mijn man verloren
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Hallo Rudy,falcon1 schreef: Lieve Gerarda,
sorry maar moest toch even lachen met de eindstand![]()
![]()
![]()
Je lijkt nog een kranige dame te zijn! De mannen zullen er gelukkig mee geweest zijn.
En die klein mannen kunnen je wel bezig houden héHet plezante is dat ze altijd zo van je afhankelijk zijn hé
Reline, ook problemen met wasmachine? Allemaal fijn als het werkt hé. Hopelijk snel terug hersteld want lang kan men daar niet zonder!
Helena, jij lijkt me ook van alle markten thuis... een handige Hanny?
Oma C, tja, soms erg als men het niet kan laten om je de zorgen van anderen aan te trekken hé. Maar soms toch ook aan jezelf denken hé. Want als je je daardoor niet goed voelt kan je ook niemand meer helpen hé...
Hugie, lukt het een beetje? Of raak je er niet uit?
We wensen iedereen nog een fijne dag...
Liefs,
Veertje & Rudy
ja ja Rudy ik kan geloven dat ge moest lachen met mij. Ik was zelf verwondert dat ik het nog kon. Maar ik zal het wel eens beklagen hoor. Ik kan het niet aanvaarden dat ik oud word en wil toch nog alles doen. Hoewel ik wel besef dat ik met sommige dingen moet oppassen en beseffen dat ik het aan mijn ouderdom niet meer kan of niet meer mag doen. Maar voor plezier maken zou ik mijn ziel geven . Ik heb ooit eens in de dansclub enorme pijn in mijn buik gehad toen we aan het dansen waren Marc en ik en ik zou niet gestopt hebben; Hoewel ik schrik had ,maar het is gelukkig over gegaan en wat het ooit geweest is weet ik niet maar het is zeker mijn manier van doen maar het zal wel eens verkeerd aflopen denk ik.
Ik dacht niet te bowlen alleen te kijken en bij hen zijn , maar vermits ze zo blij waren dat ik daar was en ze voor mij betaald hadden wilde ik niets laten blijken en ik moet zeggen nu weet ik dat mijn rugprobleem zeker is door te weinig beweging.
Hoe gaat het nog met uw bezigheden Rudy, gaat alles naar wens?
We interesseren er ons ook aan hoor hoe het jullie vergaat.
Is het daar nu binnenzitten aan de zee?
Voor mijn reisje met de kinderen was het wel beter om het uit te stellen daarvoor moet het zeker mooi weer zijn omop het staketsel te lopen.
En om met de oversteek naar de vismijn te gaan moeten we zien dat we niet in Dover terecht komen als er teveel wind is.
Groetjes en een gezellig weekend voor u en Veertje
Gerarda
Laatst gewijzigd door gerarda op 15 apr 2012, 03:12, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
toi toi toi, prettig weekend!
-
Ja Helena het zou maar nat zijn hé
Ik had altijd graag eens met de boot naar Engeland geweest.
Toen ik in Oostende woonde en ik zag de maalboot vertrekken zou ik zograag mee gevaren hebben.Maar het was voor mij niet mogelijk . ik zou migraine gehad hebben.
Groetjes Gerarda en voor u ook een gezellig week end
Ik had altijd graag eens met de boot naar Engeland geweest.
Toen ik in Oostende woonde en ik zag de maalboot vertrekken zou ik zograag mee gevaren hebben.Maar het was voor mij niet mogelijk . ik zou migraine gehad hebben.
Groetjes Gerarda en voor u ook een gezellig week end
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46

Oeps, hier ben ik weer...
Lieve Gerarda,
tja, hier aan het zeetje niet veel soeps hoor. Het is er wel zonnig geweest maar eigenlijk niet zo warm... Dus nog even wachten om een lekkere wafel te gaan eten...
Nog gaan bowlingen... wat is de volgende stunt? Valschermspringen?
Hopelijk in het weekend toch eens kunnen gaan wandelen... en we snakken allemaal naar beter weer hoor!
Oma C, eindelijk werken gedaan... alles opkuisen en dan weer genieten...
Maar, helaas nog geen fietsweer...
Reline, nog steeds niet beter... duurt wel erg lang hé...
Ondertussen vorderen de werken blijkbaar wel en is er altijd wel iemand om een handje te helpen.
Hugie, toch stilaan aan het eind van de tunnel. Hopelijk toch snel terug in orde... en genieten van een mooie zomer...
Tja, en ik moet je gelijk geven... nadat alles hier onder water heeft gestaan is elk plaatsje en hoekje tot in de puntjes proper
Helaas zit mijn verlof er op, dus vanaf dinsdag terug naar de Limburg...
Wens iedereen nog een fijne avond en rustige nacht...
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Hallo Rudy
Ik heb besloten het wat kalmer aan te doen
Ik heb deze namiddag een gezellige samenkomst gehad met de vrienden van mijn zoon en schoondochter die meter en peter zijn van de kinderen.
Ook een gezellige babbel met de familie die daar ook was en ik heb echt het gevoel dat ze mij er graag bij hebben en mij verwennen. Soms moet ik wenen omdat zoveel mensen mij zoveel vriendschap bezorgen en daar bedoel ik jullie ook mee.
Ik denk dat Marc dat moest weten dat hij blij zou zijn , want zijn laatste woorden hier in huis toen ik hem naar het ziekenhuis bracht waren dat hij bezorgd was voor mij.
groetjes voor jullie allemaal Rudy en Veertje hugie Reline Oma-C en Helena
Slaapwel gerarda
Ik heb besloten het wat kalmer aan te doen
Ik heb deze namiddag een gezellige samenkomst gehad met de vrienden van mijn zoon en schoondochter die meter en peter zijn van de kinderen.
Ook een gezellige babbel met de familie die daar ook was en ik heb echt het gevoel dat ze mij er graag bij hebben en mij verwennen. Soms moet ik wenen omdat zoveel mensen mij zoveel vriendschap bezorgen en daar bedoel ik jullie ook mee.
Ik denk dat Marc dat moest weten dat hij blij zou zijn , want zijn laatste woorden hier in huis toen ik hem naar het ziekenhuis bracht waren dat hij bezorgd was voor mij.
groetjes voor jullie allemaal Rudy en Veertje hugie Reline Oma-C en Helena
Slaapwel gerarda
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
ach gerarda, als je mag wenen van geluk en blijdschap
dat is het niet erg
Laat je maar verwennen, je kan er maar deugd van hebben
en wij zijn er om je te steunen hé, graag gedaan
Mensen moeten elkaar helpen, en ooit moeten we
zelf geholpen worden, en dan zijn we ook content dat er anderen zijn...
lieve groetjes, aan allen
Oma-C.
dat is het niet erg
Laat je maar verwennen, je kan er maar deugd van hebben
en wij zijn er om je te steunen hé, graag gedaan
Mensen moeten elkaar helpen, en ooit moeten we
zelf geholpen worden, en dan zijn we ook content dat er anderen zijn...
lieve groetjes, aan allen
Oma-C.
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Gerarda,
we komen je nog een fijne avond en rustige nacht wensen.
Ik ben een paar daagjes naar Limburg om te werken... verlof zit er op.
Zo weet je ook meteen waar ik zit natuurlijk...
En ondertussen geen gekke dingen hé
Liefs,
Veertje & Rudy
we komen je nog een fijne avond en rustige nacht wensen.
Ik ben een paar daagjes naar Limburg om te werken... verlof zit er op.
Zo weet je ook meteen waar ik zit natuurlijk...
En ondertussen geen gekke dingen hé
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Hugie12 - Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
Hallo Gerarda en de rest;
Ben er weer helemaal bovenop hoor!!dank julie omde bezorgdheid ;doet toch goed hoor.
Gerarda wezen boilingen goed zo ;deed dat ook graag en zwemmen;maar spijtig genoeg is dat verleden tijd nu of zou eens moeten proberen met de lucht van een duikersfles hahahaha.
Falkon alles netjes nu en dan is het weer vergeten he ,morgenn weer aan het werk ,awel heb vijf minuutjes om jre te troosten nu.had vroeger een spreuk in mijn salon hangen HOU VAN WERKEN .KAN ER UREN NAAR KIJKEN !!!!!!!!
en aan de andere muur VERTEL HET NOG EENS DAT IK VOOR U MAG WERKEN
mijn klanten vonden dat goed gevonden
toen was het alle dagen lachen en gieren ;maar toch hard werken hoor!
Met mijn donderwolk in huis ;valt er niet meer te lachen
een geluk dat ik hier nog wat kan !
Gerada ;uwe Marc ziet u wel hoor en hij zal tevreden zijn dat hij zich geen zorgen meer moet maken rn fier dat hij zo een kranig vrouwtje had !
En nu mijn vrienden slaapwel en een dikke knuffel
Hugie
Ben er weer helemaal bovenop hoor!!dank julie omde bezorgdheid ;doet toch goed hoor.
Gerarda wezen boilingen goed zo ;deed dat ook graag en zwemmen;maar spijtig genoeg is dat verleden tijd nu of zou eens moeten proberen met de lucht van een duikersfles hahahaha.
Falkon alles netjes nu en dan is het weer vergeten he ,morgenn weer aan het werk ,awel heb vijf minuutjes om jre te troosten nu.had vroeger een spreuk in mijn salon hangen HOU VAN WERKEN .KAN ER UREN NAAR KIJKEN !!!!!!!!
Met mijn donderwolk in huis ;valt er niet meer te lachen
Gerada ;uwe Marc ziet u wel hoor en hij zal tevreden zijn dat hij zich geen zorgen meer moet maken rn fier dat hij zo een kranig vrouwtje had !
En nu mijn vrienden slaapwel en een dikke knuffel
Hugie
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen
-
Even vals spelen en copieren en plakken:oops:
Voor allen een goeie dag vandaag,
Heb even het plaatje weggehaald was een dag tevroeg
heb zeker teveel stof gezien
Vandaag wordt het laatste stof hier geblust,
en dan kan ik
weer genieten van m'n proper huis, en ikke héél content
alle spieren zijn stram en stijf maar ik ga door...
Hugie, fijn dat je weer kan lachen,dat is wat we allemaal
nodig hebben een goed humeur, en een zonnige lach,
daar leven we van op hé..
Goeie spreuken heb je daar, en o zo waar!
gerarda, voor jou ook een goeie woensdag,
en falcon nog een fijne werkweek gewenst
groetjes aan Veertje
Allemaal de groetjes en tot....
Oma-C.
Voor allen een goeie dag vandaag,
Heb even het plaatje weggehaald was een dag tevroeg
heb zeker teveel stof gezien
Vandaag wordt het laatste stof hier geblust,
weer genieten van m'n proper huis, en ikke héél content
alle spieren zijn stram en stijf maar ik ga door...
Hugie, fijn dat je weer kan lachen,dat is wat we allemaal
nodig hebben een goed humeur, en een zonnige lach,
daar leven we van op hé..
Goeie spreuken heb je daar, en o zo waar!
gerarda, voor jou ook een goeie woensdag,
en falcon nog een fijne werkweek gewenst
groetjes aan Veertje
Allemaal de groetjes en tot....
Oma-C.
Laatst gewijzigd door Oma-C op 17 apr 2012, 22:39, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Hugie als ik u hoor zou men naar us kapperssalon gekomen zijn niet alleen ôm je haar mooi te maken maar ook om uw geest op te beuren. Duizend maal beter dan een psyhiater en ge komt nog mooi gekapt naar buiten ook. Bij een psyhiater betaald ge veel geld en die kamt zelfs nog je haar niet
Rudy weer aan het werk, ge zult wel een beetje in gang moeten gelopen worden? maar ik durf wedden dat ge blij bent om weer bij uw gasten te zijn. En zij ook dat ze u terug zien.
Oma-C ik heb de zucht van opluchting gehoord van u dat uw huis weer krakend proper is. En nu genieten van uw dikke ramen. Zet de chaufage maar wat lager. Maar nog niet vandaag. Ben buiten geweest omdat ik moet maar bitter koud.
groetjes voor iedereen ook Reline en Helena niet vergeten hoor.
Gerarda
Rudy weer aan het werk, ge zult wel een beetje in gang moeten gelopen worden? maar ik durf wedden dat ge blij bent om weer bij uw gasten te zijn. En zij ook dat ze u terug zien.
Oma-C ik heb de zucht van opluchting gehoord van u dat uw huis weer krakend proper is. En nu genieten van uw dikke ramen. Zet de chaufage maar wat lager. Maar nog niet vandaag. Ben buiten geweest omdat ik moet maar bitter koud.
groetjes voor iedereen ook Reline en Helena niet vergeten hoor.
Gerarda
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Is eventjes geleden, maar hier ging het niet goed.....gezondheid liet het serieus afweten......en dan tgt. met al die werken...
Gezondheid is nog niet in orde...
Gerarda....nog niet aan zee geraakt met de kinderen...het is er helmaal het weer niet voor!
Als wij in Oostende zijn dan gaan wij ook altijd naar het staketsel...helemaal naar het einde....daar waan je je diep in zee en ik kijk heel graag naar de vissers! Kan er uren doorbrengen!!
Spijtig dat je door migraine de oversteek moet missen.
Ook las ik dat je een hele toffe dag beleefde temidden van familie en vrienden en je er enorm verwend werd....ik zie Marc monkelend en content toekijken!! Fijn hé!
Oma-C.....aan het geniet van je proper, stofvrij huis?
Er komt heel wat bij kijken bij ramen vervangen...nu tgt. grote kuis gedaan.
Hier houden we ons voorlopig aan het stofvrij houden van de living en af en toe met de inhoud van een doos een kast vullen!
Gerarda...
Jij kalmer-aan? Ik had net wat voor jou in petto.....ik las "valschermspringen"....dacht meteen aan een duosprong voor jou!
Je wordt graag geplaagd hé!! En je lacht graag!!
Falcon....komt mogelijk niet in orde....maar heb goeie raad gekregen....Ik weet nu welke weg ik ga volgen...onzekerheid is weg.
Verder hebben wij een spookwasmachine.....doet het niet bij 40° en 30°....doet het wel bij 30° delicate was...tot twee keer toe en vanaf dan niet meer....
Verder doet ie het ook bij 95°....we testen verder!!
Gelukkig werkt spoelen en centrifugeren nog voor in geval van nood!
Vrijdag den 13e was voor ons een geluksdag! De laminaat lag er om 32.30 uur in, afgewerkt met de nodige plinten en perfect gelegd!!
Geluk met schoonzoon...had paasvakantie!
Hugie...ik ben blij dat je er weer helemaal bent!!
En je lacht er mee...maar zou zwemmen echt niet lukken...wie weet..een speciale wens....rustigaan met begeleiding.....
En je hebt prachtspreuken!! vooral die eerste....
"HOU VAN WERKEN , KAN ER UREN NAAR KIJKEN"....weet je wat ik dan zie?...Rarara!!
Helena......bijna Gerarda overzee zien waaien!!! Dover!!
Een dikke knuffel voor allemaal!
Liefs, Reline
Gezondheid is nog niet in orde...
Gerarda....nog niet aan zee geraakt met de kinderen...het is er helmaal het weer niet voor!
Als wij in Oostende zijn dan gaan wij ook altijd naar het staketsel...helemaal naar het einde....daar waan je je diep in zee en ik kijk heel graag naar de vissers! Kan er uren doorbrengen!!
Spijtig dat je door migraine de oversteek moet missen.
Ook las ik dat je een hele toffe dag beleefde temidden van familie en vrienden en je er enorm verwend werd....ik zie Marc monkelend en content toekijken!! Fijn hé!
Oma-C.....aan het geniet van je proper, stofvrij huis?
Er komt heel wat bij kijken bij ramen vervangen...nu tgt. grote kuis gedaan.
Hier houden we ons voorlopig aan het stofvrij houden van de living en af en toe met de inhoud van een doos een kast vullen!
Gerarda...
Jij kalmer-aan? Ik had net wat voor jou in petto.....ik las "valschermspringen"....dacht meteen aan een duosprong voor jou!
Je wordt graag geplaagd hé!! En je lacht graag!!
Falcon....komt mogelijk niet in orde....maar heb goeie raad gekregen....Ik weet nu welke weg ik ga volgen...onzekerheid is weg.
Verder hebben wij een spookwasmachine.....doet het niet bij 40° en 30°....doet het wel bij 30° delicate was...tot twee keer toe en vanaf dan niet meer....
Verder doet ie het ook bij 95°....we testen verder!!
Gelukkig werkt spoelen en centrifugeren nog voor in geval van nood!
Vrijdag den 13e was voor ons een geluksdag! De laminaat lag er om 32.30 uur in, afgewerkt met de nodige plinten en perfect gelegd!!
Geluk met schoonzoon...had paasvakantie!
Hugie...ik ben blij dat je er weer helemaal bent!!
En je lacht er mee...maar zou zwemmen echt niet lukken...wie weet..een speciale wens....rustigaan met begeleiding.....
En je hebt prachtspreuken!! vooral die eerste....
"HOU VAN WERKEN , KAN ER UREN NAAR KIJKEN"....weet je wat ik dan zie?...Rarara!!
Helena......bijna Gerarda overzee zien waaien!!! Dover!!
Een dikke knuffel voor allemaal!
Liefs, Reline
Laatst gewijzigd door reline op 18 apr 2012, 23:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
Goeie avond alle forumvrienden
vandaag wat rustiger aan gedaan, de boog kan niet
blijvend gespannen staan,de gordijnen moet nog verkort worden
maar dat is voor morgen of overmorgen.
Er zijn eerst nog andere dringender dingen te doen.
Papperassenwerk
Sorry dat ik niet reageer op jullie berichtjes ik heb nog geen
tijd gehad om alles bij te lezen
ben nog niet op de
hoogte van de laatste nieuwtjes hier ...
Ik wens iedereen en fijne avond en voor wie het nodig heeft
veel sterkte
allen een knuffelke en tot later..
Lieve groetjes
Oma-C.
vandaag wat rustiger aan gedaan, de boog kan niet
blijvend gespannen staan,de gordijnen moet nog verkort worden
maar dat is voor morgen of overmorgen.
Er zijn eerst nog andere dringender dingen te doen.
Papperassenwerk
Sorry dat ik niet reageer op jullie berichtjes ik heb nog geen
tijd gehad om alles bij te lezen
hoogte van de laatste nieuwtjes hier ...
Ik wens iedereen en fijne avond en voor wie het nodig heeft
veel sterkte
Lieve groetjes
Oma-C.
-
Hallo Allemaal, Oma-C reline Rudy en Veertje Helena en Hugie
Ik lees hier dat het met de ene wat beter gaat dan met de andere en met de machine nog slechts van allemaal.
Voor het ogenblik is het nogal simpel, gewoon buitenleggen Reline die was het doet toch niets anders dan regenen.
Triestig om buiten te komen.
Hier is niets speciaal gebeurd. maar hopelijk morgen een leutige dag. Ik ga wel nogaltijd niet met de kinderen naar Oostende dat zal er ttoch wel eens van komen in de komenden maanden. maar morgen trek ik er toch op uit naar mijn vriendin In Oostende . En we weten nog niet wat het zal worden . Op stap de twee vriendinnen of een babbeldagje samen bij de kachel.
Als jullie mij morgen niet horen zal het dus zijn dat ik doodmoe ben en vroeg gaan slapen.En dat ga ik nu ook doen want ik vertek vroeg morgen.
Iedereen vele groetjes en een grote knuffel van mij
Gerarda
Ik lees hier dat het met de ene wat beter gaat dan met de andere en met de machine nog slechts van allemaal.
Voor het ogenblik is het nogal simpel, gewoon buitenleggen Reline die was het doet toch niets anders dan regenen.
Triestig om buiten te komen.
Hier is niets speciaal gebeurd. maar hopelijk morgen een leutige dag. Ik ga wel nogaltijd niet met de kinderen naar Oostende dat zal er ttoch wel eens van komen in de komenden maanden. maar morgen trek ik er toch op uit naar mijn vriendin In Oostende . En we weten nog niet wat het zal worden . Op stap de twee vriendinnen of een babbeldagje samen bij de kachel.
Als jullie mij morgen niet horen zal het dus zijn dat ik doodmoe ben en vroeg gaan slapen.En dat ga ik nu ook doen want ik vertek vroeg morgen.
Iedereen vele groetjes en een grote knuffel van mij
Gerarda