I B1 tekst op te nemen:

"In verband met de aanwezigheid van thiomersal in de 15 ml multidose-presentatie, wordt vanwege de hoge ethylkwikbelasting aangeraden om deze presentatievorm niet bij kinderen jonger dan zes jaar te gebruiken bij primaire immunodeficiënties".
http://www.cbg-meb.nl/CBG/nl/humane-gen ... efault.htm

Ik ben in het bezit van 4 wetenschappelijke documenten over de toxische effecten van ethylkwikverbinding in vaccins. Kinderen van een half jaar tot 4 jaar lopen groot risico. Zwangeren met een zich nog opbouwende vrucht in hun buik lopen risico.

De WHO heeft in 2009 inenting met het mexico-griep-vaccin van kinderen onder de tien jaar ontraden en nochtans heeft men dit advies naast zich neergelegd.

Feiten....

Zondervrees

17 jul 2011, 17:52

annabellen schreef:[…] De WHO heeft in 2009 inenting met het mexico-griep-vaccin van kinderen onder de tien jaar ontraden […]
Jokkebrok! Zie o.a. hier.
Overigens graag een link naar de bron van je wetenschappelijke rapporten. Of worden die enkel verspreidt onder wonderdokters en hun adepten?
Ni Dieu, Ni Maître
Gast

17 jul 2011, 18:40

Zondervrees schreef:
annabellen schreef:[…] De WHO heeft in 2009 inenting met het mexico-griep-vaccin van kinderen onder de tien jaar ontraden […]
Overigens graag een link naar de bron van je wetenschappelijke rapporten. Of worden die enkel verspreidt onder wonderdokters en hun adepten?
http://www.who.int/csr/disease/swineflu ... index.html
SAGE recommended the use of a single dose of vaccine in adults and adolescents, beginning at the age of 10 years

Hier een paar linken naar studies geplukt uit de pdf's :

Studies related to health risks imposed by thimerosal
D.A. Geier, P.G. King, M.R. Geier, Mitochondrial dysfunction, impaired oxidative-reduction
activity, degeneration, and death in human neuronal and fetal cells induced by
low-level exposure to thimerosal and other metal compounds, Toxicol. Environ. Chem., 91/4
(2009) 735-749. DOI: 10.1080/02772240802246458
http://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1 ... 0802246458

A 2003 report published by the Journal of American Physicians and Surgeons, conducted by Drs. Mark. Geier and David Geier, asserts strong epidemiological evidence for a link between mercury exposure from Thimerosal-preserved childhood vaccines and neurodevelopment disorders.. .
http://www.vce.org/mercury/geier.pdf

Gast

17 jul 2011, 19:35

Ik was de squaleen nog vergeten :

"MF-59 (Squalene) is listed by the U.S. National Library of Medicine as being too dangerous for human use. Squalene is not licensed for use in the U.S.

http://www.americanchronicle.com/articles/view/119668

Voorlopig is dit genoeg dacht ik zo....

Zondervrees

17 jul 2011, 20:48

annabellen schreef:
Zondervrees schreef:
http://www.who.int/csr/disease/swineflu ... index.html
SAGE recommended the use of a single dose of vaccine in adults and adolescents, beginning at the age of 10 years
Leugenaar! Hier het volledige citaat: "The experts noted that a variety of pandemic vaccines, including live attenuated and both adjuvanted and non-adjuvanted inactivated vaccines, have now been licensed for use by regulatory authorities. SAGE recommended the use of a single dose of vaccine in adults and adolescents, beginning at the age of 10 years, provided such use is consistent with indications from regulatory authorities.

Data on immunogenicity in children older than 6 months and younger than 10 years are limited and more studies are needed. Where national authorities have made children a priority for early vaccination, SAGE recommended that priority be given to the administration of one dose of vaccine to as many children as possible. SAGE further stressed the need for studies to determine dosage regimens effective in immunocompromised persons." (cursief door mij)
annabellen schreef:Hier een paar linken naar studies geplukt uit de pdf's : […] D.A. Geier, P.G. King, M.R. Geier […] Drs. Mark. Geier and David Geier, […]
De Geiers, père et fils, hebben al lang afgedaan. Papa Geier is de chemicus die niet weet wat het verschil is tussen ethyl en methyl…
Laatst gewijzigd door Zondervrees op 17 jul 2011, 21:11, 2 keer totaal gewijzigd.
Ni Dieu, Ni Maître
Gast

17 jul 2011, 20:48

Ik was de squaleen nog vergeten :

"MF-59 (Squalene) is listed by the U.S. National Library of Medicine as being too dangerous for human use. Squalene is not licensed for use in the U.S.

Zondervrees

17 jul 2011, 21:08

annabellen schreef:Ik was de squaleen nog vergeten :

Squalene komt natuurlijk in het menselijk lichaam voor: het vormt ± 10% van de lederhuid.
Ni Dieu, Ni Maître

Zondervrees

17 jul 2011, 21:21

Henriette 2 schreef:[…] Allé, Z.V. nog met z'n liegebeesten […]
Ik toon aan dat er leugens verkocht worden, dat er aan mine-quoting gedaan wordt etc. En dan zeg ik dat ook, mét onderbouwing.
Ni Dieu, Ni Maître

Zondervrees

17 jul 2011, 21:42

annabellen schreef:Ik was de squaleen nog vergeten :

Het is ook gewoonweg gelogen. Op de site van de National Library of Medicine is er gewoonweg niks te vinden.
De link door anabellen opgegeven is een artikel van een anti-vacc site, waarin wederom een link staat die nergens uitkomt.
Leugens dus.
Ni Dieu, Ni Maître

bluevelvet

17 jul 2011, 22:07

Zondervrees schreef:
Henriette 2 schreef:[…] Allé, Z.V. nog met z'n liegebeesten […]
Ik toon aan dat er leugens verkocht worden, dat er aan mine-quoting gedaan wordt etc. En dan zeg ik dat ook, mét onderbouwing.
Jij kunt absoluut niet aantonen dat er leugens verkocht worden ! Al wat je onderbouwt wordt even snel tegen gesproken. Jij tracht de verwoestingen van vaccinaties goed te praten. Het gaat er bij jou niet in dat een heleboel oprechte mensen wereldwijd, met kennis van zaken om onze gezondheid bekommerd zijn.

Als Big Pharma niet meer geld kan verdienen aan 'gezonde' mensen dan zullen ze wel maken dat ze ons 'preventief' kunnen verzorgen. Vandaar de ANTI -griepprik, ANTI-baarmoederhalskankerprik, ANTI-hepatitis B prik, enz. Voor deze laatste is het wel heel zeker dat velen er nooit zullen geconfronteerd mee worden. Toch moet er 'preventief' gevaccineerd worden.
KASSA, KASSA voor Big Pharma.