De mens leeft eeuwig, de dood is gewoon een overgang
-
Zondervrees - Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00
Het is nu wel pijnlijk duidelijk wat wayti onder 'open staan' begrijpt: een blindelings geloven wat Rulof zegt.
En inderdaad heel grappig: ik heb die dingen gelezen en dat zou dan betekenen dat ik ze geloof? Zal wel een staaltje Rulofiaanse logica wezen.
En inderdaad heel grappig: ik heb die dingen gelezen en dat zou dan betekenen dat ik ze geloof? Zal wel een staaltje Rulofiaanse logica wezen.
Ni Dieu, Ni Maître
-
wayti - Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Ik heb de indruk dat er hier nog veel 33 toeren platen in omloop zijn, maar de naalden van de pick-ups zijn in slechte staat want ze blijven allemaal hangen... laten nazien jongens...In jouw gecopieerde onzin trapt helemaal niemand in.Je bent helemaal alleen.Bangelijk als je radeloos hulp zoekt om je van je angst te verlossen.
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.
-
Nu begrijp ik er de ballekes van...Het is nu wel pijnlijk duidelijk wat wayti onder 'open staan' begrijpt: een blindelings geloven wat Rulof zegt. En inderdaad heel grappig: ik heb die dingen gelezen en dat zou dan betekenen dat ik ze geloof? Zal wel een staaltje Rulofiaanse logica wezen
Eerst zeg je dat je ze niet gelezen hebt en nu zeg je dat je ze wel gelezen hebt.. en dan noem je de anderen leugenaars..? Zondervreese Logica..!!!
-
angelica - Lid geworden op: 13 jun 2011, 12:14
Waity, die boeken moeten toch verdomd interessant zijn, gezien de reacties van sommigen hier. Moesten ze oninteressant zijn en onwaar, dan zouden er zulke heftige reacties niet op komen.
Al die boeken kopen, gaat ver boven mijn financiële mogelijkheden, maar weet je wat, mijn yogaleraar heeft ze allemaal !
En ik mag ze zeker lenen ! Ik ga ze dus ALLEMAAL lezen ! Heb toch verlof, dus wel even tijd ervoor !
En op die snerende, neerbuigende opmerkingen en dat ondermaatse taalgebruik, dat negeren we maar beter hé. Ik wil hier maar niet neerschrijven hoe ik over dit denk, dan gaan ze waarschijnlijk janken en protesteren bij de moderator ! En trouwens, ik wil me niet tot hun niveau verlagen. Ik ken dokwerkers met betere manieren !
Heb je nog een interessante link voor me aub?
Alvast bedankt.
Vriendelijke groet
Al die boeken kopen, gaat ver boven mijn financiële mogelijkheden, maar weet je wat, mijn yogaleraar heeft ze allemaal !
En ik mag ze zeker lenen ! Ik ga ze dus ALLEMAAL lezen ! Heb toch verlof, dus wel even tijd ervoor !
En op die snerende, neerbuigende opmerkingen en dat ondermaatse taalgebruik, dat negeren we maar beter hé. Ik wil hier maar niet neerschrijven hoe ik over dit denk, dan gaan ze waarschijnlijk janken en protesteren bij de moderator ! En trouwens, ik wil me niet tot hun niveau verlagen. Ik ken dokwerkers met betere manieren !
Alvast bedankt.
Vriendelijke groet
Schoonheid ligt in het oog van de toeschouwer
-
angelica - Lid geworden op: 13 jun 2011, 12:14
Ik begrijp uit de gegeven link, WAITY, dat je je bewustzijnsniveau of je manier van voelen, denken, geweten, e;d. meeneemt naar de andere zijde.
De overledenen (of levenden) aan gene zijde waren erg in zichzelf gekeerd, begaan met hun eigen bewustzijnsniveau, eraan werkende, niet waar?
Daarom dat ze zich niet interesseerden voor dat wat zich in hun omgeving voordeed. Ik begrijp, dat het innerlijke leven, veel belangrijker is dan het materiële. Je karakter, je manier van voelen, denken, ervaren, is uitermate belangrijk, en dat is het wat uiteindelijk je hemel of hel of tussensfeer schept. Je hel en hemel schep je hier, nu reeds, in dit leven.
Ik sta VOLLEDIG achter deze zienswijze.
Echter, wat ik ook uit de teksten kan begrijpen, de verschillende sferen (niveau's) zijn een proces, een innerlijk proces. En God is het leven, en dat leven is IN je.
En dat elke overwinning op zich zelf een stap dichter bij het licht is, (je eigen licht) is me bekend, en dat zelfbeheersing leidt tot innerlijke kalmte, is me ook bekend. Het is alles een proces. Het is een bewustwordingsproces, maar er zijn er die nog slapen, meen ik.
vriendelijke groet
De overledenen (of levenden) aan gene zijde waren erg in zichzelf gekeerd, begaan met hun eigen bewustzijnsniveau, eraan werkende, niet waar?
Daarom dat ze zich niet interesseerden voor dat wat zich in hun omgeving voordeed. Ik begrijp, dat het innerlijke leven, veel belangrijker is dan het materiële. Je karakter, je manier van voelen, denken, ervaren, is uitermate belangrijk, en dat is het wat uiteindelijk je hemel of hel of tussensfeer schept. Je hel en hemel schep je hier, nu reeds, in dit leven.
Ik sta VOLLEDIG achter deze zienswijze.
Echter, wat ik ook uit de teksten kan begrijpen, de verschillende sferen (niveau's) zijn een proces, een innerlijk proces. En God is het leven, en dat leven is IN je.
En dat elke overwinning op zich zelf een stap dichter bij het licht is, (je eigen licht) is me bekend, en dat zelfbeheersing leidt tot innerlijke kalmte, is me ook bekend. Het is alles een proces. Het is een bewustwordingsproces, maar er zijn er die nog slapen, meen ik.
vriendelijke groet
Schoonheid ligt in het oog van de toeschouwer
-
Tof dat je de ondertussen overleden Raudive aanhaalt..Heel toepasselijk bij jou Wayti: jij kent zeker en vast de plaat van Raudive die met zijn bandopnemertje stemmen van de overkant hoorde.
Die zette hij op een lp verder nooit iets meer over gehoord. Het wàren waarschijnlijk ook doodgewoon stemmen van de overkant van de straat.
In feite was dat machientje dus al uitgevonden in de jaren 70.
Waar was jij toen: nog geen trauma opgelopen?
Wist jij dat hij regelmatig op stemseances doorkomt Reini. Zelfs ooit eens voor TV in de jaren zeventig als bewijs, ik heb de opname nog liggen ergens. Ook ik heb stemseances meegemaakt en radio opnames Het was bij een zeer oude dame uit Amsterdam en iedere middag tussen 14 en 15 u praatte ze met de andere kant. Dat oud vrouwke had niks dan een zeer oude radio en een bandopnemerke en daar ontving ze stemmen op en ik kan u verzekeren dat wij op iedere vraag een antwoord kregen. Ik herinner mij nog de vraag of er dieren aan de andere kant waren en er spontaan een hond begon te blaffen. Nu moet je wel weten dat wij pas de antwoorden nadien hoorden bij het afspoelen van de band Ik heb alle opnames nog liggen. Soms was het moeilijk verstaanbaar soms ZEER duidelijk. Ik was er dus zeker bij en dit is één van de vele voorlopers en weet je waarom je er nu niet veel van hoort omdat de sceptici dit niet kunnen of willen aanvaarden. ze hebben theorieën genoeg maar NIEMAND van hen weet waar de stemmen vandaan komen... En speciaal voor hen gaat het Direkte-stem apparaat gemaakt worden zodat er geen twijfel meer mogelijk is. Iedereen zal de stem van zijn overleden familie herkennen en de wereld zal EINDELIJK aanvaarden dat er geen dood is...
-
Inderdaad Angelica,En trouwens, ik wil me niet tot hun niveau verlagen. Ik ken dokwerkers met betere manieren !
Zoals Jozef zelf voorspelde gebeurd nu.. ook ten tijde van zijn leven op aarde geloofde niet iedereen hem.. maar Jozef stond daarboven.. Hijzelf zou zeggen: " Krijg de droedels".. dit is de ENIGE planeet waarop goed en kwaad samen leven en inderdaad moest dit geen waarheid zijn de duisternis zou zoveel moeite niet doen om ons aan te vallen. Meester Alcar zei ooit "Ze zullen ons er nog voor vervolgen".. ook gebeurd.. Maar wees gerust hoor mij krijgen ze niet meer klein. Twee keer ben ik gezwicht geen 3 keer zoals Petrus..
-
Mooi gezegd Angelica...De overledenen (of levenden) aan gene zijde waren erg in zichzelf gekeerd, begaan met hun eigen bewustzijnsniveau, eraan werkende, niet waar? Daarom dat ze zich niet interesseerden voor dat wat zich in hun omgeving voordeed. Ik begrijp, dat het innerlijke leven, veel belangrijker is dan het materiële. Je karakter, je manier van voelen, denken, ervaren, is uitermate belangrijk, en dat is het wat uiteindelijk je hemel of hel of tussensfeer schept. Je hel en hemel schep je hier, nu reeds, in dit leven. Ik sta VOLLEDIG achter deze zienswijze. Echter, wat ik ook uit de teksten kan begrijpen, de verschillende sferen (niveau's) zijn een proces, een innerlijk proces. En God is het leven, en dat leven is IN je.
-
Clausewitz - Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
Wayti:
Welke waarheid mag dat dan wel zijn ? Naast jouw waarheid, die je dus zelf souverein hebt bepaald,zijn er namelijk nog talrijke andere.De waarheid in pacht hebben klinkt erg hoogmoedig en al zeker als ze is ontworpen door een alom gekende charlatan.Jij doet mee aan dit forum en leest alles wat anderen zeggen behalve de waarheid daar lees je over die wil je niet kennen.. Daar zijn toch geen woorden voor...
Wie bewaakt de bewakers.
-
Reini - Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Wayti,
als een groep mensen werkelijk stemmen zouden kunnen horen van een of andere kant, zouden de twijfelaars toch direct over de streep kunnen getrokken worden bij het horen ervan?
Toch niet zo moeilijk?
Je schrijft: oud vrouwtje met radio en bandopnemer: mag ik daar even sceptisch om glimlachen?
Of zijn jullie een apart geselecteerd groepje dat die stemmen mag horen.
Of gewoon goedgelovigheid van jullie kant?
Angelica gaat even een time-out nemen want moet nu al de boeken van Rulof onder loep nemen. Nieuwsgierig wat haar oordeel gaat zijn.
Waarschijnlijk volledig gehersenspoeld dan.
als een groep mensen werkelijk stemmen zouden kunnen horen van een of andere kant, zouden de twijfelaars toch direct over de streep kunnen getrokken worden bij het horen ervan?
Toch niet zo moeilijk?
Je schrijft: oud vrouwtje met radio en bandopnemer: mag ik daar even sceptisch om glimlachen?
Of zijn jullie een apart geselecteerd groepje dat die stemmen mag horen.
Of gewoon goedgelovigheid van jullie kant?
Angelica gaat even een time-out nemen want moet nu al de boeken van Rulof onder loep nemen. Nieuwsgierig wat haar oordeel gaat zijn.
Waarschijnlijk volledig gehersenspoeld dan.
-
Henriette 2 - Lid geworden op: 24 feb 2007, 15:51
Zielige dikke egootjes Angelica.angelica schreef:
Alvast bedankt.
Angstige agressie.
Want een relaxed persoon heeft geen agressie nodig.
Waar, in deze maatschappij, zou je agressie anders moeten aanwenden dan aan de bescherming van je denkbeelden?
Zódanig gewend aan die onderhuidse angst (geconditioneerd) dat er geen bewustheid aangaande deze is..
Niets aan te doen.
Zij zelf ook niet.
Evolutionair fenomeen.
En in een uiterste gefrustreerdheid wordt naar alles gegrepen om zelf nog enig houvast te vinden..Zondervrees schreef: Maar ja, je kan zelfs de naam van je medestander niet goed spellen.
-
Ge moet goed lezen Zondervreeske, ik heb geschreven dat er ook DUIDELIJKE stemmen doorkwamen afhankelijk van wie er spreekt.. hoe lang de persoon over is.. en hoeverre hij of zij aan gene zijde gevorderd is. In mijn toestel zaten inderdaad nog oude lampen... maar het direkte stem zal als volgt werken:En? Hoeveel keer moest je luisteren voor je in de ruis patronen begon te horen? Wedden dat er in dat machientje van wayti geen transistoren zitten maar oude lampen?
In het midden van het toestel is een ruimte, waarin de levensaura
wordt verdicht, zoals wij zulks bij het genezende instrument hebben
leren kennen. De gevoelige instrumenten, die hier zijn ondergebracht,
geven ons die krachten. Er stromen wolken uit het toestel, zij zijn
gelijk de nevelen van voor de schepping. (deze wolken worden regelmatig reeds op foto vastgelegd, wij noemen dat een Vortex) U weet nu, dat Gene Zijde in aantocht is. Weldra hoort u onze stemmen. Als de natuur te verdichten is, moet het tevens mogelijk zijn, de menselijke stem te verstoffelijken. De verdichting van het protoplasma gaf ons die
mogelijkheid. Onze stemmen zijn te beluisteren als door uw radio.
Niets is aan ons stemgeluid veranderd, onze geliefden zullen ons terstond
herkennen.
Als dit apparaat op Aarde komt, neemt de Staat het in eigen hand.
Het zal niet te koop zijn, geestelijke wonderen zijn met geld niet te
bemachtigen. Het directe-stemwonder zal het bezit zijn van de gehele
mensheid. Het is het geschenk van Christus . Het zal als technisch instrument iedere gevoelsgraad overtuigen! De parapsychologen zullen al hun twijfels er door opgelost zien. En ook de kerken zullen overtuigd worden en tot aanvaarden komen. Nu spreken de bewuste meesters van Gene Zijde tot de volken der Aarde. De kerken en haar volgelingen ontvangen geestelijk voedsel uit onze wereld en krijgen een beeld van Gods Scheppingsplan, hetwelk zo alomvattend en machtig is, dat zij hun in de eeuwen aangehangen, onvolkomen begrippen hieromtrent, geredelijk verwerpen. Wetenschap en kerk betreden hand in hand het ‘Koninkrijk Gods’.
-
Uitproberen hé Reini, dat is de enige manier om jezelf te overtuigen. Ik weet zeker dat als al die spotters hier zouden meemaken wat ik gedurende mijn leven meegemaakt heb het allemaal overtuigde spiritisten werden.. En inderdaad niet iedereen ZAL direct stemmen horen, bij sommige blijft het alleen bij pogingen bij anderen is er direct contact. De ene mens is gevoeliger dan de andere, net zoals helderzienden... waarom is niet iedereen helderziende? Het enige probleem is dat niet iedereen ziet wie er doorkomt, men hoort wel de stem maar ziet de persoon niet, een medium ziet die wel en kan er een juiste beschrijving bijgeven, dan heb je dubbele controle.. Daarom MOET het directe-stem apparaat er komen, dan herken je duidelijk de stem van uw overleden vader, moeder, broer of zus..en zal er ook voor de wetenschap geen twijfel meer mogelijk zijn..als een groep mensen werkelijk stemmen zouden kunnen horen van een of andere kant, zouden de twijfelaars toch direct over de streep kunnen getrokken worden bij het horen ervan? Toch niet zo moeilijk?
Je schrijft: oud vrouwtje met radio en bandopnemer: mag ik daar even sceptisch om glimlachen? Of zijn jullie een apart geselecteerd groepje dat die stemmen mag horen. Of gewoon goedgelovigheid van jullie kant?
-
Zondervrees - Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00
Een prachtige beschrijving. Een handleiding van Ikea is wel iets duidelijker. Heb je nergens een ietsje meer technische beschrijving? Wie weet probeer ik er wel eentje te bouwen!wayti schreef:[…] In het midden van het toestel is een ruimte, waarin de levensaura wordt verdicht, zoals wij zulks bij het genezende instrument hebben leren kennen. De gevoelige instrumenten, die hier zijn ondergebracht, geven ons die krachten. Er stromen wolken uit het toestel, zij zijn gelijk de nevelen van voor de schepping. (deze wolken worden regelmatig reeds op foto vastgelegd, wij noemen dat een Vortex) U weet nu, dat Gene Zijde in aantocht is. Weldra hoort u onze stemmen. Als de natuur te verdichten is, moet het tevens mogelijk zijn, de menselijke stem te verstoffelijken. De verdichting van het protoplasma gaf ons die mogelijkheid. Onze stemmen zijn te beluisteren als door uw radio. Niets is aan ons stemgeluid veranderd, onze geliefden zullen ons terstond herkennen.
Als dit apparaat op Aarde komt, neemt de Staat het in eigen hand. Het zal niet te koop zijn, geestelijke wonderen zijn met geld niet te bemachtigen. Het directe-stemwonder zal het bezit zijn van de gehele mensheid. Het is het geschenk van Christus . Het zal als technisch instrument iedere gevoelsgraad overtuigen! De parapsychologen zullen al hun twijfels er door opgelost zien. En ook de kerken zullen overtuigd worden en tot aanvaarden komen. Nu spreken de bewuste meesters van Gene Zijde tot de volken der Aarde. De kerken en haar volgelingen ontvangen geestelijk voedsel uit onze wereld en krijgen een beeld van Gods Scheppingsplan, hetwelk zo alomvattend en machtig is, dat zij hun in de eeuwen aangehangen, onvolkomen begrippen hieromtrent, geredelijk verwerpen. Wetenschap en kerk betreden hand in hand het ‘Koninkrijk Gods’.
Maar zeg eens, weet jij waar er ergens een echt betrouwbaar medium zit? Dan zal ik daar eens een bezoekje brengen. En er uiteraard een verslag van uitbrengen op dit eigenste forum.
Ni Dieu, Ni Maître