ZIJN OF NIET ZIJN , een vraag zoals een ander

Dit is de plaats voor filosofie, psychologie

Reini

27 mar 2012, 19:57

Als je nà meditatie zou gaan besluiten dat je ooit een steen was, zou ik dat maar zo laten; zeker de techniek die Armandine gebruikte. :wink:

Mediteren is voor mij, volledig tot rust komen.
Wat is dat effect bij jou WW ?

angelica

27 mar 2012, 21:04

God, datgene wat wij ZELF ZIJN, is evenzo steen, plant, dier, als mens.
Mens is de hoogste vorm van bewustzijn, omdat enkel de mens in staat is om de "ongeziene" God (zuiver bewustzijn) te ervaren. (om zich bewust te worden).
Die Armandine heeft blijkbaar boeiende postings geplaatst. Ik vind het spijtig dat hier geen "Armandine" meer aanwezig is. Had ik ook nog eens iets van kunnen leren.
Ook weggepest, vernederd tot ze het opgaf? Foei ! Jullie moesten je schamen.
Schoonheid ligt in het oog van de toeschouwer

Zondervrees

27 mar 2012, 21:17

angelica schreef:[…] Ook weggepest, vernederd tot ze het opgaf? Foei ! Jullie moesten je schamen.
Helemaal niet weggepest. Ze heeft er zelf de brui aan gegeven nadat haar beste vriendje wegens wangedrag een tijdje verbannen werd. En toen heeft ze zelfs gevraagd dat haar lidmaatschap aan dit forum werd gewist. Resultaat: je kan de zoekfunctie niet meer gebruiken om haar posts terug te vinden. Maar weggepest? Ik dacht het niet.
Ni Dieu, Ni Maître

rolija

27 mar 2012, 21:29

Zondervrees schreef:
angelica schreef:[…] Ook weggepest, vernederd tot ze het opgaf? Foei ! Jullie moesten je schamen.
Helemaal niet weggepest. Ze heeft er zelf de brui aan gegeven nadat haar beste vriendje wegens wangedrag een tijdje verbannen werd. En toen heeft ze zelfs gevraagd dat haar lidmaatschap aan dit forum werd gewist. Resultaat: je kan de zoekfunctie niet meer gebruiken om haar posts terug te vinden. Maar weggepest? Ik dacht het niet.

Armandine weggepest, vergeet het maar die kon haar mannetje staan.
"Spel- en typfauten zijn doelbewust en tot grood jolijt van de leser gemaakd."

Henriette 2

27 mar 2012, 21:41

angelica schreef:
Die Armandine heeft blijkbaar boeiende postings geplaatst. Ik vind het spijtig dat hier geen "Armandine" meer aanwezig is. Had ik ook nog eens iets van kunnen leren.
Nee hoor, :lol: daar moet ik de vorige posters bijspringen, dat was idd niet het geval.
Maar het aantal wel weggepesten neemt toch zo langzamerhand de omvang van 'n lijst aan.

angelica

27 mar 2012, 21:43

Wie was haar "beste" vriendje dan?

Henriette 2

27 mar 2012, 21:45

angelica schreef:Wie was haar "beste" vriendje dan?
Talisman.

Enne...ik was haar beste vriendin.. :lol:

rolija

27 mar 2012, 21:53

Henriette 2 schreef:
Talisman.

Enne...ik was haar beste vriendin.. :lol:

Het is toch vriendin dat je zegt 8O
"Spel- en typfauten zijn doelbewust en tot grood jolijt van de leser gemaakd."

angelica

27 mar 2012, 22:00

Henriette,

ik vermoedde al zoiets.
Roep ze weer op als je kan, kan alleen maar een meerwaarde betekenen op dit forum.
:)

angelica

27 mar 2012, 22:01

Mag ik vragen, heeft ze een tijdlang onder de naam "gast" geschreven?
In dat geval, zijn haar postings heel mooi.

Henriette 2

27 mar 2012, 22:05

Angelica...zag je 't lachertje achter die 'vriendinnenopmerking?' Snap je?

Maar al zou ik 't willen, ik kan haar ook niet bereiken want ze heeft idd haar hele santekraam laten wissen.

"Gast" wordt iemand die zich laat uitschrijven als forummer.

Pardon Z.V. 'forumdeelnemer' :lol:
Gast

28 mar 2012, 05:24

Henriette 2 schreef:
Talisman.
.... en die is nooit verbannen hoor. Laat je dat niet wijs maken. Het gezeik van sommigen werd me wat te veel.... zoals nu weer. Dit is niet het enige forum he ?

cappa

28 mar 2012, 08:18

werewoef schreef:De kapitale vraag is Cappa , of je al eens een techniek van eender welke vorm van meditatie al ooit eens geprobeerd hebt ?
En zo ja, welke vorm en wat heb je ermee ervaren ??

Wètte wat ideaal zou geweest zijn dat jij Cappa en ook Talisman ooit de kans zouwen hebben gekregen om een meditatie techniek van Armandine aan te leren . Nu hebben jullie alles precies uit boekjes zonder het effect van al die dingen aan de lijfe en geest gewaar te worden .
Kort geheugen of selectief lezen? Anders zou je dat niet vragen.

Enne, meditatietechniek van Armandine??
Bij mijn weten heeft ze nooit over meditatietechnieken gesproken. Mediteren deed ze helemaal niet. Alleen veel blah blah die ze had uit theosofieboekjes.
Voor de rest napraten van anderen. En de boel hier eindeloos tiraniseren met Talisman door elk commentaar onmogelijk te maken. Iedereen werd weggelachen.

Ze heeft ooit een maal een (idiote) posting geplaatst over ontspannen. Dat was namaak van een posting van mij. Ze kon nu eenmaal niet verdragen dat iemand anders meer te vertellen had dan zij.

cappa

28 mar 2012, 08:20

angelica schreef:Die Armandine heeft blijkbaar boeiende postings geplaatst. Ik vind het spijtig dat hier geen "Armandine" meer aanwezig is. Had ik ook nog eens iets van kunnen leren.
Neen dank je. 't Is zo goed alsof we het gehad hebben.

En belees dat hier niet. Seffens hebben we 't zitten. :P
Laatst gewijzigd door cappa op 28 mar 2012, 08:32, 1 keer totaal gewijzigd.

cappa

28 mar 2012, 08:27

Henriette 2 schreef:Maar het aantal wel weggepesten neemt toch zo langzamerhand de omvang van 'n lijst aan.
Zeker met A in gedachte heb ik helemaal niet het gevoel dat mensen hier nu weggepest worden. Bepaalde 'gelovigen' krijgen flink tegenwind, dat wel. Maar ik heb meer de indruk dat degenen die wegblijven figuren zijn die nogal uitgesproken de neiging hadden van 'ik zal hier eens komen uitleggen hoe het allemaal ineen zit'. Liefst zonder onderbouwing. En dan krijg je natuurlijk de wind vanvoren.
Ik begrijp dat, als je met die ingesteldheid hier komt posten, het gevolg vrij ontgoochelend moet zijn. Tja. Maar dan spreken van wegpesten als ze de pijp aan Maarten geven?