Kettinggesprek
-
davang - Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
- Locatie: 8300 knokke-heist
Opzetten van verwarming is nog niet nodig,maar waar ik vandaan kom was het 's middags 34°...
'k ben pas aangekomen,ook in gewicht..'k ga nu vlug gaan slapen,'k ben moe van te niksen...daaaaag allemaal..
Wat niet al lachend kan gezegd.....
-
Gast
de L vergeten hoshihoshinkido schreef:mijn gat is bauw![]()
Hallo tessje ,ik ben ook weg vandaag
-
Gast
hoshi in den bouw ipv in het blauw
Hoy Nietje en hoshi, ik blijf ook niet hangen vandaag, het zonnetje lonkt
Hoy Nietje en hoshi, ik blijf ook niet hangen vandaag, het zonnetje lonkt
Laatst gewijzigd door Gast op 16 sep 2012, 09:33, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Gast
bier
daar is het nog te vroeg voor
straks mss een glaasje witte wijn of een glaasje cava 
-
Gast
eentje of twee
misschien wel drie
hoe meer hoe liever zal ze zeggen
ik ga mijn zondaggroetjes in het oefenforum zetten en dan ben ik ook ribbedebie
veel plezier op de braderie hé Hoshi
ik ga mijn zondaggroetjes in het oefenforum zetten en dan ben ik ook ribbedebie



