Wat staat er op de foto

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!
Gast

31 jan 2012, 21:27

luchtbevochtiger voila da was't :roll:

mickie
Lid geworden op: 30 apr 2005, 04:00
Locatie: Vlaams Brabant

31 jan 2012, 21:30

het ziet er precies moeielijker uit ,dan ik dacht :wink:

en ik ben er zeker van,dat er bijvoorbeeld in LEUVEN ,er een onderdeel gemaakt wordt,om hiermee te gebruiken :lol:

tot straks...
Gast

31 jan 2012, 22:06

afdruiprek??
Gast

31 jan 2012, 22:37

mickie schreef:als het mag,ga ik nog eens een nieuw,zoekertje plaatsen

Afbeelding

??????? :)
moeilijk ze scorpi :?
Gast

31 jan 2012, 22:46

laat het ons hopen é,k'mag toch ook nekeer winnen é :roll:

Hugie12
Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
Locatie: Leuven

31 jan 2012, 23:04

afdruip van een bar :lol:

ge tap bier en de rest gaat erin :oops:
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen

mickie
Lid geworden op: 30 apr 2005, 04:00
Locatie: Vlaams Brabant

01 feb 2012, 00:15

Hugie zit er heel kort bij :lol:

dat bier is al juist...maar het is kleiner dan een bar :lol:

Hugie12
Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
Locatie: Leuven

01 feb 2012, 00:32

tonneke van bier ? huishouden? :lol:
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen

mickie
Lid geworden op: 30 apr 2005, 04:00
Locatie: Vlaams Brabant

01 feb 2012, 00:58

Ja ,en dat tonneke bier zit ergens in :lol: Hoe heet dat dan ? Het is een bar ..in het klein :lol:

Hugie12
Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
Locatie: Leuven

01 feb 2012, 01:10

:oops: :oops: tapkastje :?:
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen

mickie
Lid geworden op: 30 apr 2005, 04:00
Locatie: Vlaams Brabant

01 feb 2012, 01:19

Ik reken het goed ,want het was precies een moeilijke opgave :lol: En je hebt alles vernoemd,afdruip,bier,tonneke,huishouden,tapkastje :lol:

Afbeelding

Hugie proficiat..het is een bierdispenser :D
Gast

01 feb 2012, 11:38

:D allé hiep hiep hoera voor Hugie :lol: :D

Klaartje
Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
Locatie: Brecht

01 feb 2012, 11:52

Gefeliciteerd Hugie.... dit was een moeilijke, geen idee hoe dat dit er uitzag :roll:
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez