Supermarkt André
-
Lady Godiva - Lid geworden op: 22 dec 2008, 16:46
Ofwel viavia een andere identiteitskaart kopen waarop staat dat ge nog maar 66 jaar bent ofwel E. Vermeersch de kop inslaan...véél goedkoper en even efficient

-
Gast
Een beetje vrij vertaald: "Niettegenstaande zorgen, angst en woede, beschouw iedere dag als jouw laatste. Ieder onverhoopt uur, is pure winst"....sjust?katana schreef:Weet het , er vertoeven hier knappe koppen op seniorennet , daarom graag de vertaling hiervan , eerste prijs een reis te voet naar Scherpenheuvel , tweede prijs een opfrissingsbeurt aan de C . D'amour in St Truidenkatana schreef:Zo maar;
Omnem crede diem tibi diluxisse supremum ; grata superveniet,quae non sperabitur hora
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
canteclaer schreef:Een beetje vrij vertaald: "Niettegenstaande zorgen, angst en woede, beschouw iedere dag als jouw laatste. Ieder onverhoopt uur, is pure winst"....sjust?katana schreef:Weet het , er vertoeven hier knappe koppen op seniorennet , daarom graag de vertaling hiervan , eerste prijs een reis te voet naar Scherpenheuvel , tweede prijs een opfrissingsbeurt aan de C . D'amour in St Truidenkatana schreef:Zo maar;
Omnem crede diem tibi diluxisse supremum ; grata superveniet,quae non sperabitur hora
Beschouw het als juist beste Canteclaer
Beschouw elke dag,die voor u aanbreekt, als de laatste;het uur, waarop gij niet meer gerekend hebt,zal u dan een welkome verrassing zijn .
De eerste prijs een reis te voet naar Scherpenheuvel , is verdiend gewonnen .....
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
deredactie.be Wouter Beke is "het volkomen oneens met Rik Torfs".
Van Peel noemt Torfs een "wit konijn" dat bij CD&V is binnengehaald.
Wat is dat eigelijk daar bij CD&V

Wat is er mis met een wit konijn
Van Peel noemt Torfs een "wit konijn" dat bij CD&V is binnengehaald.
Wat is dat eigelijk daar bij CD&V
-
Clausewitz - Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
't Is geen échte tsjeef.katana schreef:deredactie.be Wouter Beke is "het volkomen oneens met Rik Torfs".Van Peel noemt Torfs een "wit konijn" dat bij CD&V is binnengehaald.Wat is dat eigelijk daar bij CD&V![]()
![]()
![]()
Wie bewaakt de bewakers.
-
Maar een blauw konijn is het ook nietClausewitz schreef:'t Is geen échte tsjeef.katana schreef:deredactie.be Wouter Beke is "het volkomen oneens met Rik Torfs".Van Peel noemt Torfs een "wit konijn" dat bij CD&V is binnengehaald.Wat is dat eigelijk daar bij CD&V![]()
![]()
![]()
-
Lady Godiva - Lid geworden op: 22 dec 2008, 16:46
Gezien zijn gestalte is Torfs zélfs géén Vlaamse reus maar misschien wél een rammelaar 
-
DeMorgen.be Lynx gefotografeerd in loofbos in Nederland
Gisteren is in een loofbos in het Nederlandse Magraten, nabij Maastricht , een euraziatische lynx gefotografeerd door natuurliefhebber Larse Claessens.Het is de eerste keer dat een lynx in de Benelux kan worden gefotografeerd. De man zette zijn foto op de natuursite Waarneming.nl .(Belga/dea)
Graag iemand die deze foto hier wil neerpoten ...
Zoals men merkt , iedereen thuis in onze gastvrije contreiën
Gisteren is in een loofbos in het Nederlandse Magraten, nabij Maastricht , een euraziatische lynx gefotografeerd door natuurliefhebber Larse Claessens.Het is de eerste keer dat een lynx in de Benelux kan worden gefotografeerd. De man zette zijn foto op de natuursite Waarneming.nl .(Belga/dea)
Zoals men merkt , iedereen thuis in onze gastvrije contreiën
-
MichelN - Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Ahum...katana schreef:
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 120220_103
-
Gast
katana schreef:als't een beetje beter weer is, Katana... Zorg jij voor een beetje revitallering??? NB Op welke dag is het markdtdag in Scherpenheuvel, want dan kan je er niet over of door...canteclaer schreef:Een beetje vrij vertaald: "Niettegenstaande zorgen, angst en woede, beschouw iedere dag als jouw laatste. Ieder onverhoopt uur, is pure winst"....sjust?katana schreef:Weet het , er vertoeven hier knappe koppen op seniorennet , daarom graag de vertaling hiervan , eerste prijs een reis te voet naar Scherpenheuvel , tweede prijs een opfrissingsbeurt aan de C . D'amour in St Truidenkatana schreef:Zo maar;
Beschouw het als juist beste Canteclaer![]()
Beschouw elke dag,die voor u aanbreekt, als de laatste;het uur, waarop gij niet meer gerekend hebt,zal u dan een welkome verrassing zijn .
De eerste prijs een reis te voet naar Scherpenheuvel , is verdiend gewonnen .....
-
MichelN schreef:Ahum...katana schreef:
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 120220_103
Oef , wat een bedriegerij
-
MichelN - Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
In tegenstelling tot deze oplichter uit Holland komen lynxen nog wel degelijk voor o.a. in het grensgebied tussen Tsjechië en Oost-Beieren, een paar maanden geleden was daarover een reportage op ZDF.katana schreef: Graag iemand die deze foto hier wil neerpoten ...
http://www.youtube.com/watch?v=DCnir0GTI2w
-
MichelN schreef:In tegenstelling tot deze oplichter uit Holland komen lynxen nog wel degelijk voor o.a. in het grensgebied tussen Tsjechië en Oost-Beieren, een paar maanden geleden was daarover een reportage op ZDF.katana schreef: Graag iemand die deze foto hier wil neerpoten ...
http://www.youtube.com/watch?v=DCnir0GTI2w
Bedankt beste MichelN
Goede jacht en veel succes bij je grondig opsporingswerk
-
canteclaer schreef:katana schreef:canteclaer schreef:katana schreef:katana schreef:Zo maar;
quote]
En smeer maar de beentjes , als 't moet, zal ik graag de hulp inroepen van Waldek en Frank van thuis
-
één van mijn laatste wensen ; graag nog één stem meer hier de voting van katana , ten gunste van katana , hij is 80 jaar geworden op 20/02/1932 , dus is reeds op weg naar de eeuwige jachtvelden (figuurlijk) , kan ook verkeren zei Bredero ooit