Er worden steeds meer Paranormale kinderen geboren.
-
Reini - Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Hopelijk doet dit enkelen de ogen openen.
Wij hebben eens 1 aflevering gezien toen ie met baby's praatte ; jongens Wat een onzin! En die ouders geloofden daarin!
Wat hij deed was gewoon een stukje opvoedkunde met fantasie.
Heel makkelijk trouwens; kindjes konden geen weerwoord bieden.
Wij hebben eens 1 aflevering gezien toen ie met baby's praatte ; jongens Wat een onzin! En die ouders geloofden daarin!
Wat hij deed was gewoon een stukje opvoedkunde met fantasie.
Heel makkelijk trouwens; kindjes konden geen weerwoord bieden.
-
Zondervrees - Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00
Dus als iemand mij met de grootste ernst vertelt dat de aarde hol is en wij aan de binnenkant wonen, dan moet ik dat bekijken vanuit de invalshoek van die ander? Wat maakt dat dan uit? Dan kan je er toch alleen maar op wijzen dat dat een hartstikke foute invalshoek is?angelica schreef:[...] Misschien is het zo slecht nog niet om te trachten iets te bekijken vanuit de invalshoek van een ander, ook al stemt die niet overeen met je eigen overtuigingen?
Ni Dieu, Ni Maître
-
Clausewitz - Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
ZV
Hier was ooit een hollandse bijbelgelovige, die ons bewees dat de aarde hol is en wij aan de binnenkant wonen.Ze behoorde tot die nieuwe fanatieke bijbelclubjes, die terug het warm water hebben uitgevonden.Dus als iemand mij met de grootste ernst vertelt dat de aarde hol is en wij aan de binnenkant wonen,
Wie bewaakt de bewakers.
-
angelica - Lid geworden op: 13 jun 2011, 12:14
Heb het filmpje gezien. Is inderdaad schokkend om te zien. Maar dan heb ik nog steeds de vraag : hoe kan die mens nu al die details aangaande overleden personen weten?
vriendelijke groet
vriendelijke groet
Schoonheid ligt in het oog van de toeschouwer
-
janx - Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52
Ja, en vooral de onderstaande stukjes van de voor en tegenstanders.bocuse schreef:http://spiritualiteit.blog.nl/onderwerp ... -oplichter
Misschien dit ook eens lezen, vooraleer je begint te kwijlen....
Dan zal je je al gauw gaan afvragen wie wordt hier opgelicht. Oorlog om de kijkcijfers, voor dat doel doet men veel, is in TV- land heel normaal. Dus zwart maken waar het kan ter eigen glorie. Men vraagt zich niet eens af waar het wel juist is geweest maar die éne ( z.g.n. misser of het in scené gezette ) is maat gevend. Waar zie ik dit meer gebeuren?
Alles is Één en die Éne is Alles.
-
Zondervrees - Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00
Derek Ogilvie, definitief door de mand gezakt. Alhier.
Ni Dieu, Ni Maître
-
janx - Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52
Ik denk dat je nog al vlug een conclusie trekt. De wetenschapper op het eind van het youte,be filmpje, die de hersen onderzoek deed moet beamen dat er wel wezenlijk wat gebeurt in de hersenen van Derek. Dus er vind wat plaats wat ook die wetenschapper niet kan verklaren. En om nu te zeggen dat Derek door de mand valt is wel een beetje te vroeg gejubel. Immers al onze activiteiten zijn via de hersenen zowel in als uit naar de buitenwereld?Zondervrees schreef:Derek Ogilvie, definitief door de mand gezakt. Alhier.
Ook in hebben van bijzondere gaven is het ook steeds moeilijk om alles verklaarbaar te vertalen naar het gewone van deze wereld.
Alles is Één en die Éne is Alles.
-
Fazal
Misschien heb je wel gelijk ZV, maar het kan misschien toch interessant zijn om dit hier ook eens te lezen.Zondervrees schreef:Een (hersen-)cel 'vertelt' niets aan een andere (hersen-)cel. Er worden neurotransmitters verstuurd.Fazal schreef:[…] Ze kunnen dus zeker ook niet zien 'wàt' de ene hersencel aan de andere vertelt.
-
Henriette 2 - Lid geworden op: 24 feb 2007, 15:51
Derek Ogilvie, definitief door de mand gezakt??
"....... Dat is zeker waar, maar ik vraag me dan toch af of dat bij de programmamakers van RamBam ook zo werkt: als ze nou echt NIET willen geloven, is daar dan zo weinig bewijs voor nodig als we vanavond hebben kunnen zien, om dat voor elkaar te krijgen?"
http://spiritualiteit.blog.nl/onderwerp ... -oplichter
En ook ik moet zeggen dat ik het niet echt een duidelijke ontmaskering kan noemen.
http://spiritualiteit.blog.nl/onderwerp ... voor-ophef
....En ook ik (Henriette) had héél wat spectaculairders verwacht van deze "ontmaskering"
Ik was gewoon teleurgesteld...was dat nou alles, die z.g."ontmaskering???" hè! hè!
"....... Dat is zeker waar, maar ik vraag me dan toch af of dat bij de programmamakers van RamBam ook zo werkt: als ze nou echt NIET willen geloven, is daar dan zo weinig bewijs voor nodig als we vanavond hebben kunnen zien, om dat voor elkaar te krijgen?"
http://spiritualiteit.blog.nl/onderwerp ... -oplichter
En ook ik moet zeggen dat ik het niet echt een duidelijke ontmaskering kan noemen.
http://spiritualiteit.blog.nl/onderwerp ... voor-ophef
....En ook ik (Henriette) had héél wat spectaculairders verwacht van deze "ontmaskering"
Ik was gewoon teleurgesteld...was dat nou alles, die z.g."ontmaskering???" hè! hè!
-
angelica - Lid geworden op: 13 jun 2011, 12:14
Kijk, ik geloof zeker niet in alles wat een helderziende me verteld, omdat ik al meer dan een keertje ondervonden heb dat niet altijd alles met de werkelijkheid overeenkomt. Maar... soms gebeurden er ook zaken die werkelijk onverklaarbaar zijn. Ik spreek hier uit eigen ervaringen, ik heb dingen zien gebeuren waarvan men wel moet denken : "hoe kan dit mogelijk zijn?"
Nu, de manier waarop die mens zogezegd "ontmaskerd" werd, vond ik erover. Hoe kan je een mens op die manier vernederen ! En dan is hij zelfs nog niet eens ontmaskerd, want op het einde, bleek de uitslag van het EEG wel in zijn voordeel te zijn.
En dan heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag : "hoe kan deze mens al die details weten als hij voor een totaal onbekend publiek staat? Hoe kan hij zulke nauwkeurige informatie doorgeven over mensen die hij niet kent."
Ik ben ervan overtuigd dat er veel meer is tussen hemel en aarde dan wij beseffen, maar ik ben me er zeer zeker van bewust dat er mensen zijn die uit hun "paranormale begaafdheid" een flinke duit willen slaan. Hiermee richten ze zich dan tot een select, welstellend publiek, de minder kapitaalkrachtige mens blijft in de kou staan met zijn vragen en problemen. Als men dat spiritualiteit noemen kan???
vriendelijke groet
Nu, de manier waarop die mens zogezegd "ontmaskerd" werd, vond ik erover. Hoe kan je een mens op die manier vernederen ! En dan is hij zelfs nog niet eens ontmaskerd, want op het einde, bleek de uitslag van het EEG wel in zijn voordeel te zijn.
En dan heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag : "hoe kan deze mens al die details weten als hij voor een totaal onbekend publiek staat? Hoe kan hij zulke nauwkeurige informatie doorgeven over mensen die hij niet kent."
Ik ben ervan overtuigd dat er veel meer is tussen hemel en aarde dan wij beseffen, maar ik ben me er zeer zeker van bewust dat er mensen zijn die uit hun "paranormale begaafdheid" een flinke duit willen slaan. Hiermee richten ze zich dan tot een select, welstellend publiek, de minder kapitaalkrachtige mens blijft in de kou staan met zijn vragen en problemen. Als men dat spiritualiteit noemen kan???
vriendelijke groet
Schoonheid ligt in het oog van de toeschouwer
-
Reini - Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Angelica, het hangt er maar vanaf wat er gezegd wordt: onlangs is zulk koppel ontmaskerd die echt wel veel details wisten over hun publiek.
Bleek dat zij werden "gesteund" door oortjes, van iemand die aan alle info geraakte van de bezoekers: zij moesten bij het binnenkomen hun naam doorgeven.
Dan is het pad geöpend voor de bedriegerij en het grote geld.
Blijf er dus een beetje sceptisch tegenover.
Want zo gaat het altijd: zo lang men het niet begrijpt, zijn de onnozelste truuken impressionant.
En een stuk psychologie +body language van het slachtoffer is steeds mooi meegenomen.
Laat je niet beetnemen.
Bleek dat zij werden "gesteund" door oortjes, van iemand die aan alle info geraakte van de bezoekers: zij moesten bij het binnenkomen hun naam doorgeven.
Dan is het pad geöpend voor de bedriegerij en het grote geld.
Blijf er dus een beetje sceptisch tegenover.
Want zo gaat het altijd: zo lang men het niet begrijpt, zijn de onnozelste truuken impressionant.
En een stuk psychologie +body language van het slachtoffer is steeds mooi meegenomen.
Laat je niet beetnemen.
-
Henriette 2 - Lid geworden op: 24 feb 2007, 15:51
Vond jij dat dan 'n 'ontmaskering?'angelica schreef:
Nu, de manier waarop die mens zogezegd "ontmaskerd" werd, vond ik erover. Hoe kan je een mens op die manier vernederen !
Heb jij Derek's commentaar gehoord tijdens die "ontmaskering?"
Gek hè? Dat we daarover niks van hem zelf gehoord hebben.
Ik had op z'n minst zijn antwoord willen horen....maar niks hoor...
Laatste woord was van de programmamakers en... floep! Uitzending gedaan!
-
wayti - Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
onlangs is zulk koppel ontmaskerd die echt wel veel details wisten over hun publiek. Bleek dat zij werden "gesteund" door oortjes, van iemand die aan alle info geraakte van de bezoekers: zij moesten bij het binnenkomen hun naam doorgeven.
Wie? waar? wanneer.. zou zondervrees vragen..
Wie? waar? wanneer.. zou zondervrees vragen..
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.
-
wayti - Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Het is erg dat ze leugens moeten gebruiken om hun gelijk te (proberen) bewijzen. Typisch skepp, kijk naar de reacties van zondervrees... Ik ben een leugenaar en daarmee is de kous af volgens hem, maar een verklaring geven, dat kunnen ze niet...Vond jij dat dan 'n 'ontmaskering?'
Heb jij Derek's commentaar gehoord tijdens die "ontmaskering?"
Gek hè? Dat we daarover niks van hem zelf gehoord hebben.
Ik had op z'n minst zijn antwoord willen horen....maar niks hoor...
Laatste woord was van de programmamakers en... floep! Uitzending gedaan
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.