Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!
Gast

15 sep 2012, 21:05

voordeur dicht gedaan ,het koelt teveel af :roll:

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

15 sep 2012, 23:03

Opzetten van verwarming is nog niet nodig,maar waar ik vandaan kom was het 's middags 34°... :) :D 'k ben pas aangekomen,ook in gewicht..'k ga nu vlug gaan slapen,'k ben moe van te niksen...daaaaag allemaal..
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

16 sep 2012, 09:11

Afbeelding

Davang welkom terug :D en goed uitgerust nu :lol: om terug te spelen :D

Afbeelding
Gast

16 sep 2012, 09:27

blauw is hier de lucht :lol: denk niet dat ik binnen blijf vandaag :lol:

Afbeelding

welkom terug Davang :D
Gast

16 sep 2012, 09:30

hoshinkido schreef:mijn gat is bauw :lol: :lol:
de L vergeten hoshi :lol: :lol:

Hallo tessje ,ik ben ook weg vandaag :lol: te mooi weer :D
Gast

16 sep 2012, 09:32

hoshi in den bouw ipv in het blauw :lol:

Hoy Nietje en hoshi, ik blijf ook niet hangen vandaag, het zonnetje lonkt :lol:
Laatst gewijzigd door Gast op 16 sep 2012, 09:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast

16 sep 2012, 09:35

Afbeelding

hoshi ,je komt er nog maar op en we moeten lachen ...een kastaar ze gij :lol:
Gast

16 sep 2012, 09:38

gij ook zè Nietje :lol: is nog vroeg en we hebben al plezier :lol:
Gast

16 sep 2012, 09:42

bier 8O :lol: daar is het nog te vroeg voor :lol: straks mss een glaasje witte wijn of een glaasje cava :lol:
Gast

16 sep 2012, 09:46

ook dat, maar dan als het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel warm is :lol: is Nietje al ribbedebie ? 8O :lol:
Gast

16 sep 2012, 09:52

eentje of twee :lol: misschien wel drie :lol: hoe meer hoe liever zal ze zeggen :lol:

ik ga mijn zondaggroetjes in het oefenforum zetten en dan ben ik ook ribbedebie :lol: veel plezier op de braderie hé Hoshi :D
Gast

16 sep 2012, 09:57

hoor je dat graag zeggen :lol: :lol: want genieten zal ik :lol:

have fun :D
Gast

16 sep 2012, 10:36

ik ook :lol:

have fun :D