Wetenschappers bewijzen leven na de dood
-
Zondervrees - Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00
En wanneer heeft Rulof dat over zichzelf gezegd?janx schreef:Als je de boeken gelezen had beste Zondervrees, dan je zou dit niet behoeven te vragen. Maar niets is achteraf gezegd gewoon even goed lezen wat Wayti schrijft nl.:Zondervrees schreef:Dus Rulof zegt hier, achteraf uiteraard, dat hij zelve die Hitler op voorhand reeds door had. Zo kan ik het dus ook wel. Of was het nou Alcar of Jeus of klein Pierke? Nee hoor, de gestoorde Rulof achterspelt de eigen voorspellingen.wayti schreef:[…] In dat werk vertellen wij al, dat Adolf
Hitler een bewuste krankzinnige is. Toen reeds wisten wij, dat hij
aan een oorlog zou beginnen en zagen het afschuwelijke einde tevens,
de algehele vernietiging van het Duitse volk. Wij hebben al
deze gebeurtenissen door Jeus voorspeld en door ‘Zielsziekten van
Gene Zijde bezien’ vastgelegd.[…]
Hij is in 1936 al in staat om de mensheid die voorspellingen te geven, hij voelt, Hitler werkt voor het kwaad en hij voor het goede! [...]
Ni Dieu, Ni Maître
-
Clausewitz - Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
Hitler had een eigen sterrenwichelaar om zijn toekomst te voorspellen.Toen deze cirkusartist begon te falen, werd hij weggeruimd door de geheime diensten.Kort nadien had de nachtvan de lange messen plaats.De ganse SA-top werd in opdracht van de Führer door de SS van Himler vermoord terwijl ze de nacht doorbrachten in een hotel aan een meer.Voorspellingen zijn bullshit: zie maar de fiasco's van sommige fanatieke sektes.Ik voorspel wel -als we de instroom van kansloze asielzoekers niet stoppen- dat er binnen afzienbare tijd ernstige conflicten gaan van komen.25 jaar geleden al ging de chef van de brusselse politie in burger 's avonds niet ongewapend met de metro naar huis.Hij is in 1936 al in staat om de mensheid die voorspellingen te geven, hij voelt, Hitler werkt voor het kwaad en hij voor het goede!
Wie bewaakt de bewakers.
-
Reini - Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Janx schreef:
Ik vraag mij echter af Zondervrees waarom jij zo abnormaal fel en hitsig tegen Jozef Rulof bent. Het lijkt wel of je er een persoonlijke kruistocht van maakt om deze in een kwaaddaglicht te stellen.
Fantasten en bedriegers moet men aan de kaak stellen Janx, om verdere schade te voorkomen. Je ziet wat deze lectuur met sommigen doet.
Dat een rechter de boeken niet kan verbieden is begrijpelijk: er is vrijheid van meningsuiting, niet?
Hij kan ook geen religies verbieden.
Waarschijnlijk ging hij ervan uit de er nog genoeg mensen met gezond verstand zijn om dat soort lectuur te bekijken als sprookjes voor volwassenen.
Ik vraag mij echter af Zondervrees waarom jij zo abnormaal fel en hitsig tegen Jozef Rulof bent. Het lijkt wel of je er een persoonlijke kruistocht van maakt om deze in een kwaaddaglicht te stellen.
Fantasten en bedriegers moet men aan de kaak stellen Janx, om verdere schade te voorkomen. Je ziet wat deze lectuur met sommigen doet.
Dat een rechter de boeken niet kan verbieden is begrijpelijk: er is vrijheid van meningsuiting, niet?
Waarschijnlijk ging hij ervan uit de er nog genoeg mensen met gezond verstand zijn om dat soort lectuur te bekijken als sprookjes voor volwassenen.
-
janx - Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52
Heb jij de boeken dan al gelezen en opgrond daarvan een visie verkregen die je schrijven staaft? Of volg je gewoon de meningen van een ander zonder je zelf eens af te vragen waar gaat het eigenlijk over? En is dit fantasie geschreven door een bedrieger? Nee Reini, je bedoeld het goed maar je weet absoluut niet waarover je nu oordeeld.Reini schreef:Janx schreef:
Alles is Één en die Éne is Alles.
-
Janx , ik las hier genoeg om er te kunnen over oordelen waar die mens het over heeft. Echt niks voor mij. Vooral omdat ik niet geloof in Gene zijde. Dus volledig tijdverlies voor me.
Maar de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet...
Heb je al ooit enige moeite gedaan om dat soort bullshit eens met een kritisch en sceptisch oog te willen bekijken?
Omdat enkele geesteszieken zulke onzin neerpoten is het nog geen wààr hé man. De kerels kunnen geen spat bewijs leveren.
Maar de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet...
Heb je al ooit enige moeite gedaan om dat soort bullshit eens met een kritisch en sceptisch oog te willen bekijken?
Omdat enkele geesteszieken zulke onzin neerpoten is het nog geen wààr hé man. De kerels kunnen geen spat bewijs leveren.
-
janx - Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52
Ook jij Clausewitz heb het verkeert. Als je kennis hebt van de boeken dan zou je kunnen weten dat Jozef Rulof geen enkele religie aanhangd of verdededigd. Zijn werk getuigd enkel dat de mens zich zelf moet ontwikkelen en voor z'n eigen daden moet en zal staan en vertel mij eens of dat verkeert is.Clausewitz schreef:Hitler had een eigen sterrenwichelaar om zijn toekomst te voorspellen.Toen deze cirkusartist begon te falen, werd hij weggeruimd door de geheime diensten.Kort nadien had de nachtvan de lange messen plaats.De ganse SA-top werd in opdracht van de Führer door de SS van Himler vermoord terwijl ze de nacht doorbrachten in een hotel aan een meer.Voorspellingen zijn bullshit: zie maar de fiasco's van sommige fanatieke sektes.Ik voorspel wel -als we de instroom van kansloze asielzoekers niet stoppen- dat er binnen afzienbare tijd ernstige conflicten gaan van komen.25 jaar geleden al ging de chef van de brusselse politie in burger 's avonds niet ongewapend met de metro naar huis.Hij is in 1936 al in staat om de mensheid die voorspellingen te geven, hij voelt, Hitler werkt voor het kwaad en hij voor het goede!
Alles is Één en die Éne is Alles.
-
Alsvorens hier te komen orakelen,probeer eens een zin te schrijven zonderjanx schreef:Janx:Ook jij Clausewitz heb het verkeerd. Als je kennis hebt van de boeken dan zou je kunnen weten dat Jozef Rulof geen enkele religie aanhangtof verdedigt Zijn werk getuigtenkel dat de mens zich zelf moet ontwikkelen en voor z'n eigen daden moet en zal staan en vertel mij eens of dat verkeerd is.Clausewitz schreef:Hitler had een eigen sterrenwichelaar om zijn toekomst te voorspellen.Toen deze cirkusartist begon te falen, werd hij weggeruimd door de geheime diensten.Kort nadien had de nachtvan de lange messen plaats.De ganse SA-top werd in opdracht van de Führer door de SS van Himler vermoord terwijl ze de nacht doorbrachten in een hotel aan een meer.Voorspellingen zijn bullshit: zie maar de fiasco's van sommige fanatieke sektes.Ik voorspel wel -als we de instroom van kansloze asielzoekers niet stoppen- dat er binnen afzienbare tijd ernstige conflicten gaan van komen.25 jaar geleden al ging de chef van de brusselse politie in burger 's avonds niet ongewapend met de metro naar huis.Hij is in 1936 al in staat om de mensheid die voorspellingen te geven, hij voelt, Hitler werkt voor het kwaad en hij voor het goede!
een massa spelfouten.
Wie bewaakt de bewakers.
-
Hierna een totaal ander licht op je goeroe Janx én die van je gangmaker Wayti.Je houdt het niet voor mogelijk dat zo een charabia wordt geprezen
Wayti schreef:
Hitlers rol als kruisridder wordt door Rulof /Zelanus nog vergroot doordat hij een voor de mensheid nuttige ‘evolutie’ tot stand bracht. Eerst zal hij langdurig in de hel vertoeven, maar als de mensheid de betekenis van deze evolutie heeft ingezien zal men bloemen neerleggen op zijn graf. Naast Hitler oogsten ook andere oorlogszuchtige dictators en veldheren bewondering. Napoleon had met zijn veldslagen het doel om Europa te verenigen, want door het eenmaal afgedwongen contact leerden de volkeren elkaar beter kennen. Mussolini wordt geprezen omdat hij Abessinië (nu Ethiopië) veroverde. Dat was Gods noodzakelijke wil, ”want ook de zwartjes moesten ontwaken” (De volkeren der aarde, 4de druk, p. 128; De kosmologie van Jozef Rulof, deel 1, 1ste druk, p. 14). Kolonialisme dient om de volkeren van de laagste levensgraden omhoog te trekken naar een blank bewustzijn, desnoods met geweld. Zie ook: http://skepp.be/artikels/pseudo-wetensc ... gene-zijde
Wayti schreef:
In het boek De volkeren der aarde wordt de eindfase van de menselijke evolutie samengevat met de zin “abnormaliteiten ziet men op de aarde niet meer” (p. 344, 4de druk). In dat boek adviseert Rulof de joden om Adolf Hitler dankbaar te zijn voor de holocaust, omdat hij hun de mogelijkheid bood om in één keer het zware groepskarma af te lossen dat zij opliepen door hun medeschuld aan de kruisiging van Christus. Hitler is volgens Rulofs alter-ego, ‘meester’ Zelanus, de reïncarnatie van de toenmalige bevelhebber Cajafas, die bevel gaf tot de kruisiging (pp. 155, 159, 4de druk). In zijn daaropvolgende reïncarnatie leert Cajafas zijn fouten inzien alsmede “het gesjacher, het liegen en bedriegen van de joden” (p. 153, 4de druk). Daarop reïncarneert hij als Hitler en besluit wraak te nemen. De shoah wordt zo als rechtvaardiging van de karmawetten beschouwd. In het vervolg De kosmologie van Jozef Rulof (deel 3, pp. 12, 153, geschreven omstreeks 1946) wordt Hitler zelfs aangespoord: “Adolf, maak je taak af!”. In een ander vervolg, geschreven in 1951, wordt de oprichting van de staat Israël aldus verworpen: “de joden hebben die Goddelijk rake tik [=de holocaust] nog steeds niet begrepen” (Vraag en antwoord, deel 1, p. 199, 1ste druk).Hij (Rulof) is in 1936 al in staat om de mensheid die voorspellingen te geven, hij voelt, Hitler werkt voor het kwaad en hij voor het goede!
Hitlers rol als kruisridder wordt door Rulof /Zelanus nog vergroot doordat hij een voor de mensheid nuttige ‘evolutie’ tot stand bracht. Eerst zal hij langdurig in de hel vertoeven, maar als de mensheid de betekenis van deze evolutie heeft ingezien zal men bloemen neerleggen op zijn graf. Naast Hitler oogsten ook andere oorlogszuchtige dictators en veldheren bewondering. Napoleon had met zijn veldslagen het doel om Europa te verenigen, want door het eenmaal afgedwongen contact leerden de volkeren elkaar beter kennen. Mussolini wordt geprezen omdat hij Abessinië (nu Ethiopië) veroverde. Dat was Gods noodzakelijke wil, ”want ook de zwartjes moesten ontwaken” (De volkeren der aarde, 4de druk, p. 128; De kosmologie van Jozef Rulof, deel 1, 1ste druk, p. 14). Kolonialisme dient om de volkeren van de laagste levensgraden omhoog te trekken naar een blank bewustzijn, desnoods met geweld. Zie ook: http://skepp.be/artikels/pseudo-wetensc ... gene-zijde
Wie bewaakt de bewakers.
-
Janx schreef hilarische fouten:
Ook jij Clausewitz heb het verkeert. Als je kennis hebt van de boeken dan zou je kunnen weten dat Jozef Rulof geen enkele religie aanhangd of verdededigd. Zijn werk getuigd enkel dat de mens zich zelf moet ontwikkelen en voor z'n eigen daden moet en zal staan en vertel mij eens of dat verkeert is.
Het is je vergeven hoor Janx, misschien besef je het als Hollander niet eens. Staat soms ver af van het Vlaams.
Maar ik kon het niet laten, dus:
Of Clausewitz verkeert (= vrijage voor de hollanders) is nog maar de vraag, maar of hij verkeerd is , zeker niet als je zijn bovenstaande posting leest.
Er blijkt ook duidelijk uit dat Rulof noch geweld, noch de holocaust verafschuwt. En zelfs religie wordt er bijgesleurd.
Je antwoorden snijden geen hout old boy.
Think twice.
Thanks Claus.
Ook jij Clausewitz heb het verkeert. Als je kennis hebt van de boeken dan zou je kunnen weten dat Jozef Rulof geen enkele religie aanhangd of verdededigd. Zijn werk getuigd enkel dat de mens zich zelf moet ontwikkelen en voor z'n eigen daden moet en zal staan en vertel mij eens of dat verkeert is.
Het is je vergeven hoor Janx, misschien besef je het als Hollander niet eens. Staat soms ver af van het Vlaams.
Maar ik kon het niet laten, dus:
Of Clausewitz verkeert (= vrijage voor de hollanders) is nog maar de vraag, maar of hij verkeerd is , zeker niet als je zijn bovenstaande posting leest.
Er blijkt ook duidelijk uit dat Rulof noch geweld, noch de holocaust verafschuwt. En zelfs religie wordt er bijgesleurd.
Je antwoorden snijden geen hout old boy.
Think twice.
Thanks Claus.