Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!
-

mickie
- Lid geworden op: 30 apr 2005, 04:00
- Locatie: Vlaams Brabant
31 jan 2012, 21:30
het ziet er precies moeielijker uit ,dan ik dacht
en ik ben er zeker van,dat er bijvoorbeeld in LEUVEN ,er een onderdeel gemaakt wordt,om hiermee te gebruiken
tot straks...
-
Gast
31 jan 2012, 22:37
mickie schreef:als het mag,ga ik nog eens een nieuw,zoekertje plaatsen
???????

moeilijk ze scorpi

-

Hugie12
- Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
- Locatie: Leuven
31 jan 2012, 23:04
afdruip van een bar
ge tap bier en de rest gaat erin

blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen
-

mickie
- Lid geworden op: 30 apr 2005, 04:00
- Locatie: Vlaams Brabant
01 feb 2012, 00:15
Hugie zit er heel kort bij
dat bier is al juist...maar het is kleiner dan een bar

-

Hugie12
- Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
- Locatie: Leuven
01 feb 2012, 00:32
tonneke van bier ? huishouden?

blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen
-

mickie
- Lid geworden op: 30 apr 2005, 04:00
- Locatie: Vlaams Brabant
01 feb 2012, 00:58
Ja ,en dat tonneke bier zit ergens in

Hoe heet dat dan ? Het is een bar ..in het klein

-

Hugie12
- Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
- Locatie: Leuven
01 feb 2012, 01:10
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen
-

mickie
- Lid geworden op: 30 apr 2005, 04:00
- Locatie: Vlaams Brabant
01 feb 2012, 01:19
Ik reken het goed ,want het was precies een moeilijke opgave

En je hebt alles vernoemd,afdruip,bier,tonneke,huishouden,tapkastje
Hugie proficiat..het is een bierdispenser

-

Klaartje
- Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
- Locatie: Brecht
01 feb 2012, 11:52
Gefeliciteerd Hugie.... dit was een moeilijke, geen idee hoe dat dit er uitzag

"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez