Supermarkt André

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Zie je dit Item wel zitten?

Heb zo mijn twijfels
3
15%
Goed zo katana, je geeft het nog niet op
11
55%
Naar de hel met katana
6
30%

Totaal aantal stemmen: 20

Lady Godiva

18 feb 2012, 12:10

Ofwel viavia een andere identiteitskaart kopen waarop staat dat ge nog maar 66 jaar bent ofwel E. Vermeersch de kop inslaan...véél goedkoper en even efficient :lol: :lol:
Gast

19 feb 2012, 00:03

katana schreef:
katana schreef:Zo maar;

Omnem crede diem tibi diluxisse supremum ; grata superveniet,quae non sperabitur hora :)
Weet het , er vertoeven hier knappe koppen op seniorennet , daarom graag de vertaling hiervan , eerste prijs een reis te voet naar Scherpenheuvel , tweede prijs een opfrissingsbeurt aan de C . D'amour in St Truiden :lol:
Een beetje vrij vertaald: "Niettegenstaande zorgen, angst en woede, beschouw iedere dag als jouw laatste. Ieder onverhoopt uur, is pure winst"....sjust?

katana

19 feb 2012, 07:48

canteclaer schreef:
katana schreef:

Omnem crede diem tibi diluxisse supremum ; grata superveniet,quae non sperabitur hora :)
Weet het , er vertoeven hier knappe koppen op seniorennet , daarom graag de vertaling hiervan , eerste prijs een reis te voet naar Scherpenheuvel , tweede prijs een opfrissingsbeurt aan de C . D'amour in St Truiden :lol:
Een beetje vrij vertaald: "Niettegenstaande zorgen, angst en woede, beschouw iedere dag als jouw laatste. Ieder onverhoopt uur, is pure winst"....sjust?

Beschouw het als juist beste Canteclaer :)

Beschouw elke dag,die voor u aanbreekt, als de laatste;het uur, waarop gij niet meer gerekend hebt,zal u dan een welkome verrassing zijn .

De eerste prijs een reis te voet naar Scherpenheuvel , is verdiend gewonnen ..... :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana

19 feb 2012, 09:44

deredactie.be Wouter Beke is "het volkomen oneens met Rik Torfs".

Van Peel noemt Torfs een "wit konijn" dat bij CD&V is binnengehaald.

Wat is dat eigelijk daar bij CD&V :?: 8)

Wat is er mis met een wit konijn :?: :lol:

Clausewitz

19 feb 2012, 10:24

katana schreef:deredactie.be Wouter Beke is "het volkomen oneens met Rik Torfs".Van Peel noemt Torfs een "wit konijn" dat bij CD&V is binnengehaald.Wat is dat eigelijk daar bij CD&V :?: 8)Wat is er mis met een wit konijn :?: :lol:
't Is geen échte tsjeef. :wink:
Wie bewaakt de bewakers.

katana

19 feb 2012, 10:47

Clausewitz schreef:
katana schreef:deredactie.be Wouter Beke is "het volkomen oneens met Rik Torfs".Van Peel noemt Torfs een "wit konijn" dat bij CD&V is binnengehaald.Wat is dat eigelijk daar bij CD&V :?: 8)Wat is er mis met een wit konijn :?: :lol:
't Is geen échte tsjeef. :wink:
Maar een blauw konijn is het ook niet :!: :lol:

Lady Godiva

19 feb 2012, 12:00

Gezien zijn gestalte is Torfs zélfs géén Vlaamse reus maar misschien wél een rammelaar :lol:

katana

20 feb 2012, 11:11

DeMorgen.be Lynx gefotografeerd in loofbos in Nederland

Gisteren is in een loofbos in het Nederlandse Magraten, nabij Maastricht , een euraziatische lynx gefotografeerd door natuurliefhebber Larse Claessens.Het is de eerste keer dat een lynx in de Benelux kan worden gefotografeerd. De man zette zijn foto op de natuursite Waarneming.nl .(Belga/dea)

Graag iemand die deze foto hier wil neerpoten ...

Zoals men merkt , iedereen thuis in onze gastvrije contreiën :lol:

MichelN

20 feb 2012, 16:06

katana schreef:
Ahum...
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 120220_103
Gast

20 feb 2012, 16:53

katana schreef:
canteclaer schreef:
katana schreef:

als't een beetje beter weer is, Katana... Zorg jij voor een beetje revitallering??? NB Op welke dag is het markdtdag in Scherpenheuvel, want dan kan je er niet over of door...

Beschouw het als juist beste Canteclaer :)

Beschouw elke dag,die voor u aanbreekt, als de laatste;het uur, waarop gij niet meer gerekend hebt,zal u dan een welkome verrassing zijn .

De eerste prijs een reis te voet naar Scherpenheuvel , is verdiend gewonnen ..... :)
:lol:

katana

21 feb 2012, 13:56

MichelN schreef:
katana schreef:
Ahum...
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 120220_103

Oef , wat een bedriegerij :o

MichelN

21 feb 2012, 15:39

katana schreef: Graag iemand die deze foto hier wil neerpoten ...
In tegenstelling tot deze oplichter uit Holland komen lynxen nog wel degelijk voor o.a. in het grensgebied tussen Tsjechië en Oost-Beieren, een paar maanden geleden was daarover een reportage op ZDF.
http://www.youtube.com/watch?v=DCnir0GTI2w

katana

22 feb 2012, 11:09

MichelN schreef:
katana schreef: Graag iemand die deze foto hier wil neerpoten ...
In tegenstelling tot deze oplichter uit Holland komen lynxen nog wel degelijk voor o.a. in het grensgebied tussen Tsjechië en Oost-Beieren, een paar maanden geleden was daarover een reportage op ZDF.
http://www.youtube.com/watch?v=DCnir0GTI2w

Bedankt beste MichelN :)
Goede jacht en veel succes bij je grondig opsporingswerk :D

katana

22 feb 2012, 11:20

canteclaer schreef:
katana schreef:
canteclaer schreef:
katana schreef:

quote] :lol:

:lol: En smeer maar de beentjes , als 't moet, zal ik graag de hulp inroepen van Waldek en Frank van thuis :lol:

katana

22 feb 2012, 11:25

één van mijn laatste wensen ; graag nog één stem meer hier de voting van katana , ten gunste van katana , hij is 80 jaar geworden op 20/02/1932 , dus is reeds op weg naar de eeuwige jachtvelden (figuurlijk) , kan ook verkeren zei Bredero ooit :lol: