Wetenschappers bewijzen leven na de dood
-
angelica - Lid geworden op: 13 jun 2011, 12:14
Je maakt je niet belachelijk, Janx. Volgens mij is het ook zo, dat "hemel" of "hel" zijnstoestanden (m.a.w. gevoelstoestanden) zijn. Om deze gevoelstoestanden waar te nemen, hoef je echter niet dood te zijn, je kan ze al hier beleven, hier in dit leven, Janx. Je maakt je eigen hemel of hel (naar gelang je negatieve of positieve ingesteldheid, gevoelens, gedachten, enz).
Omdat ik ook geloof in een voortbestaan, geloof ik inderdaad dat wij in deze gevoelstoestanden blijven voortbestaan.
Vriendelijke groet
Omdat ik ook geloof in een voortbestaan, geloof ik inderdaad dat wij in deze gevoelstoestanden blijven voortbestaan.
Vriendelijke groet
Schoonheid ligt in het oog van de toeschouwer
-
wayti - Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Dinsdag 7 februari in Koppen XL op één..Moest het echt bewezen kunnen worden, dan zouden we ermee op televisie komen vandaag, en niet op het sennet-forum
Er zijn regelmatig programma's over het leven na de dood, BDE ers, Verschijningen, paranormale fenomenen zoals Paranormale kinderen op de NL TV, het zesde zintuig over helderziendheid bijvoorbeeld en vooral veel films zoals The Hereafter van Clint Eastwood, Ghost, What dreams may come of serie's zoals Medium, Ghost-Wisperer e.v.a.
Sommige zenders staan meer voor deze zaken open dan andere zoals VIJF TV, RTL, VERONICA e.a. Het wordt regelmatig onder de aandacht gebracht van de mensen. Maar dit is de enige planeet waarop GOED en KWAAD samen leven en dat zie je niet alleen in het nieuws maar ook op dit net. Wat de ene mens opbouwd probeert de andere af te breken...en zo is het al van in het begin van ons ontstaan...
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.
-
werewoef - Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53
Ziehier eens een link naar een website om eens met een andere bril dit topic eens te lezen en te beschouwen :
- www.urantia.org/nl/het-urantia-boek/de- ... andelingen
Misschien een goed idee ...
werewoef
- www.urantia.org/nl/het-urantia-boek/de- ... andelingen
Misschien een goed idee ...
werewoef
AMEN en AUM
-
Klaartje - Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
Het speelt zich allemaal af in de "geest" van de mens, vaak het onderbewuste.... toen mijn hondje net was overleden meende ik hem in een flits ook voorbij te zien lopen in huis
zinsbegoocheling of hoe noemt men dat

"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez
-
Reini - Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Gelukkig zijn er nog mensen die "klaar" zien.Klaartje schreef:Het speelt zich allemaal af in de "geest" van de mens, vaak het onderbewuste.... toen mijn hondje net was overleden meende ik hem in een flits ook voorbij te zien lopen in huiszinsbegoocheling of hoe noemt men dat
![]()
Niet te verwarren met "helder"ziendheid natuurlijk.
Klaartje, je hebt je naam niet gestolen.
-
Klaartje - Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
Bedankt Reini..... ik stond nogal vrij jong met beide voetjes op de grond, gelukkig maarReini schreef:Gelukkig zijn er nog mensen die "klaar" zien.Klaartje schreef:Het speelt zich allemaal af in de "geest" van de mens, vaak het onderbewuste.... toen mijn hondje net was overleden meende ik hem in een flits ook voorbij te zien lopen in huiszinsbegoocheling of hoe noemt men dat
![]()
Niet te verwarren met "helder"ziendheid natuurlijk.
Klaartje, je hebt je naam niet gestolen.
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
-
ines052 - Lid geworden op: 11 feb 2008, 17:01
Mysterie man, denk Je nu echt dat de televisie en kranten de juiste manier zijn om correcte informatie te krijgen, die mogen aan de massa te kennen geven wat de elite kwijt wil, het internet is een groot gevaar voor hen daarom dat ze dit ook aan banden wil leggen, de gedachten van de massa worden volledig gedicteerd door de elite, en dus is er nog weinig plaats voor intuitie en creatieviteit van het individu.....intuitie en niet ons denken liggen aan de basis van alles.Mysterie Man schreef:Moest het echt bewezen kunnen worden, dan zouden we ermee op televisie komen vandaag, en niet op het sennet-forum
ook de grootste wetenschappers wisten dit in schril contrast met skepp.
een citaat van albert einstein:
de intuitieve geest is een heilig geschenk, de rationel geest een trouwe volgeling, we hebben een maatschappij gecreerd die de volgeling eert en de gave vergeten is.
-
Reini - Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Ines,
intuïtie is ook een vorm van denken. Komt dus gewoon uit het brein.
Dan is er die uiterst belangrijke rede, die moet uitmaken of de intuïtie het bij het rechte eind heeft:
Ik zou de rede dus als een soort waakhond beschouwen.
Gelukkig dat die er is. Of een aantal van ons zouden de gekste toeren gaan uithalen.
Of Einstein het zo bedoelde zoals jij oordeelt is nog maar de vraag.
Verder vraag ik me dan af of al die programma's over helderziendheid, zesde zintuig, voorspellingen, ....ook aan jouw normen mogen getoetst worden. Is dan ook slechts bullshit, toch ? "de waarheid wordt niet op tv getoond" zeg je.
Nu zou het toch vrij abnormaal zijn dat de massa niet mag weten dat er een after-live bestaat: de meesten geloven er toch al in.
Jouw bedenksel klasseer ik dus bij dezelfde fantasiën als UFO's : 'wordt heel geheim gehouden voor de bevolking'. Waarom zou het ?
Lees misschien eerst een beetje wat wetenschap zegt over: hallucinaties,
inbeelding, waanvoorstellingen, geestesziekten. Je wordt er een stuk wijzer van doordat je rede misschien aan het werk schiet.
Dan is er die uiterst belangrijke rede, die moet uitmaken of de intuïtie het bij het rechte eind heeft:
Gelukkig dat die er is. Of een aantal van ons zouden de gekste toeren gaan uithalen.
Verder vraag ik me dan af of al die programma's over helderziendheid, zesde zintuig, voorspellingen, ....ook aan jouw normen mogen getoetst worden. Is dan ook slechts bullshit, toch ? "de waarheid wordt niet op tv getoond" zeg je.
Nu zou het toch vrij abnormaal zijn dat de massa niet mag weten dat er een after-live bestaat: de meesten geloven er toch al in.
Jouw bedenksel klasseer ik dus bij dezelfde fantasiën als UFO's : 'wordt heel geheim gehouden voor de bevolking'. Waarom zou het ?
inbeelding, waanvoorstellingen, geestesziekten. Je wordt er een stuk wijzer van doordat je rede misschien aan het werk schiet.
-
Mysterie Man - Lid geworden op: 30 sep 2009, 09:56
Heel goed geprobeerd Ines, inderdaad worden we systematisch voorgelogen op het televisienieuws en zo meer. Maar niet zozeer met betrekking tot het leven NA de dood vrees ik, meer in verband met andere onderwerpen.ines052 schreef:Mysterie man, denk Je nu echt dat de televisie en kranten de juiste manier zijn om correcte informatie te krijgen, die mogen aan de massa te kennen geven wat de elite kwijt wil, het internet is een groot gevaar voor hen daarom dat ze dit ook aan banden wil leggen, de gedachten van de massa worden volledig gedicteerd door de elite, en dus is er nog weinig plaats voor intuitie en creatieviteit van het individu.....intuitie en niet ons denken liggen aan de basis van alles.
ook de grootste wetenschappers wisten dit in schril contrast met skepp.
een citaat van albert einstein:
de intuitieve geest is een heilig geschenk, de rationel geest een trouwe volgeling, we hebben een maatschappij gecreerd die de volgeling eert en de gave vergeten is.
De vrijheid op Internet is ook in gevaar, dat is juist. Maar ook dat heeft minder te maken met het leven NA de dood dan met onze vrijheid van meningsuiting VOOR de dood
Het leven is één groot feest, maar we moeten wel ZELF de slingers ophangen.
-
Zondervrees - Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00
Ahaaa! De grote samenzwering! Belachelijk.ines052 schreef:[…] Mysterie man, denk Je nu echt dat de televisie en kranten de juiste manier zijn om correcte informatie te krijgen, die mogen aan de massa te kennen geven wat de elite kwijt wil, het internet is een groot gevaar voor hen daarom dat ze dit ook aan banden wil leggen, de gedachten van de massa worden volledig gedicteerd door de elite, en dus is er nog weinig plaats voor intuitie en creatieviteit van het individu.....intuitie en niet ons denken liggen aan de basis van alles.
En, beste ines52, over creativiteit kan jij niets zeggen. Als vrouw -dat veronderstel ik toch- ben jij zelfs niet in staat creatief te zijn wegens teveel verbonden met de aarde. Ik zeg dat niet hoor, je mag zelf raden welke zogenaamde profeet dat gezegd heeft. (Een tip, het is geen 'profeet' van eeuwen geleden.)
Ni Dieu, Ni Maître
-
Mysterie Man - Lid geworden op: 30 sep 2009, 09:56
Hmm ... die Rulof of wie het is ken ik eigenlijk niet zo goed, maar om nu te stellen dat 'samenzweringen' niet bestaan ?Zondervrees schreef:Ahaaa! De grote samenzwering! Belachelijk.
Met de voorbije algemene stakingsdag bijvoorbeeld kon je toch duidelijk zien dat er een liberaal samenzweringsverband bezig was op televisie om alles en iedereen wat met staking of vakbond te maken had in een kwaad daglicht te stellen. Het zijn steeds weer dezelfden die naar voren worden gehaald (VBO, UNIZO, VOKA enz.), en nog een hele trits andere rijken die tegen de arbeider zijn (of tenminste toch tegen de arbeider die voor zijn rechten opkomt).
En wat te denken over de Euro-crisis en de failliete banken ? De Bilderberggroep ? Het feit dat men de ACTA-wetgeving, net zoals zoveel andere zaken, achter gesloten deuren behandelt en zelfs het europarlement niet inlicht ? Tussen het liberaal geneuzel op televisie en het getwitter van zgn. 'werkwilligen' vind je met moeite één mening die voortkomt uit de meerderheid van de bevolking.
Niet dat ik zo'n fan ben van samenzweringstheorieën hoor, maar je zal mij niet gauw horen zeggen dat er geen 'samenzweringen' kunnen bestaan. Je hoeft daarvoor geen aanhanger te zijn van theorieën over 'Illuminati' en ook geen geloof te hechten aan de zgn. 'Protocollen van Sion'. Je hoeft schuinsmarcheerders als Michael Moore zeker niet te geloven en zelfs de oorzaken en gevolgen van 11 september niet in vraag te stellen.
Toch is er stront aan de knikker, om het nog beleefd uit te drukken. Neen, een 'conspirationalist' ben ik niet.... wel een realist. Samenzweringen hebben altijd bestaan en ik ben er zeker van dat ze vandaag nog altijd bestaan. Waarom anders de CIA, de Mossad of de MI6 ? Of de BVD enz ? Als niemand iets te verbergen zou hebben, waren al die geheime diensten ook overbodig, nietwaar ? Als er werkelijk sprake was van een democratie, dan zouden we alles toch in het Parlement kunnen beslissen, nietwaar ? En dan zouden daar OOK mensen zitten die de arbeiders en de armen verdedigen, nietwaar ? Waar zijn die dan ?
-
janx - Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52
naar mijn bescheiden mening goed gezien Mysterie man.
het is zo als je afsluit met:
Het grootkapitaal doet dat weer vol overgave ze laten de brede onderlaag het plakwerk doen, de middenlaag rijgt het aan het snoer en de bovenlaag heeft de versiering com[pleet en nipt weltevree aan hun glasje champange. Met, mag ik deze dans van U?
het is zo als je afsluit met:
Het grootkapitaal doet dat weer vol overgave ze laten de brede onderlaag het plakwerk doen, de middenlaag rijgt het aan het snoer en de bovenlaag heeft de versiering com[pleet en nipt weltevree aan hun glasje champange. Met, mag ik deze dans van U?
Alles is Één en die Éne is Alles.
-
Reini schreef:Ines,
reini
volgens jou is alles materie en per toeval ontstaan, daar heb ik een heel andere kijk op.
dus materie is toeval, als natuurwetten de materie beschrijven dan is het onverklaarbaar waarom toeval zich niet door de natuurwetten laat beschrijven, het is dus niet verwonderlijk dat door materialisten toeval op een haast mystieke manier wordt behandeld, volkomen onwetenschappelijk en zelfs irrationeel, wie accepteert dat toeval niet beschrijfbaar is door de natuurwetten, accepteer evenzeer dat er naast materie kennelijk ook een ander onderscheiden principe van realiteit bestaat en dat kan dus niet het toeval zijn
Reini schreef
ines
ik ben niet voor dit soort programma's, veelal is het een belachelijk maken van het individu die aan zulk soort programma's meewerken en dat moeten ze er dan maar bijnemen, maar het spijtig vind ik dat hierdoor de werkelijkheid van gaven ook een ferme deuk krijgt
Reini schreef
ines
Misschien is dat een een goede raad voor jezelf reiniwant ik ben echt oke hoor!!
-