Hallo Rudy,falcon1 schreef: Lieve Gerarda,
sorry maar moest toch even lachen met de eindstand![]()
![]()
![]()
Je lijkt nog een kranige dame te zijn! De mannen zullen er gelukkig mee geweest zijn.
En die klein mannen kunnen je wel bezig houden héHet plezante is dat ze altijd zo van je afhankelijk zijn hé
Reline, ook problemen met wasmachine? Allemaal fijn als het werkt hé. Hopelijk snel terug hersteld want lang kan men daar niet zonder!
Helena, jij lijkt me ook van alle markten thuis... een handige Hanny?
Oma C, tja, soms erg als men het niet kan laten om je de zorgen van anderen aan te trekken hé. Maar soms toch ook aan jezelf denken hé. Want als je je daardoor niet goed voelt kan je ook niemand meer helpen hé...
Hugie, lukt het een beetje? Of raak je er niet uit?
We wensen iedereen nog een fijne dag...
Liefs,
Veertje & Rudy
ja ja Rudy ik kan geloven dat ge moest lachen met mij. Ik was zelf verwondert dat ik het nog kon. Maar ik zal het wel eens beklagen hoor. Ik kan het niet aanvaarden dat ik oud word en wil toch nog alles doen. Hoewel ik wel besef dat ik met sommige dingen moet oppassen en beseffen dat ik het aan mijn ouderdom niet meer kan of niet meer mag doen. Maar voor plezier maken zou ik mijn ziel geven . Ik heb ooit eens in de dansclub enorme pijn in mijn buik gehad toen we aan het dansen waren Marc en ik en ik zou niet gestopt hebben; Hoewel ik schrik had ,maar het is gelukkig over gegaan en wat het ooit geweest is weet ik niet maar het is zeker mijn manier van doen maar het zal wel eens verkeerd aflopen denk ik.
Ik dacht niet te bowlen alleen te kijken en bij hen zijn , maar vermits ze zo blij waren dat ik daar was en ze voor mij betaald hadden wilde ik niets laten blijken en ik moet zeggen nu weet ik dat mijn rugprobleem zeker is door te weinig beweging.
Hoe gaat het nog met uw bezigheden Rudy, gaat alles naar wens?
We interesseren er ons ook aan hoor hoe het jullie vergaat.
Is het daar nu binnenzitten aan de zee?
Voor mijn reisje met de kinderen was het wel beter om het uit te stellen daarvoor moet het zeker mooi weer zijn omop het staketsel te lopen.
En om met de oversteek naar de vismijn te gaan moeten we zien dat we niet in Dover terecht komen als er teveel wind is.
Groetjes en een gezellig weekend voor u en Veertje
Gerarda
Laatst gewijzigd door gerarda op 15 apr 2012, 03:12, 1 keer totaal gewijzigd.