Wel Falcon, ik wou juist een beetje komen zagen se.
Ik vind de krukken niet, die wij altijd in huis hebben gehad met drie en een halve jongen was dat geen luxe...Ze staan waarschijnlijk nog bij ons dochter waar ik momenteel niet binnenkan tot einde de maand juli.
Mijn voeten doen zo pijn, onderzoeken volgende week, dan nog maar eens naar de dokter, ik kan kiezen tussen: geklemde zenuw vanuit de rug,tarsaal tunnel is zoiets als carpal tunnel aan de voet of stressfractuur: wat hebbe""gggggv allez kat van dat toetsenbord af....n we liefst? De pest of de cholera?
((iuuuiu get. koba)) oh maar wij verstaan mekaar al heel goed poes en ik!
ze is heel communicatief: ze vraagt eten, drinken, aandacht, weet wat ze wil is heel speels, het is een intelligent gevalletje met een zeer goede opvoeding bij moeder poes, ze is wel vies gevallen zeg, elke keer als ze de kattenbak gebruikt heeft voor een drolletje moet dat weg
dat komt goed tussen ons ik spreek "miauws" ook hoor...
we zullen maar gaan slapen, eens zien of poepoes in de garage wil, nu heeft ze nog niet veel te protocollen, ik kan ze nog pakken en erin zetten, ze miauwt dan wel een poosje, maar daar kan ik niet aan toegeven.
Schijnheilig geval, ligt ze hier te wachten met de draad van de muis tussen haar poten tegen dat ik even niet kijken dan hop: de muis is haar doel...
Ondertussen is ze pardoes in slaap gevallen ja dat komt ervan als je zo vief bent